به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

اخبار مهم منتشر شده، در هفته‌ای که گذشت!اخبار هفته
فرستنده امین سبحانی در تاريخ شنبه، ۳۰ مرداد ۱۳۹۵ (۱۰:۱۲) (۷۱۲ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
امین سبحانی / FCBarcelona.ir

هفته‌ای که گذشت، پر بود از اتفاقات مختلف تلخ و شیرین؛ از نزدیک شدن براوو به درهای خروجی باشگاه و مصدومیت اینیستا، متئو و ماسکرانو تا قهرمانی بارسا در سوپر جام اسپانیا مقابل سویا. در این خبر، به مرور اخبار مهمی که در هفته‌ای که گذشت، در سایت اف سی بارسلونا دات آی آر منتشر شدند، خواهیم پرداخت.

کانون هواداران بارسلونا در ایران

رسمی؛ بازگشت لیونل مسی به تیم ملی آرژانتین

پس از کش و قوس‌های فراوان و جلسات مکرر مسی با مسئولان فدراسیون فوتبال آرژانتین، سرانجام خبری که اوایل این هفته بر روی سایت‌ها و خبرگزاری‌های معتبر سراسر دنیا قرار گرفت، حاکی از بازگشت ستاره به تیم ملی کشورش بود. او در خصوص بازگشت به جمع آلبی سلسته می‌گوید: «می دانم که مشکلات بسیار زیادی در فوتبال آرژانتین وجود دارد و من نمی‌خواهم مسبب ایجاد مشکلی جدید باشم».

مسابقه بزرگ پیش‌بینی بازی‌های بارسا (فصل 2016/2017)

مسابقه پیش بینی نتایج بازیهای بارسا، از دیرباز به عنوان یک سنت رایج در اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران برگزار می‌گردیده است، اما از فصل گذشته، تصمیم گرفتیم تا این مسابقه را به شکلی جذاب‌تر و در ابعادی گسترده‌تر، در‌شان هواداران قهرمان اسپانیا برگزار نماییم. این مسابقه، از روز سه شنبه، ۱۹ مرداد ۱۳۹۵ و با پیش بینی نتیجه بازی بارسا در سوپر کاپ اسپانیا برابر سویا (مورخ ۲۵ مرداد) آغاز شده و برای کلیه بازیهای رسمی بارسا در طول فصل 2016/2017 برگزار می‌گردد.

گام بلند بارسا به سمت فتح اولین جام فصل [ سویا 0 - بارسا 2 ]

آبی و اناری در ادامه مسیر موفقیت آمیز پیش فصل خود، با پیروزی در سانچز پیزخوان، گام نخست را در سوپر جام اسپانیا نیز محکم برداشتند. اگرچه مصدومیت متئو و اینیستا، کمی این نتیجه را تحت الشعاع قرار داد.

سامانه جدید ارزیابی عملکرد بازیکنان بارسا

در طی فصول گذشته، امتیازدهی به عملکرد بازیکنان بارسا از طریق انجمن انجام می‌گرفت که سختی‌های خاص خودش را داشت. لذا تصمیم گرفتیم سامانه‌ای حرفه‌ای برای این منظور طراحی کنیم. نسخه اول این سامانه در حال حاضر طراحی گردیده و از طریق این لینک قابل دسترسی است. کاربران عزیز می‌توانند با مراجعه به این سامانه، به عملکرد بازیکنان بارسا در دیدار برابر سویا امتیاز بدهند.

هفته سرنوشت ساز بارسا در نقل و انتقالات

بارسا همچنان در حال کامل کردن ترکیب بازیکنان خود برای فصل 2016/17 می‌باشد. در این خبر به تشریح کامل بازیکنانی که ممکن است در روزهای آینده تیم را ترک کنند و یا به تیم بپیوندند، پرداخته شده است.

نسلی برای آینده؛ انریکه و چگونگی بنای یک نسل دیگر در بارسلونا

پس از بردن سه گانه در دو فصل پیش و دو گانه در فصل گذشته، بارسا به دنبال بهتر شدن است تا این فصل را هم با بدست آوردن افتخاراتی به پایان برساند. در این مقاله به بررسی آنچه لوییز انریکه با خریدهای این فصل خود به بارسا اضافه کرده است، پرداخته شده است. این مقاله تحلیلی فوق‌العاده جذاب را از دست ندهید!

چرا فروش براوو و قربانی کردنش برای تراشتگن، کار درستی است؟

"بارسا قصد داشت در ایده آل‌ترین حالت ممکن، هر دو دروازبان سطح بالای خود را حفظ کند، اما در حالی که هم براوو و هم تراشتگن می‌خواهند انتخاب اول باشند، فروش قریب الوقوع براوو به منچستر سیتی، منطقی است". در این مقاله سعی شده است موضوع جدایی براوو و کشمکش‌های درون دروازه، از زاویه‌ای متفاوت مورد بررسی قرار بگیرد.

صعود میزبان به فینال با چاشنی رکورد شکنی نیمار [ برزیل 6 - هندوراس 0 ]

پس از ناکامی‌های نخستین روزهای المپی، یاران نیمار اما در ادامه مسیر بسیار مسلط نشان دادند و با گلباران هندوراس، به فینال این رقابتها صعود کردند.

اولین جام قهرمانی فصل برای بارسا [ بارسا 3 (5) - سویا 0 (0) ]

بارسا موفق شد به لطف نمایش درخشان آردا توران و لئو مسی، حریف سرسخت خود را در دور برگشت سوپر کاپ اسپانیا با 3 گل پشت سر بگذارد تا با پیروزی قاطع 5 بر 0، فاتح سوپر کاپ اسپانیا لقب بگیرد و فصل 2016/17 خود را با فتح یک جام ارزشمند آغاز کند!

بازگشت مسی به تیم ملی، برای بارسلونا چه معنی خواهد داشت؟

لیونل مسی به ترکیب تیم ملی آرژانتین بازگشت و امیدهای مردم کشورش را همچنان زنده نگه داشت. اما آیا هواداران بارسلونا نیز به اندازه مردم آرژانتین از شنیدن این خبر خشنود هستند؟ پاسخ را در این مقاله بخوانید!

به امید هفته‌ای پر از موفقیت برای بارسا!
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۲۶۱ کاربر آنلاین است. (۱۲ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۲۶۱

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!