به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

چرا براوو بارسا را برای پیوستن به منچسترسیتی ترک کرد؟آنالیز فنی
فرستنده مبينا پولايی در تاريخ پنج‌شنبه، ۴ شهریور ۱۳۹۵ (۲۰:۴۰) (۱,۰۲۷ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: اسپورت
مترجم: مبینا پولایی / FCBarcelona.ir

دو سال بعد از گذشت انتقال این مرد شیلیایی از رئال سوسیداد به بارسلونا با قیمت 12 میلیون یورو می‌گذرد و حال او در حالی نیوکمپ را ترک می‌کند که به تمامی عناوین ممکن دست یافته است. براوو اکنون به جمع سیتیزن‌ها پیوسته است؛ قراردادی که از اوایل تابستان در مورد آن بحث میشد، به دلایل فنی، اقتصادی و حتی شخصی، قطعی شده است که در این خبر به بررسی آنها می‌پردازیم.


کانون هواداران بارسلونا در ایران

1. براوو امیدوار بود که باشگاه قرارداد خود را یک یا دو فصل دیگر با او تمدید کند و دستمزدش را نیز به مقدار قابل توجهی افزایش دهد. اما پیشنهاد بارسا به او قراردادی یکساله با دستمزدی کمتر از انتظار این مرد 33 ساله بود.

2. این اواخر، روابط کلودیو براوو و مارک-آندره تراشتگن روز به روز بدتر می‌شد. مرد آلمانی مکررا اعلام می‌کرد که می‌خواهد زمان بیشتری در لالیگا بازی کند و حتی تهدید کرد که اگر لوئیز انریکه خواسته‌هایش را برآورده نکند، بارسا را ترک خواهد کرد. با افزایش اظهارات و اعتراضات تراشتگن ناراحتی براوو نیز بروز پیدا کرد.

3. با این اوصاف، لوئیز انریکه همچنان سیاست خود را حفظ می‌کرد، او هرگز تعیین نمی‌کرد که کدام یک از این دو، دروازبان اول تیم هستند. با این حال براوو پذیرفته است که تراشتگن، با توجه به سن کمی که دارد، آینده بهتری در نیوکمپ خواهد داشت و احتمال اینکه به تدریج جای او را بگیرد زیاد است.

4. پیشنهاد سیتی دو خواسته اصلی دروازبان سابق سوسیداد را برآورده می‌سازد: او در این تیم دروازبان اول آبی‌ها خواهد بود؛ تیمی که هم در رقابت‌های داخلی انگلیس (لیگ و جام حذفی) و هم در لیگ قهرمانان اروپا حضور دارد. علاوه بر این، با انتقال براوو به ورزشگاه اتحاد، دستمزدش دو برابر قیمت فعلی آن خواهد شد.

5. براوو بعد از ورود به سن سباستین در سال 2014، فرزندان خود را برای تحصیل به مدارس انگلیس فرستاد. او و همسرش کارلا به این نتیجه رسیده‌اند که انتقال به سیتی زندگی را برای آنها آسان‌تر خواهد کرد.
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
Lucho.The.Great
پاسخ به: چرا براوو بارسا را برای پیوستن به منچسترسیتی ترک کرد؟
دیگه بعد فینال کوپا دلم باهاش نبود.


پنج‌شنبه، ۴ شهریور ۱۳۹۵ (۲۳:۱۳)
 
Sidarta
پاسخ به: چرا براوو بارسا را برای پیوستن به منچسترسیتی ترک کرد؟
خوب شد که رفت چون امکان داشت اتفاقات بدی بیفته


پنج‌شنبه، ۴ شهریور ۱۳۹۵ (۲۲:۵۲)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۱۹۶ کاربر آنلاین است. (۲۴ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۱۹۶

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!