به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

لوئیز انریکه: نتیجه عادلانه‌ای بودمصاحبه
فرستنده مبينا پولايی در تاريخ پنج‌شنبه، ۲۸ مرداد ۱۳۹۵ (۱۰:۴۱) (۵۳۱ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: مبینا پولایی / FCBarcelona.ir

سرمربی بارسلونا، بعد از اجرای یک عملکرد قانع کننده توسط شاگردانش در بازی برگشت سوپر جام اسپانیا مقابل سویا، به ستایش آنها پرداخت.

لوئیز انریکه بعد از کسب یک پیروزی بزرگ، مقابل یک حریف بزرگ در بامداد پنجشنبه (به وقت ایران)، به مصاحبه با رسانه‌ها پرداخت. او در بخشی از صحبت‌های خود گفت: «[این پیروزی] یک خوشحالی بسیار ویژه‌ای دارد و آن این است که ما هیچ گلی دریافت نکردیم، چرا که بازیکنان ما با چنین قدرتی رقابت می‌کنند». سرمربی بارسا ادامه داد: «اما این نتیجه عادلانه بود و حال ما باید روی اولین بازی لالیگا که در روز شنبه برگزار خواهد شد، تمرکز کنیم که به عنوان قهرمان و با هدف دفاع از این عنوان پا به میدان خواهیم گذاشت».

کانون هواداران بارسلونا در ایران

او همچنین پذیرفت که مصدومیت ماسکرانو مشکلاتی را بوجود می‌آورد و اذعان داشت: «من واقعا از عملکرد آردا خشنودم. این واقعا خوب است که بدانید او می‌تواند در خط حمله نیز بازی کند».

هنگامی که در مورد بازیکنانی که او از ترکیب اولیه خود خارج ساخت، سوال پرسیده شد، این مرد آستوریایی پاسخ داد: «در طول یک فصل طولانی شما به تمام بازیکنان خود نیاز دارید نه فقط به یازده تای آنها. همه آنان باید درگیر شوند و با خواسته‌های بالایی که ما از آنها برای رسیدن به اهداف داریم رو به رو شوند».

این قهرمانی، لوئیز انریکه را با هشت جام، در کنار پپ گواردیولا و یوهان کرایف، در جمع موفق‌ترین سرمربیان تاریخ بارسلونا قرار می‌دهد. او در این باره اظهار داشت: «من احساس میکنم خیلی خوش شانس هستم. اما همه این‌ها به لطف بازیکنان بزرگی بود که من در اختیار داشتم. آنها هیچگاه از شگفت زده کردن من دست نکشیدند، در هر تمرین و هر بازی. آنها متفاوت و منحصر به فرد هستند».
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
Lucho.The.Great
پاسخ به: لوئیز انریکه: نتیجه عادلانه ای بود
لوچو واقعا بی نظیره! کوه انرژی و انگیزه س. طوری صحبت می کنه درست مثل همون اوایل که اومده بود. هیچ وقت دست از سخت کار کردن نمی کشه و بهترین بازی رو از بازیکناش می گیره. واقعا عالیه!


پنج‌شنبه، ۲۸ مرداد ۱۳۹۵ (۱۶:۰۵)
 
Daughter.of.Eve
پاسخ به: لوئیز انریکه: نتیجه عادلانه ای بود
نقل قول
«[این پیروزی] یک خوشحالی بسیار ویژه ای دارد و آن این است که ما هیچ گلی دریافت نکردیم، چرا که بازیکنان ما با
چنین قدرتی رقابت می کنند».

خوشحالم که گل نخوردیم ولی پیش بینی من غلط شد ۳-۱ پیشبینی کرده بودم


پنج‌شنبه، ۲۸ مرداد ۱۳۹۵ (۱۲:۳۰)
 
Heavenly.Girl
پاسخ به: لوئیز انریکه: نتیجه عادلانه ای بود
نقل قول
اما همه این ها به لطف بازیکنان بزرگی بود که من در اختیار داشتم. آنها هیچگاه از شگفت زده کردن من دست نکشیدند، در هر تمرین و هر بازی. آنها
متفاوت و منحصر به فرد هستند».


فوق العاده ست این بشر!
لنگه مسی ه تواضعش


پنج‌شنبه، ۲۸ مرداد ۱۳۹۵ (۱۲:۲۶)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۲۶۵ کاربر آنلاین است. (۲۴ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۲۶۵

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!