به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

هفته سرنوشت ساز بارسا در نقل و انتقالاتنقل و انتقالات
فرستنده سید سجاد زرگرنتاج در تاريخ سه‌شنبه، ۲۶ مرداد ۱۳۹۵ (۱۳:۲۶) (۱,۰۲۴ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: اسپورت
مترجم: سید سجاد زرگرنتاج / FCBarcelona.ir


در حالی که یک روز تا دیدار برگشت سوپر کاپ اسپانیا، و چهار روز تا آغاز رقابت‌های لالیگا مقابل بتیس باقی مانده است، بارسا همچنان در حال کامل کردن ترکیب بازیکنان خود برای فصل 2016/17 می‌باشد. در این خبر به تشریح کامل بازیکنانی که ممکن است در روزهای آینده تیم را ترک کنند و یا به تیم بپیوندند، می‌پردازیم.

کانون هواداران بارسلونا در ایران

کلودیو براوو

مرد شیلیایی که قرار بود یک فصل دیگر با تراشتگن آلمانی بر سر به دست آوردن پُست دروازبانی در لیگ بجنگد، به نظر می‌رسد که به منچستر سیتی خواهد پیوست.

تراشتگن در حال حاضر مصدوم است، اما بعید به نظر می‌رسد که انریکه بخواهد یک فصل دیگر دروازبان آینده دار باشگاه را روی نیمکت بنشاند. چرا که این مسئله می‌تواند باعث جدایی او از تیم شود و این آخرین چیزی است که هر بارسایی آن را می‌خواهد.

دیگو آلوز

اگر براوو باشگاه را ترک کند، بارسا دروازبان تیم والنسیا، دیگو آلوز را که پیش از این صحبت‌هایی با او داشته است، به خدمت خواهد گرفت تا ذخیره تراشتگن باشد. اگر آلوز بپذیرد که به بارسا بیاید و دروازبان اصلی تیم نباشد، می‌توان گفت که بارسا دروازبانی به خوبیِ براوو جذب کرده است و مسئله دروازبان‌های بارسا حل شده خواهد بود. این دروازبان برزیلی در 143 بازی خود برای والنسیا، 43 کلین شیت داشته است.

پاکو آلکاسر

انریکه می‌خواهد پیش از پایان پنجره نقل و انتقالاتی، بازیکنان بیشتری را جذب کرد، و مهاجم اسپانیایی می‌تواند یکی از آن‌ها باشد. مهاجم 22 ساله تمامی آنچه کادر فنی بارسا انتظار دارند را داراست و به نظر مایل است که نقش مهاجم چهارم را برای باشگاه ایفا کند.

در حالی که لیگ در آستانه آغاز شدن است، بهتر است که این قرارداد هر چه زودتر رسمی شود تا آلکاسر بتواند با هم‌تیمی‌های جدید خود تمرین کند و خود را برای فصل جدید آماده سازد.

سرجی سمپر

با نگاهی به ترافیک شدید خط هافبک بارسا، به احتمال فراوان سرجی سمپر، که از محصولات خود باشگاه است، به زودی برای یافتن زمان بیشتر بازی، تیم را ترک خواهد کرد. والنسیا مایل به جذب قرضی اوست، و سمپر می‌تواند به عنوان بخشی از قرارداد آلکاسر به این تیم بپیوندد.

اگرچه بارسا احتمالاً یک بند بازخرید برای او تعیین خواهد کرد تا در صورت تمایل والنسیا برای دائمی کردن قرارداد، شانسی برای بازگرداندن او داشته باشد.

داگلاس پریرا

اگر تا به حال شکی در مورد مدافع برزیلی وجود داشت، حالا باید پذیرفت که او بدون شک هیچ جایگاهی در برنامه‌های آینده بارسا نخواهد داشت. او در این فصل یک دقیقه هم بازی نکرده است و حتی در جام خوان گمپر هم به میدان نرفت. او در لیست هجده نفره تیم برای دیدار مقابل سویا هم حضور نداشت.

دو فصل پس از انتقال از سائو پائولو و انجام تنها 8 بازی، به نظر می‌رسد که خرید داگلاس رسماً شکست خورده و راه به جایی نخواهد برد.
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
Hakhamanesh_Kerman
پاسخ به: هفته سرنوشت ساز بارسا در نقل و انتقالات
کاش متیو و ماسچرانو هم می رفتن.

هم بارترا رفت و هم فرمالن. فقط اومتیتی زشت بی ریخت ر خریدن. 3 دفاع کمه ک


چهارشنبه، ۲۷ مرداد ۱۳۹۵ (۱۹:۱۶)
 
Daughter.of.Eve
پاسخ به: هفته سرنوشت ساز بارسا در نقل و انتقالات
داگلاس رو دستمون مونده


سه‌شنبه، ۲۶ مرداد ۱۳۹۵ (۱۷:۵۴)
 
Lucho.The.Great
پاسخ به: هفته سرنوشت ساز بارسا در نقل و انتقالات
امیدوارم آلکاسر ناامیدمون نکنه...


سه‌شنبه، ۲۶ مرداد ۱۳۹۵ (۱۴:۱۱)
 
San.Andres
پاسخ به: هفته سرنوشت ساز بارسا در نقل و انتقالات
آلوز دروازبان خیلی خوبیه و برای ذخیره گزینه مناسبیه.


سه‌شنبه، ۲۶ مرداد ۱۳۹۵ (۱۳:۴۱)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۱۵۸ کاربر آنلاین است. (۱۲ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۱۵۸

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!