به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

رابرت فرناندز: ما به براوو پیشنهاد تمدید قرارداد دادیم، اما او تصمیم به ترک بارسا گرفتنقل و انتقالات
فرستنده محمدصدرا نژادی در تاريخ شنبه، ۶ شهریور ۱۳۹۵ (۱۱:۰۸) (۴۹۱ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: اسپورت
مترجم: محمدصدرا نژادی / FCBarcelona.ir


مدیران باشگاه اظهار داشتند که آن‌ها هیچگاه حاضر به فروش براوو نبودند و خروج او از تیم، یک تصمیم شخصی بوده است. برنده دو کوپا آمریکا که با مبلغ 18 میلیون یورو به مدت 4 سال به منچستر سیتی پیوست، دو سال پیش از رئال سوسیداد به بارسلونا آمده بود.


رابرت فرناندز در این مورد توضیح داد: «نه ما و نه سرمربی نمی‌خواستیم که او باشگاه را ترک کند. دلیل آن هم مشخص است؛ چون او دروازبان بسیار خوبی است. اما انتقال او به سیتی تصمیم شخصی خود براوو بود و ما باید به آن احترام بگذاریم».

کانون هواداران بارسلونا در ایران

«هنگامی که در حال مذاکره با او بودیم، تصورمان بر این بود که حداقل تا سال 2018 براوو در نیوکمپ می‌ماند. همه این‌ها بر روی تصمیم او تاثیر گذاشتند».

آلبرت سولر، مدیر مالی باشگاه نیز اظهار داشت: «سخت است که از نظر مالی به این قرارداد نگاه کنید. ما براوو را با مبلغ 12 میلیون یورو خریدیم و با 18 میلیون فروختیم. او همیشه نمایش بسیار خوبی ارائه می‌داد و اگر بخواهیم به طور کلی به این انتقال نگاه کنیم، از این فروش سود کردیم. ما پیشنهاد تمدید قرارداد را به او دادیم اما او تصمیم گرفت که به سیتی برود».
ارزش: ۱۰.۰۰ (۱ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۲۱۷ کاربر آنلاین است. (۲۶ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۲۱۷

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!