به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

عملکرد قابل توجه آبی و اناری‌ها طی 10 مصاف اخیر سن مامسآمار و ارقام
فرستنده مبينا پولايی در تاريخ چهارشنبه، ۳ شهریور ۱۳۹۵ (۱۱:۴۷) (۵۹۴ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: مبینا پولایی / FCBarcelona.ir

بارسلونا یکشنبه شب، ساعت 22:45 (به وقت ایران)، برای برگزاری دومین بازی لالیگایی فصل 2016/17 خود به سن مامس سفر خواهد کرد؛ جایی که آبی و اناری پوشان طی سال‌های اخیر نتایج فوق‌العاده‌ای را در آن رقم زده‌اند.

بارسا طی 10 سفری که برای برگزاری بازی‌های لالیگایی خود به سرزمین باسک‌ها داشته، 5 پیروزی، 4 تساوی و یک باخت کسب کرده است؛ تنها شکست آنها به فصل 2013/14 بازمیگردد، هنگامی شیرها با زدن یک گل حساب کار را 1-0 و سه امتیاز بازی را تصاحب کردند.

کانون هواداران بارسلونا در ایران

طی این ده سال، کاتالان‌ها همچنین دو بار در چارچوب رقابت‌های کوپا دل ری به مصاف میزبان سن مامس رفتند؛ که نتایج آن پیروزی 2-1 در مرحله یک چهارم نهایی فصل گذشته و تساوی 1-1 در مرحله یک هشتم نهایی فصل 2010/11 بوده است (بارسا در هر دو بار به مرحله بعد صعود کرد). بارسلونا دو بار دیگر نیز در فینال سوپر کاپ اسپانیا در این ورزشگاه با بیلبائو رو در رو شده است؛ که شکست تلخ 4-0 در تابستان سال گذشته و پیروزی 2-1 در سال 2009 ثمره این مصاف‌ها بوده‌اند.

بنابراین طی 14 تقابل کاتالان‌ها و باسکی‌ها در 10 سال گذشته در ورزشگاه سن مامس، 7 برد، 5 تساوی و 2 شکست نصیب تیم میهمان شده است. البته این رقم فاصله زیادی تا 12 پیروزی پیاپی بارسا در نیوکمپ مقابل این تیم دارد.

دبل لالیگایی لوئیز انریکه

در سوپر کاپ فصل گذشته تنها شکست لوئیز انریکه در سن مامس رقم خورد، کسی که تیم خود را همواره پیروز مصاف سن مامس در لالیگا دیده است؛ در فصل 2014/15 پیروزی 1-0 به لطف گل لوئیز سوارز و در فصل قبل پیروزی 5-2 به لطف گل‌های نیمار، سوارز، مسی، پدرو و گل به خودی مارکوس. پیروزی 2-1 در یک چهارم نهایی جام حذفی فصل گذشته نیز در زمان مربیگری انریکه رقم خورده است (گلزنان: مسی و نیمار). لذا طی چهار بازی اخیر در ایالت باسک، سه برد و یک شکست سهم مرد آستوریایی کاتالان‌ها شده است.
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
Lucho.The.Great
پاسخ به: عملکرد قابل توجه آبی و اناری ها طی 10 مصاف اخیر سن مامس
از شاهکارهای لوچو


چهارشنبه، ۳ شهریور ۱۳۹۵ (۱۴:۳۹)
 
Sidarta
پاسخ به: عملکرد قابل توجه آبی و اناری ها طی 10 مصاف اخیر سن مامس
همه رو مدیون لوچوی بزرگ هستیم


چهارشنبه، ۳ شهریور ۱۳۹۵ (۱۳:۰۷)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۱۸۲ کاربر آنلاین است. (۹ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۱۸۲

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!