به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

ماسکرانو: تلاش خواهیم کرد تا یک بازی عالی دیگر را به نمایش بگذاریممصاحبه
فرستنده فاطمه ایران پور در تاريخ سه‌شنبه، ۲۶ مرداد ۱۳۹۵ (۲۰:۱۳) (۳۶۷ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: فاطمه ایران پور / FCBarcelona.ir


بازیکن آرژانتینی عملکرد دفاعی تیم در دیدار رفت سوپر کاپ اسپانیا را ستایش کرد و امیدوار است که تیم یک عملکرد خوب دیگر را چهارشنبه شب به نمایش بگذارد.

در حالی که او هفتمین فصل حضورش در باشگاه را سپری می‌کند، خاویر ماسکرانو سه شنبه با خبرنگاران در مورد موضوعات مختلفی پیرامون خودش و تیم صحبت کرد، و البته دیدار برگشت سوپر کاپ اسپانیا در مرکز توجه قرار داشت.

کانون هواداران بارسلونا در ایران

ماسکرانو نتوانست شادی‌اش را از «عملکرد عالی دفاعی تمام تیم» در رامون سانچز پیزخوان در دیداری که بارسا یکشنبه شب با نتیجه 2-0 و با گل‌های سوارز و مونیر در آن به پیروزی رسید، پنهان کند. کاپیتان چهارم تیم گفت: «ما با پیروزی بر سویا اعتماد به نفس زیادی به دست آوردیم، اما آمادگی ذهنی تیم باید بالاتر برود و باید به پیشرفت ادامه بدهیم».

او همچنین در مورد خرید تازه باشگاه ساموئل اومتیتی هم صحبت کرد.ماسکرانو گفت: «اومتیتی خریدی است که به ما قدرت می‌دهد، و به ما برای بهتر شدن کمک می‌کند، درست مانند بقیه بازیکنان جدیدی که به تیم پیوسته‌اند». به عنوان مدافعی با تجربه، او معتقد است سوپر کاپ جامی است که ما را شگفت زده می‌کند و او امیدوار است که تیم بتواند یک بازی درخشان دیگر را مانند دیدار با سویا، با تمرکز بالا به نمایش بگذارد.

بازگشت مسی به تیم ملی موضوع مهم دیگری بود که او درباره‌اش گفت: «برای همه آرژانتینی‌ها، خبر بازگشت او خبر فوق‌العاده‌ای است. این ما را آرام و شاد کرد .او کاپیتان و بازیکن ماست، او رهبر ماست. مطمئنم که او چیزهای بسیار بیشتری برای اضافه کردن به تیم ملی در چنته دارد. خوشبختانه او به ما در مسابقات مقدماتی جام جهانی کمک خواهد کرد».
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
Lucho.The.Great
پاسخ به: ماسکرانو: تلاش خواهیم کرد تا یک بازی عالی دیگر را به نمایش بگ...
شما تیمو به باد ندی دیگه نگرانی نداریم.


چهارشنبه، ۲۷ مرداد ۱۳۹۵ (۱۷:۰۳)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۲۲۲ کاربر آنلاین است. (۲۲ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۲۲۲

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!