به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

کیت آبی و اناری رئال مادرید، محبوب‌ترین در میان کاربران!آبی و اناری‌ها
فرستنده سید سجاد زرگرنتاج در تاريخ پنج‌شنبه، ۴ شهریور ۱۳۹۵ (۱۳:۱۵) (۸۹۳ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: AS
مترجم: سید سجاد زرگرنتاج / FCBarcelona.ir


آدیداس رقابتی برگزار کرده و به هواداران عادی این امکان را داده است تا لباس سوم فصل آینده رئال مادرید را طراحی کنند، اما برخی هواداران بارسا دست به شوخی بزرگی با مادریدی‌ها زده‌اند!


تا به حال تصور کرده بودید که ممکن است پیراهن تیم رئال مادرید را با طرح‌های آبی و اناری ببینید؟ اکثر افراد می‌گویند، غیر ممکن است. اما رقابتی که آدیداس آن را برگزار کرد و این اجازه را به هواداران معمولی داد تا کیت سوم فصل آینده رئال را طراحی کنند، باعث شد تا برخی افراد سعی داشته باشند این غیر ممکن را ممکن کنند.

کانون هواداران بارسلونا در ایران

رقابت آدیداس

این مسئله به این دلیل حاشیه ساز شده است که پیراهن رئال مادرید با راه راه‌های آبی و اناری، در میان محبوب‌ترین کیت‌های مورد رأی واقع شده است. پس از پایان دوره رأی دهی، یک شورای بررسی (که شامل یک بازیکن از باشگاه هم می‌شود) از بین 100 طرح برتر که بیشترین رأی‌ها را به خود اختصاص دادند، طرح مورد علاقه خود را برای کیت سوم رئال مادرید برای فصل 2017/18 انتخاب می‌کنند.


طرحی با پرچم کاتالونیا!

در حالی که این رقابت باعث شد تا هواداران بسیاری از سرتاسر دنیا پیراهن تیم مورد علاقه خود را طراحی کنند، همچنین سبب شد تا این شوخی بزرگ با این باشگاه صورت بگیرد. حتی یکی از هواداران پیراهن رئال مادرید را با پرچم بزرگ کاتالونیا بر روی آن، طراحی کرده و به رأی گذاشته است.

خوشبختانه برای رئال مادرید، باشگاه می‌تواند در نهایت انتخاب کند که کدام پیراهن را برای فصل آینده می‌خواهد، و این مسئله باعث می‌شود تا رئال مادرید را با یک پیراهن راه راه آبی و اناری، و یا پیراهنی با نقش پرچم کاتالونیا بر روی آن، نبینیم.

کانون هواداران بارسلونا در ایران
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
Blaugrana.Mary
پاسخ به: کیت آبی و اناری رئال مادرید، محبوب ترین در میان کاربران!
ایول


شنبه، ۶ شهریور ۱۳۹۵ (۱:۴۵)
 
Sidarta
پاسخ به: کیت آبی و اناری رئال مادرید، محبوب ترین در میان کاربران!
اگه خدای نکرده ، زبونم لال رئالی بودم خیلی عصبانی میشدم
واقعا دمشون گرم


جمعه، ۵ شهریور ۱۳۹۵ (۰:۱۲)
 
Lucho.The.Great
پاسخ به: کیت آبی و اناری رئال مادرید، محبوب ترین در میان کاربران!
دمشون گرم!


پنج‌شنبه، ۴ شهریور ۱۳۹۵ (۱۳:۴۸)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۱۸۶ کاربر آنلاین است. (۱۲ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۱۸۶

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!