به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

انریکه: شجاع بودیم و بازی تأثیرگذاری به نمایش گذاشتیممصاحبه
فرستنده سید سجاد زرگرنتاج در تاريخ یکشنبه، ۳۱ مرداد ۱۳۹۵ (۰:۳۷) (۶۲۵ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: سید سجاد زرگرنتاج / FCBarcelona.ir


بارسا فصل جدید را با پیروزی پر گل 6-2 مقابل رئال بتیس در نیوکمپ آغاز کرد و سرمربی، بازیکنانش را به خاطر چنین نمایش بی‌نقصی در نخستین روز بازی‌های لیگ، شدیداً مورد تحسین قرار داد. در این خبر می‌توانید مصاحبه انریکه پس از این بازی را بخوانید.

آردا توران در حالی در دقیقه 6 بارسا را پیش انداخت، که پس از آن کاتالان‌ها با دبل مسی و هت تریک سوارز، پیروزی قاطعی را بدست آوردند. لوییز انریکه از تماشای چنین نمایش سطح بالایی از بازیکنانش، بسیار خوشحال بود. او پس از این بازی به خبرنگاران گفت: «بازیکنانم بسیار با انگیزه بودند و در هر دو فاز حمله و دفاع، بسیار فعال نشان دادند. شجاع بودیم و بازی اثربخشی به نمایش گذاشتیم. این بازی، یک بازی کامل بود».

کانون هواداران بارسلونا در ایران

«من به 300 عضو جدید بخش هواداران تبریک می‌گویم، آن‌ها تأثیر بسیار خوبی بر جَو بازی گذاشتند. ما باید این بخش را تا آنجا که می‌شود قدرتمندتر کنیم، چرا که تیم از جَوی که آن‌ها ایجاد می‌کنند، بسیار سود می‌برد».

«آردا توانایی‌های بسیاری دارد و می‌تواند در دو پُست، هم به عنوان هافبک هجومی و هم به عنوان مهاجم، بسیار خوب کار کند. و مهمتر از همه، او گلزن بسیار خوبی است. او حالا بیشتر از قبل در جریان بازی قرار دارد و خوشحال‌تر است».

«سرجی روبرتو، در سمت راست، حضور بسیار فعال و مؤثری در فاز دفاعی داشت و در حملات بسیار خوب ظاهر می‌شد. او همواره به دنبال فضا و خلق موقعیت در حمله بود».

«به عنوان کسی که سومین سال حضورش در تیم را سپری می‌کند، چیزهایی وجود دارند که واقعاً نمی‌شود به بازیکنان با تجربه توضیح داد، و بازیکنان جدیدی که به تیم آمده‌اند، شور و اشتیاق فراوانی دارند. در طول فصل، انتظار ما از خودمان در بالاترین حد ممکن خواهد ماند، و ما باید در تمام بازی‌ها صد در صد باشیم».

«مسی مثل همیشه در سطحی خیره کننده قرار داشت. سوارز هم به مانند او، و هم در فاز حمله و هم در فاز دفاع، بازی بی‌نقصی از این دو بازیکن شاهد بودیم».

«هر بازیکنی که بتواند چیزی به ترکیب اضافه کند، که البته چنین بازیکنی ساده پیدا نمی‌شود، می‌تواند کاندیدای حضور در تیم باشد».
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
Lucho.The.Great
پاسخ به: انریکه: شجاع بودیم و بازی تأثیرگذاری به نمایش گذاشتیم
لوچو واقعا انگیزه بازیکنا رو عالی تو بالاترین سطح نگه می داره و مهمتر از همه اینه که شایسته سالاره و به بازیکنا بر اساس عملکردشون فرصت میده نه علائق شخصیش!


یکشنبه، ۳۱ مرداد ۱۳۹۵ (۱۲:۵۳)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۱۴۲ کاربر آنلاین است. (۱۲ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۱۴۲

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!