به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

12 انتقال بین بارسا و منچستر سیتیآنالیز فنی
فرستنده مبينا پولايی در تاريخ دوشنبه، ۸ شهریور ۱۳۹۵ (۱۷:۱۲) (۹۶۳ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: مارکا
مترجم: مبینا پولایی / FCBarcelona.ir

با توجه به نتایجی که در دیدارهای اخیر آبی‌های لندن و کاتالان‌ها حاصل شده است، نباید انتظار داشت که منچستر سیتی از هم گروه شدن با بارسا خوشحال باشد. با وجود این دو تیم قدرتمند و نیز حضور بوروسیا مونشن گلادباخ در کنار این‌ها، شاید بتوان گروه C را گروه مرگ این فصل از رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا دانست. در هر صورت با عنایت به ارتباطات گسترده‌ای که بین این دو باشگاه در نقل و انتقالات وجود داشته است، تقابل بارسا و سیتی در زمین‌های یکدیگر، بازگشت‌های جالبی را به همراه خواهد داشت. در این خبر به بررسی 12 انتقال بین دو باشگاه مذکور را با یکدیگر بررسی خواهیم کرد.

کانون هواداران بارسلونا در ایران

پپ گواردیولا

از دیدگاه بسیاری از مردم، مهم‌ترین نقطه مشترکی که بین بارسلونا و منچستر سیتی وجود دارد، گواردیولا است. کسی که در اجرای ایدئولوژی مشهور یوهان کرایف در بارسا، هافبک کلیدی او بود و بعد‌ها به عنوان سرمربی به این تیم بازگشت. او پس از پشت سر گذاشتن سه فصل موفق در جمع کاتالان‌ها به بایرن مونیخ رفت و در تابستان امسال نیز به منچستر سیتی.

فران سوریانو

نایب رئیس سابق لاپورتا در بارسا اکنون مدیر کل باشگاه منچستر سیتی است، سوریانو نقش موثری در انتقال پپ به جمع سیتیزن‌ها داشت.

تیکی بگیریستین

کانون هواداران بارسلونا در ایران

هم‌تیمی سابق گواردیولا بعدها مدیر ورزشی بارسلونا شد. او چند ماه بعد از سوریانو به سیتی پیوست. تیکی مهره‌های مهمی چون دکو، رونالدینیو، اتو، مارکز، آنری، آلوز، ابراهیموویچ و ویا را به نیوکمپ آورد.

استیارده، تورنت، پلانچرت و بیونا ونتورا

کانون هواداران بارسلونا در ایران

این ترکیب کادر فنی‌ پپ گواردیولا است؛ تیمی کار بلد و متخصص که در موفقیت‌های پپ نقش مهمی داشته است.

ردولفو بورل

افراد زیادی داستان لاماسیا را می‌دانند، اما کمتر کسی بورل را می‌شناسد. او سسک فابرگاس و لیونل مسی را برای جهان فوتبال تربیت کرد و نقش مهمی در رشد و پیشرفت آنها داشت. او با رافا بنتیز در لیورپول نیز کار کرده بود و بعد از بگیریستین در سال 2012 به منچسترسیتی رفت.

مایکل آرتتا

کانون هواداران بارسلونا در ایران

مایکل آرتتا پس از دوران فوتبالی‌ای که شامل بازی در انگلیس، اسپانیا، فرانسه و اسکاتلند بود، این تابستان بازنشسته شد تا یک پست مربیگری را تحت هدایت گواردیولا در منچستر سیتی بر عهده بگیرد. پیش از بازی برای تیمهایی مثل آرسنال، اورتون، رنجرز و پاریس سنت ژرمن، این هافبک در آکادمی بارسا رشد کرده بود اما هیچ وقت آن چیزی که باید نشد.

یایا توره

توره طی سال‌های 2007 تا 2010 در بارسلونا تحت نظر پپ کار می‌کرد اما ترافیک خط میانی این تیم با وجود ژاوی، اینیستا و بوسکتس باعث می‌شد که فرصت بازی چندانی به او نرسد و در نتیجه گواردیولا و تیمش را ترک کرد و به سیتی رفت. حال که گواردیولا نیز به جمع سیتیزن‌ها ملحق شده است، آنها مجددا با یکدیگر همکاری خواهند کرد. با این وجود دوران اوج و موفقیت‌های این مرد 33 ساله به زمانی باز می‌گردد که با پپ همکاری می‌کرد.

نولیتو

این ستاره اسپانیایی در بارسا ب کار می‌کرد و اولین بازی خود در تیم اول را تحت هدایت گواردیولا به نمایش گذاشت. به بنفیکا رفت و سپس با 18 میلیون یورو به منچسترسیتی. او در پیروزی 4-1 این تیم مقابل استوک سیتی با به ثمر رساندن دو گل درخشید.

کلودیو براوو

کانون هواداران بارسلونا در ایران

آخرین انتقال بین بارسا و منچستر این دروازبان شیلیایی است. او هفته گذشته به گواردیولا پیوست و طبق قرعه کشی مرحله گروهی لیگ قهرمانان این فصل، زود‌تر از انتظارات به نیوکمپ باز خواهد گشت.
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
iman_khatar
پاسخ به: 12 انتقال بین بارسا و منچستر سیتی
منچسترسیتی باهرترکیبی جلو بارسا باید لونگ بندازه دوتا لایی بخورن حساب کار دستشون میاد


دوشنبه، ۸ شهریور ۱۳۹۵ (۲۰:۵۱)
 
Lucho.The.Great
پاسخ به: 12 انتقال بین بارسا و منچستر سیتی
ایشالله همه شونو با هم می بافیم!


دوشنبه، ۸ شهریور ۱۳۹۵ (۱۷:۱۸)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۱۶۷ کاربر آنلاین است. (۱۳ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۱۶۷

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!