به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

چرا بارسلونا اجازه داد آسنسیو به رئال مادرید برود؟نقل و انتقالات
فرستنده محمدصدرا نژادی در تاريخ سه‌شنبه، ۲ شهریور ۱۳۹۵ (۱۷:۲۰) (۱,۲۰۹ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: اسپورت
مترجم: محمدصدرا نژادی / FCBarcelona.ir

مارکو آسنسیو نمایش موفقی در دو بازی اخیر تیمش در سوپر کاپ اروپا و لالیگا داشته است. او که با یک گل زیبا قهرمانی سوپرکاپ اروپا را به رئال هدیه کرد، قبل از این هدف بارسلونا برای خرید بوده است، اما در نهایت کاتالان‌ها تصمیم می‌گیرند که او به نیوکمپ نیاید. با ما همراه باشید تا از جزئیات این تصمیم با خبر شوید.

تابستان سال 2014 بود که کاتالان‌ها با باشگاه مایورکا برای خرید این بازیکن مذاکره کردند. حتی آسنسیو برای خرید خانه نیز به بارسلونا آمده بود، اما در نهایت این توافق حاصل نشد. دو سال پیش، آسنسیو یکی از امیدهای فوتبال اسپانیا بود و باشگاه‌های زیادی خواهان او بودند.

کانون هواداران بارسلونا در ایران

در حقیقت بارسا باعث به هم خوردن این مذاکره شد. در آخرین لحظات مذاکره، مایورکا خواستار این شد که 4.5 میلیون تعیین شده برای این بازیکن به صورت یکجا پرداخت شود. واضح است که بارسا توانایی پرداخت 4.5 میلیون را داشت، اما مشکل آن جا بود که آبی و اناری‌ها نمی‌خواستند آن پول یکجا پرداخت شود. این جا بود که آنتونی روسیچ و آندونی زوبی زارتا حاضر نشدند این امتیاز را به باشگاه مقابل بدهند.

بدین ترتیب مذاکرات با شکست مواجه شد، اما روسیچ راه حل دیگری نیز در ذهن داشت. او از اتفاق پیش آمده راضی بود، چون می‌توانست به جای پرداخت 4.5 میلیون یورو، 5.5 میلیون (1.5 میلیون متغیر) را صرف خرید داگلاس کند.

اکنون پس از گذشت دو سال، داگلاس تبدیل به یکی از بدترین خرید‌های تاریخ باشگاه شده است و از سویی، آسنسیو 20 ساله پس از درخشش در اسپانیول، به رئال بازگشته و در دو بازی اخیرش، عملکرد درخشانی را از خود به نمایش گذاشته است.
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
Nima.Kanani
پاسخ به: چرا بارسلونا اجازه داد آسنسیو به رئال مادرید برود؟
میشه خندید فقط
حداقل کاش به این داگلاس بازی بدن حداقل حسش کنیم یکم


سه‌شنبه، ۲ شهریور ۱۳۹۵ (۲۲:۵۱)
 
Lucho.The.Great
پاسخ به: چرا بارسلونا اجازه داد آسنسیو به رئال مادرید برود؟
یکی دیگر از شاهکارهای تیم راسل و دوستان...


سه‌شنبه، ۲ شهریور ۱۳۹۵ (۲۱:۲۳)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۱۵۲ کاربر آنلاین است. (۲۰ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۱۵۲

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!