به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

بازگشت رافینیا به تمرینات، این بار بدون مو!تمرینات
فرستنده سید سجاد زرگرنتاج در تاريخ پنج‌شنبه، ۴ شهریور ۱۳۹۵ (۱۴:۳۰) (۶۴۷ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: سید سجاد زرگرنتاج / FCBarcelona.ir


دارنده مدال طلای المپیک ریو، به باشگاه بازگشت و پس از یک جلسه غیبت به دلیل سرماخوردگی، در تمرینات صبح امروز تیم (به وقت محلی) شرکت کرد.


بازیکنان بارسا تمرینات آماده‌سازی خود را برای مصاف با اتلتیک بیلبائو در جریان هفته دوم رقابت‌های لالیگا، که یکشنبه آینده در سن مامس برگزار می‌شود، ادامه داد. خبر جدید در این جلسه تمرینی اینکه، رافینیا که همین چند روز قبل به همراه تیم فوتبال المپیک برزیل موفق به کسب مدال طلای المپیک ریو شد، به بارسلونا بازگشته و در اختیار تیم قرار دارد. سرمربی به نیمار، دیگر طلایی المپیک ریو، این اجازه را داده است تا پس از وقفه بازی‌های ملی به تیم بازگردد.

کانون هواداران بارسلونا در ایران

در تمرین امروز، بازیکنان در دسترس تیم نخست به همراه دو بازیکن از تیم بی‌- مارلون و کاردونا - حضور داشتند. بارسا در دو روز آینده هم دو جلسه تمرینی دیگر برگزار خواهد کرد که تمرین روز شنبه پشت درهای بسته انجام خواهد گرفت، و پس از آن هم لوییز انریکه در کنفرانس مطبوعاتی شرکت خواهد کرد.
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
Lucho.The.Great
پاسخ به: بازگشت رافینیا به تمرینات، این بار بدون مو!
رافینیا باید خیلی تلاش کنه به فرم خوب خودش برگرده. به خصوص با این تراکم و رقابت شدید!


پنج‌شنبه، ۴ شهریور ۱۳۹۵ (۱۴:۵۹)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۲۰۵ کاربر آنلاین است. (۲۵ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۲۰۵

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!