به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

پیش بازی؛ اتلتیک بیلبائو vs بارساپیش بازی
فرستنده امین سبحانی در تاريخ یکشنبه، ۷ شهریور ۱۳۹۵ (۲۰:۵۰) (۵۱۸ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: سایت رسمی باشگاه
مترجمان: سجاد اسدی - امین سبحانی / FCBarcelona.ir


بارسلونا که با پیروزی 6-2 در بازی اول برابر رئال بتیس به صدر جدول لالیگا صعود کرده است، حال باید در هفته دوم رقابت‌ها در خانه حریف به مصاف اتلتیک بیلبائو برود و از جایگاه خود در صدر حفاظت کند. این بازی در ورزشگاه سن مامس بیلبائو انجام می‌شود؛ بارسا از فصل 2013 تاکنون 5 بار در این ورزشگاه بازی کرده است.


کانون هواداران بارسلونا در ایران

اخبار دو تیم

مارک آندره تراشتگن و خاویر ماسکرانو که به دلیل مصدومیت با تیم همراه نبودند، در ترکیب 18 نفره این بازی حضور دارند و در بازی برابر بیلبائو با بارسا همراه خواهند بود. اما همچنان اینیستا و جرمی متئو به دلیل مصدومیت تیم را همراهی نمی‌کنند. رافینیا پس از قهرمانی در المپیک ریو به تیم بازگشته است و آندره گومز نیز اولین بازی رسمی خود را برای بارسا انجام خواهد داد. گومز بازی قبل را به دلیل محرومیت از دست داده بود.

نیمار نیز که همچنان با اجازه کادر تیم در استراحت به سر می‌برد، تا پایان تعطیلات بین المللی به تیم اضافه نخواهد شد. در همین حال یسپر سیلسن، دروازبان جدید بارسا، تا روز دوشنبه به دلایل قانونی نمی‌تواند بارسا را همراهی کند.

هجده بازیکنی که بارسا را در این بازی همراهی خواهند کرد، عبارتند از تراشتگن، ماسیپ، پیکه، راکیتیچ، بوسکتس، دنیس، آردا، سوارز، مسی، رافینیا، ماسکرانو، مونیر، جوردی آلبا، سرجی روبرتو، دینیه، آندره گومز، الکس ویدال و اومیتیتی.

برای اتلتیک بیلبائو، مایکل سن خوزه بازی را به دلیل مشکلات کمر از دست داده است. با وجود اینکه در بازی قبلی بیلبائو، مایکل بالنزیاگا از ناحیه صورت دچار مصدومیت شد، اما در بازی امروز، با پوشیدن محافظ صورت، حضور خواهد داشت.

نظرات سرمربیان

لوئیز انریکه در مصاحبه روز شنبه خود گفت: «بازی در سن مامس همیشه برای ما جدالی سخت بوده است».

او در ادامه افزود: «آنها در حفظ توپ خوب عمل می‌کنند. پرس زیادی را در زمین پیاده می‌کنند و بازیکنان خطرناکی همچون رائول گارسیا و آدوریز را در اختیار دارند، بازیکنانی که در بازی با توپ و بازی هوایی قدرتمند هستند. با توجه به حضور ایناکی ویلیامز باید منتظر سانترها و ارسال‌های خوبی از جناحین باشیم».


ارنستو والورده نیز در خصوص این بازی بیان کرد: «آنها می‌دانند که ما هیچ توپی را از دست نخواهیم داد و تا لحظه آخر به نبرد ادامه می‌دهیم. بازی برابر آنها موجب سردرد می‌شود، اما من آن را دوست دارم؛ چرا که می‌توانیم در موقعیت‌ها و چالش‌های دیگر از چنین آموخته‌هایی استفاده کنیم».

والورده در ادامه به پیروزی 4-0 دیدار سوپر جام اسپانیا در فصل قبل اشاره کرد و گفت: «این نشان می‌دهد که بارسلونا هم قابلیت ضربه خوردن را دارد. سلتا در فصل پیش و لیورپول در این فصل، نمونه‌های آن می‌باشند. گاهی اوقات تفکر شما بر شکست ناپذیری است، اما چنین مواردی ثابت می‌کنند که خلاف این نیز می‌تواند رخ دهد».


فرم دو تیم

پس از قهرمانی در سوپر جام اسپانیا و تحمیل شکست با 6 گل به رئال بتیس در هفته اول لیگ، به نظر می‌آید شرایط برای بارسا بهتر از همیشه باشد.

از سویی، اتلتیک بیلبائو که پیش فصل خود را با انجام هشت بازی به اتمام رساند، تنها موفق به کسب یک پیروزی برابر بروسیا دورتموند (1-0) شد. مردان ایالت باسک همچنین دو شکست برابر ساوتهمپتون و شالکه را در دیدارهای دوستانه خود تجربه کردند. آخرین بازی رسمی این تیم هم به هفته قبل باز می‌گردد که با نتیجه 2 بر یک مغلوب خیخون شدند.

تاریخچه

از نخستین حضور بارسا در ورزشگاه سن مامس جدید - دسامبر 2013 - که با شکست 1-0 این تیم نیز همراه بود، این دو تیم تاکنون 10 بار در رقابتهای مختلف به مصاف یکدیگر رفته‌اند. تنها پیروزی بیلبائو در این دیدارها اما همان پیروزی معروف 4-0 در دور رفت سوپر جام اسپانیا می‌باشد که جهان فوتبال را به تعجب وا داشت!


پیروزی 5-2 در سن مامس (فوریه 2015)، پیروزی 6-0 در نیوکمپ (ژانویه 2016) و صد البته پیروزی 3-1 فینال کوپا دل ری برابر شیرها، مهمترین نتایج کسب شده در مصاف با این تیم می‌باشند که به سود بارسا رقم خورده‌اند.

پخش تلویزیونی

دیدار دو تیم اتلتیک بیلبائو و بارسلونا، راس ساعت 22:45 امشب، از طریق شبکه سوم سیما به صورت مستقیم پخش خواهد شد. همچنین می‌توانید شاهد گزارش این دیدار از طریق کانال رسمی سایت در تلگرام نیز باشید.
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
Lucho.The.Great
پاسخ به: پیش بازی؛ اتلتیک بیلبائو vs بارسا
امیدوارم با قدرت چند بازی اخیر بازی کنیم. در اون صورت بعیده بیلبائو حتی تو خونه ش بتونه خطرناک باشه!


یکشنبه، ۷ شهریور ۱۳۹۵ (۲۱:۰۶)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۱۸۰ کاربر آنلاین است. (۸ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۱۸۰

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!