به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

گواردیولا اعتراف کرد: براوو نزدیک به امضای قرارداد منچستر سیتی استمصاحبه
فرستنده فاطمه ایران پور در تاريخ سه‌شنبه، ۲ شهریور ۱۳۹۵ (۲۲:۲۹) (۵۷۶ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: گل
مترجم: فاطمه ایران پور / FCBarcelona.ir

دروازبان بارسلونا این هفته برای انتقال به ورزشگاه اتحاد، به انگلیس پرواز خواهد کرد؛ این در حالی است که آینده جوهارت - دروازبان فعلی منچستر سیتی - همچنان نامشخص است و به اورتون لینک شده است. در چنین شرایطی، پپ گواردیولا تاکید کرد که احتمال پیوستن کلودیو براوو به منچستر سیتی افزایش یافته است.

به گزارش گل، براوو بعد از ظهر پنچ شنبه برای تکمیل قراردادش به انگلیس خواهد رفت؛ در حالی که شبهات در مورد آینده جو هارت در ورزشگاه اتحاد هنوز پابرجاست. گواردیولا در سه بازی ابتدایی این فصل ویلی کابایرو را به جو هارت ترجیح داده است و او نیز اکنون به شکل جدی به اورتون لینک شده است.

کانون هواداران بارسلونا در ایران

در کنفرانس مطبوعاتی که روز سه شنبه، پیش از دیدار برگشت پلی آف لیگ قهرمانان تیم من سیتی در خانه استوا بخارست، برگزار شد، از گواردیولا در مورد پرواز براوو به منپستر سیتی برای انجام آزمایشات پزشکی سوال شد و او هیچ تلاشی برای رد کردن این واقعیت که این مرد شیلیایی به زودی به جمع سیتیزن‌ها خواهد پیوست، نکرد. او اظهار داشت: «من نمی‌توانم چیزی را که همه می‌دانند کتمان کنم، اما تا زمانی که قرارداد تکمیل نشده، نمی‌تولنم پاسخ صریحی بدهم، زیرا در حال حاضر او بازیکن ما نیست. طی 7 تا 10 روز گذشته، این خود بارسلونا بود که ارتباط با منپستر سیتی را اعلام کرد».

با پیروزی 5-0 سیتی در دیدار نخست در برابر تیم رومانیایی، گواردیولا انتظار دارد که تغییراتی را در ترکیب نخسین ایجاد کند. مرد اسپانیایی گفت که هارت "یک شانس" برای انتخاب شدن دارد و صحبت‌های مبنی براختلافات او و مرد ملی‌پوش انگلیسی را - که تصاویر آن دو در تمرینات آن را نشان می‌داد - رد کرد.

او گفت: «من ارتباط فوق‌العاده‌ای با هارت دارم. ما در مورد فوتبال صحبت میکنیم. من با او صادق هستم و او نیز با من همینطور است. تا روز 31 آگوست (10 شهریور)، همه بازیکنان اینجا، بازیکنان من هستند و من با آنها مثل سابق رفتار می‌کنم، بنابراین ما می‌توانیم پس از آن روز در مورد همه چیز صحبت کنیم».
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
Lucho.The.Great
پاسخ به: گواردیولا اعتراف کرد: براوو نزدیک به امضای قرارداد منچستر س...



چهارشنبه، ۳ شهریور ۱۳۹۵ (۱۴:۵۳)
 
Sidarta
پاسخ به: گواردیولا اعتراف کرد: براوو نزدیک به امضای قرارداد منچستر س...
حالا راحت شدی ؟
براوو رو هم گرفتی


چهارشنبه، ۳ شهریور ۱۳۹۵ (۱۲:۵۷)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۲۷۰ کاربر آنلاین است. (۲۳ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۲۷۰

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!