به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

بررسی عملکرد آبی و اناری‌ها در المپیک ریو 2016ملی‌پوشان
فرستنده مبينا پولايی در تاريخ سه‌شنبه، ۲ شهریور ۱۳۹۵ (۱۱:۳۷) (۹۰۱ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: مبینا پولایی / FCBarcelona.ir

روز یکشنبه بازی‌های المپیک ریو دو ژانیرو به اتمام رسیدند و بارسلونا، باشگاهی که 22 نماینده (در سه رشته فوتبال، بسکتبال و هندبال) در این تورنمنت داشت، رضایتمندانه از آن خداحافظی کرد؛ این بازیکنان توانستند مجموعاً 8 مدال، شامل چهار طلا، دو نقره و دو برنز، کسب کنند. در این خبر به بررسی عملکرد این بازیکنان خواهیم پرداخت.

کانون هواداران بارسلونا در ایران

نیمار و رافینیا از همراهان تیم فوتبال برزیل در این رقابت‌ها بودند، تیمی که توانست با غلبه بر آلمان در ماراتن پنالتی‌های فینال، برای اولین بار به مدال طلای المپیک دست یابد. قناری‌های کوچک برزیل و و ژرمن‌های آلمان 120 دقیقه به نبرد با یکدیگر پرداختند که نتیجه‌ای جز تساوی 1-1 نداشت.

علاوه بر این، آندرس آلوز، بازیکن تیم فوتبال زنان برزیل، با پذیرش شکست 2-0 مقابل کانادا و از دست دادن مدال برنز، به مقام چهارم دست یافت.

نودسبو و لاسه آندرسون، از بازیکنان حاضر در تیم ملی هندبال دانمارک بودند که با شکست 26-28 فرانسه، قهرمان المپیک 2012 لندن، به مدال طلای این رشته دست پیدا کردند. سورهانیدو و ان گوئسان نیز از آبی و اناری پوشانی بودند که برای تیم ملی فرانسه بازی می‌کردند و به مدال نقره هندبال المپیک ریو 2016 بسنده کردند. دیگر ستاره هندبالیست بارسا، سایپرزاک، ملی‌پوش لهستانی این تورنمنت بود که با شکست 25-31 مقابل آلمان دستش از مدال برنز کوتاه ماند. در حالی که ویل جالوز نتوانست تیم ملی هندبال تونس را از گروه خود بالا ببرد.

بارسلونا دو مدال المپیک دیگر نیز در رشته بسکتبال کسب کرد؛ ناوارو و ویکتور کلاور، بسکتبالیست‌های تیم ملی اسپانیا، با پیروزی نزدیک 88-89 مقابل استرالیا به مدال برنز بسکتبال المپیک برزیل رسیدند. آنها در نیمه نهایی، مقابل ایالات متحده، که در فینال به پیروزی رسید، شکست خورده بودند. شین لاول نیز به همراه تیم ملی بسکتبال نیجریه در مرحله گروهی از دور رقابت‌ها کنار رفت.

در رشته دو و میدانی، ساریداد خرز، سابینا آسنجو، راکوئل گونزالس، دیاز ولاسکز، کارلوس توبالینا، ژان ماری اوکوتو و ایلیاس فیفا اولین حضور المپیکی خود را تجربه کردند. اگرچه هیچ یک از آنها مدالی به دست نیاورد، اما همه با افتخار به رقابت پرداختند.

در هاکی روی چمن، میکوئل دلاس و اسپانیا در مرحله یک چهارم نهایی توسط آرژانتین، قهرمان فینال این رشته، حذف شدند. در عین حال پل پلا و جوآن لوسادا به همراه تیم ملی راگبی اسپانیا به جایگاه دهم رسیدند.

قرار بر این است که جوزپ ماریا بارتومئو طی مراسمی به تقدیر از عملکرد این 22 بازیکن در المپیک ریو بپردازد.

شایان ذکر است آبی و اناری‌ها ژاوی پوراس را نیز در رشته پرش طول پارالمپیک دارند.
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
Lucho.The.Great
پاسخ به: بررسی عملکرد آبی و اناری ها در المپیک ریو 2016
آفرین.


سه‌شنبه، ۲ شهریور ۱۳۹۵ (۱۴:۳۶)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۲۷۸ کاربر آنلاین است. (۲۷ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۲۷۸

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!