به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

با انتقال به سیتی؛ احتمال قرار گرفتن براوو در بین ده دروازبان گران قیمت دنیانقل و انتقالات
فرستنده محمدصدرا نژادی در تاريخ پنج‌شنبه، ۴ شهریور ۱۳۹۵ (۸:۲۶) (۷۷۶ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: اسپورت
مترجم: محمدصدرا نژادی / FCBarcelona.ir

مرد شیلیایی می‌تواند خود را تا رتبه ششم گران قیمت‌ترین دروازبانان دنیا بالا بکشد، اما در رتبه نخست، شخصی ایستاده است که با وجود گذشتن 15 سال از انتقالش، همچنان گران قیمت‌ترین دروازبان دنیاست.


دو سال موفقی که کلودیو براوو در بارسلونا گذراند، باعث شد قیمت او به طور قابل توجهی افزایش یابد. کاتالان‌ها فقط با پرداخت 12 میلیون یورو او را از رئال سوسیه داد به نیوکمپ آوردند. دقیقا برابر با مبلغی که بروسیا مونشن گلادباخ برای فروش تراشتگن از بارسلونا دریافت کرد.

کانون هواداران بارسلونا در ایران

با پرداخت این مبلغ، تراشتگن و براوو به طور مشترک در رتبه دوازدهم گران قیمت‌ترین دروازبانان تاریخ ایستادند. حال، بعد از گذراندن دو فصل موفق در بارسا، براوو با رفتن به منچستر سیتی، می‌تواند رتبه خود را 8 مرتبه ارتقا دهد و رتبه ششم را از آن خود کند.

اگر فاکتور با تجربه بودن او را در نظر نگیریم، قیمت این دروازه بان 33 ساله گران به نظر می‌رسد و در حقیقت این انتقال، می‌تواند پول خوبی را به باشگاه تزریق کند. در صورتی که اگر او به مدت یک سال دیگر در تیم می‌ماند و 34 ساله می‌شد، ممکن بود قیمت او کاهش پیدا کند.

گران‌ترین دروازبان تاریخ، جیانلوجی بوفون است که در سال 2001/02 با مبلغ 52.8 میلیون به یوونتوس منتقل شد. مانوئل نویر با 30 میلیون، فرانسیسکو تولدو با 26.5 میلیون و دخیا با 25 میلیون نیز به ترتیب رتبه‌های دوم و سوم و چهارم جای دارند.


پارما ایتالیا هم با پرداخت 21 میلیون یورو برای سباستین فری و آنجلو پروتزی، این دو دروازبان را در لیست گران ترین‌ها قرار داده است. پس از مدتی سباستین فری با 19 میلیون به اینتر و آنجلو پروتزی با 17.9 میلیون به لاتزیو پیوستند. خوان اوباک، پیتر چک و هوگو لوریس نیز نزدیک به تاپ 10 این لیست هستنند. اوبلاک با 16 میلیون به اتلتیکو مادرید، چک با 14 میلیون به آرسنال و لوریس با 12.6 میلیون به تاتنهام منتقل شده‌اند.
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
Sidarta
پاسخ به: با انتقال به سیتی؛ احتمال قرار گرفتن براوو در بین ده دروازبا...
براوو همه چی رو مدیون بارساست


جمعه، ۵ شهریور ۱۳۹۵ (۰:۱۵)
 
Lucho.The.Great
پاسخ به: با انتقال به سیتی؛ احتمال قرار گرفتن براوو در بین ده دروازبا...
عجیبه یه بار شاهد یه فروش خوبیم! البته دلیلش اینه که من سیتی پول داره و فرصت نداره!


پنج‌شنبه، ۴ شهریور ۱۳۹۵ (۱۳:۴۰)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۱۶۸ کاربر آنلاین است. (۲۰ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۱۶۸

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!