به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

نیمار، 107 روز دور از بارساملی‌پوشان
فرستنده فاطمه ایران پور در تاريخ سه‌شنبه، ۲ شهریور ۱۳۹۵ (۱۴:۰۱) (۷۴۶ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: مارکا
مترجم: فاطمه ایران پور / FCBarcelona.ir

از آخرین روزی که نیمار در بارسلونا بوده است تا زمانی که مجددا به این تیم بازگردد، درست 107 روز (سه ماه و نیم) خواهد گذشت. 8 سپتامبر (18 شهریور) روزی است که طبق صلاحدید لوئیز انریکه، برای بازگشت این ملی‌پوش برزیلی مقرر شده است تا زمان بیشتری برای استراحت و رفع خستگی بازی‌های المپیک داشته باشد.

کانون هواداران بارسلونا در ایران

23 می‌ روزی که کاتالان‌ها قهرمانی لالیگا را جشن گرفتند، آخرین باری بود که مرد برزیلی در باشگاه حضور داشت. او تعطیلات خود را از روز بعد از آن آغاز کرد؛ در ابتدا به ایبیزا و لاس وگاس رفت و سپس از نیویورک هم دیدن کرد. در چند مسابقه خیریه شرکت کرد و پس از آن، چند هفته پیش از شروع تمرینات تیم ملی برزیل برای المپیک ریو، به اردوی این تیم پیوست.

در زمان غیبت نیمار، قرارداد او تا سال 2021، پس از کش و قوس‌های فراوان و فضاسازی‌های رسانه‌ای، بالاخره تمدید شد. بعد از این که با بارسلونا توافق کرد که در کوپا آمریکا حضور نیابد، او سرانجام با هم‌تیمی‌های برزیلی‌اش در روز 18 جولای ملاقات کرد؛ پس از تعطیلات 8 هفته‌ای!

انتظار میرفت که او پس از پایان المپیک به باشگاه بازگردد اما با اجازه انریکه به او، حال برای دو بازی مقدماتی جام جهانی در مقابل اکوادر در روز 1 سپتامبر (11 شهریور) و کلمبیا 7 سپتامبر (17 شهریور) در برزیل می‌ماند.

این به آن معناست که خوشبینانه‌ترین زمان بازگشت او به اسپانیا پنجشنبه 8 سپتامبر (18 شهریور) باشد. که این روز تنها دو روز پیش از دیدار بارسلونا با آلاوز در لیگ است.
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
Sidarta
پاسخ به: نیمار، 107 روز دور از بارسا
خودشم میدونه اگه تو تیم ملی نباشه بازم 7 تا میخورن از اینور اونور!!!!
یه برزیلی کمتر بهتر...


سه‌شنبه، ۲ شهریور ۱۳۹۵ (۲۱:۳۵)
 
Lucho.The.Great
پاسخ به: نیمار، 107 روز دور از بارسا
بیا برگرد تا خونه از عادتت سیر نشده...


سه‌شنبه، ۲ شهریور ۱۳۹۵ (۱۴:۳۵)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۲۱۳ کاربر آنلاین است. (۱۷ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۲۱۳

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!