به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

سیلسن: افتخار می‌کنم که در بارسا حضور دارم!مصاحبه
فرستنده فاطمه ایران پور در تاريخ شنبه، ۶ شهریور ۱۳۹۵ (۲:۱۴) (۵۲۵ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: فاطمه ایران پور / FCBarcelona.ir


دروازبان جدید بارسا می‌گوید که می‌خواهد آن قدر سخت کار کند تا در ترکیب اصلی قرار گیرد. پس از امضای قرارداد با بارسلونا و شرکت در اولین جلسه تمرینی فصل، سنگربان جدید، یسپر سیلسن، در روز جمعه در نیوکمپ حاضر شد تا پیش از معرفی رسمی به هواداران، از ورزشگاه برای اولین بار بازدید کند.


پس از دیدار با رئیس باشگاه، جوزپ ماریو بارتومئو، و مدیر ارشد ورزشی باشگاه، جوردی مستره و مدیر فنی، روبرت فرناندز، سیلسن پیراهن تیم را به تن کرد و پس از حضور در زمین در کنفرانس مطبوعاتی شرکت کرد. او آرام به نظر می‌رسید و گفت که از به واقعیت پیوستن رویایش، هیجان زده است.

کانون هواداران بارسلونا در ایران

او گفت: «من از بودن در این جا خوشحالم و باعث افتخار من است که در بارسا باشم. امیدوارم که بتوانیم عناوین زیادی را فتح کنیم. برای من، زندگی در بارسلونا مانند یک رویاست».

دروازبان هلندی از رقابت بسیار زیاد در تیم برای یافتن زمان بازی آگاه است اما اظهار داشت که بسیار تلاش خواهد کرد و تصمیم‌گیری را برای مربی مشکل خواهد ساخت. اگرچه او هم‌تیمی جدیدش، مارک آندره ترشتگن، را مورد ستایش قرار داد: «او دروازبانی خوب با استعدادی بسیار بالاست».

سیلسن امروز صبح همراه با تیم به تمرین پرداخت و فرصت آشنایی با هم‌تیمی‌هایش را هم پیدا کرد. او هم چنین در مورد ارتباط باشگاه سابقش، آژاکس، و بارسا به صحبت پرداخت: «این بسیار ویژه است و به من انگیزه می‌دهد تا در همان باشگاهی بازی کنم که یوهان کرایف چندین سال پیش توپ می‌زد».

در ادامه مهم‌ترین بخش‌های صحبت‌های رابرت فرناندز و جوردی مستره را مرور می‌کنیم.

جوردی مستره

«این باعث افتخار است که سیلسن را به تیم آوردیم، ما هم چنین می‌خواهیم از دروازبان‌مان کلودیو براوو قدردانی کنیم برای حرفه‌ای گری و تعهد در کمک به تیم در راه بردن عناوین. من برای او آرزوی بهترین‌ها را دارم. اگرچه پس از قرعه کشی لیگ قهرمانان اروپا، وقتی او در مقابل ما قرار می‌گیرد، ما برای او آرزوی کمترین شانس را داریم!».

روبرت فرناندز

«ما در مورد سرجی سمپر با انریکه صحبت کردیم. این برای این بازیکن بهترین تصمیم بود که تیم را ترک کند تا زمان بازی بیشتری، تا زمانی که به تیم باز می‌گردد، داشته باشد».

«اولویت دادن زمان بیش‌تر به داگلاس بود، چون او زمان زیادی را بدون بازی کردن گذرانده است. برای ارزیابی صحیح ما نیاز داریم او را در میدان ببینیم، این معامله خوبی است».
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
Lucho.The.Great
پاسخ به: سیلسن: افتخار می کنم که در بارسا حضور دارم!
خوش اومدی.


شنبه، ۶ شهریور ۱۳۹۵ (۴:۰۹)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۴۰۴ کاربر آنلاین است. (۵ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۴۰۴

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!