به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

بازگشت مسی به تیم ملی، برای بارسلونا چه معنی خواهد داشت؟آنالیز فنی
فرستنده محمدصدرا نژادی در تاريخ جمعه، ۲۹ مرداد ۱۳۹۵ (۱۲:۴۴) (۸۹۰ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: ویلابا
مترجم: محمد صدرا نژادی / FCBarcelona.ir


«برای من، دیدن مسی در زمین فوتبال همیشه خبر خوبی است، بدون در نظر گرفتن لباس تیمی که او می‌پوشد. شکی نیست که بازگشت او خبر خوبی برای فوتبال است». اینها صحبت‌های لوئیز انریکه در مورد بازگشت مسی به تیم ملی، پس از خداحافظی او می‌باشد. قطعا بازی در تیم ملی اتفاق بسیار خوبی برای هر بازیکنی است اما شاید هواداران بارسلونا ترجیح می‌دادند که او بر سر تصمیمش بماند.

کانون هواداران بارسلونا در ایران

کوپا آمریکا 2016، آخرین تلاش لیونل مسی برای موفق شدن با لباس تیم ملی بود. آرژانتین در سه سال اخیر، در سه فینال شکست خورده است و در آخرین آن‌ها، مسی نیز یک پنالتی از دست داد.

No te vayas Lio” (لئو، نرو)، جمله‌ای بود که هواداران مسی، برای بازگرداندن او به تیم ملی بازگو می‌کردند. در آرژانتین، این اتفاق یک تراژدی قلمداد شده بود و همه خواستار بازگشت او به تیم بودند.

خوشبختانه پس از مدتی، مسی نظر خود را در این مورد تغییر داد و ادگاردو بائوزا، اسم او را در لیست تیم ملی برای بازی با اروگوئه قرار داد.

اما بازگشت مسی به تیم ملی، برای بارسلونا چه معنی دارد؟ انریکه پیش از این، هنگامی که مسی هنوز تصمیمش را عوض نکرده بود اذعان داشت که نبود مسی در تیم ملی به نفع بارسلونا است. سفرها و بازی‌های کم‌تر می‌توانند به او کمک کنند تا آمادگی بیش تری برای بازی‌های لالیگا داشته باشد.

برای مثال در سال 2014، مسی به همراه آرژانتین، به چین و هنگ کنگ برای رو به رو شدن با برزیل و هنگ کنگ سفر کرد، که این کار چیزی جز خستگی او برای بارسا در پی نداشت.

برای همین معمولا مسی علاقه دارد که در زمان تعطیلات تابستانی برای کشورش به میدان برود. البته که فقط بارسلونا با این مشکل دست و پنجه نرم نمی‌کند و باشگاه‌هایی که با بازیکنان اهل آمریکا جنوبی قرار داد می‌بندند، باید انتظار این شرایط را داشته باشند.

فصل پیش، مسی در بازی با اتلتیکو مادرید در ویسنته کالدرون تنها 30 دقیقه بازی کرد و تنها دلیل آن بازی‌های ملی بود. یا زمان الکلاسیکو برگشت در نیوکمپ، مسی و سوارز خسته از فیفا دی پا به میدان گذاشته بودند.

کانون هواداران بارسلونا در ایران

معمولا، پیش فصل طولانی، سبب می‌شود بازیکان آمادگی بیش تری کسب کنند، اما بازگشت لیونل به آلبی سلسته باعث می‌شود سفرهای او میان کشور‌ها افزایش یابد و زمان کم تری برای ریکاوری داشته باشد.

به عنوان یک نتیجه کلی باید گفت که خرید مهاجم چهارم، فواید زیادی برای کاتالان‌ها دارد. رسانه‌ها، باشگاه را به خاطر ناتوانی در خرید مهاجم مسخره می‌کنند و این اتفاق هر چه زودتر باید به اتمام برسد. به گفته آن‌ها، حدود 36 بازیکن در لیست خرید باشگاه قرار داشتند. متاسفانه این جستجوها هنوز ادامه دارد.

هم چنین، وجود مهاجم چهارم کمک می‌کند تا مثلث خط حمله بارسلونا هنگامی که به آمریکا جنوبی سفر می‌کنند، انریکه انتخاب خوب دیگری نیز داشته باشد.

اگر بخواهیم صادق باشیم، باید گفت که این اتفاق برای بارسا نتایج خوبی به دنبال نخواهد داشت. اما هم اکنون مهم این است که کاتالان‌ها بتوانند مهاجم چهارم خود را قبل از شروع لالیگا جذب کنند.
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
Sidarta
پاسخ به: بازگشت مسی به تیم ملی، برای بارسلونا چه معنی خواهد داشت؟
با این دیوونه ها و کوته فکرای آرژانتین چطور روحیش بهتر بشه آخه؟؟!!


شنبه، ۳۰ مرداد ۱۳۹۵ (۱۵:۳۶)
 
Lucho.The.Great
پاسخ به: بازگشت مسی به تیم ملی، برای بارسلونا چه معنی خواهد داشت؟
اگرچه از نظر جسمی برای مسی آزار دهنده و خسته کننده خواهد بود اما از نظر روحی بهش کمک می کنه قطعا.


جمعه، ۲۹ مرداد ۱۳۹۵ (۲۰:۴۳)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۲۲۸ کاربر آنلاین است. (۱۰ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۲۲۸

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!