به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

پاکو آلکاسر؛ جوانی، گلزنی و تجربه!نقل و انتقالات
فرستنده مبينا پولايی در تاريخ چهارشنبه، ۱۰ شهریور ۱۳۹۵ (۱۱:۵۱) (۷۲۸ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: مبینا پولایی / FCBarcelona.ir


با وجود اینکه تنها 23 سال سن دارد، در 100 بازی لالیگایی حضور پیدا کرده است و یکی از کاپیتان‌های والنسیا نیز بوده است. او همچنین یکی از مهم‌ترین مهاجمان مرکزی فوتبال اسپانیا به شمار می‌رود.


فرانسیسکو پاکو آلکاسر گارسیا، متولد 30 آگوست سال 1993، فصل 2016/17 را برای بارسلونا بازی می‌کند. او در آکادمی والنسیا پرورش یافت و سال‌های اخیر را با وجود سن کمی که داشت در تیم اصلی این باشگاه بازی می‌کرد. تقریبا 6 سال از اولین بازی رسمی پاکو آلکاسر برای این تیم می‌گذرد؛ این بازی در تاریخ 11 نوامبر 2010 در مرحله یک شانزدهم نهایی رقابت‌های جام حذفی اسپانیا مقابل لوگرونس برگزار شد.

کانون هواداران بارسلونا در ایران

نقش موثر و مهمی که این مهاجم اسپانیایی در دورانی که برای تیم جوانان والنسیا بازی می‌کرد، داشت موجب شد تا سمت کاپیتانی بازیکنان مستایا را عهده دار شود. او در فصل 2012/13 به طور قرضی به ختافه رفت و طی 23 بازی 4 گل (در لالیگا و جام حذفی) به ثمر رساند.

این مهاجم تورنتی از زمانی که در فصل 2013/14 به والنسیا بازگشت تا به حال در 119 بازی (89 بار در لالیگا، 10 بار در کوپا دل ری، 7 بار در لیگ قهرمانان و 13 باردر لیگ اروپا) برای این تیم نقش آفرینی کرده است و 43 گل به ثمر رسانده است (30 بار در لالیگا، 6 بار در کوپا دل ری، و 7 بار در لیگ اروپا). آلکاسر مجموعا 146 بار با پیراهن والنسیا بازی کرده و 47 گل نیز به ثمر رسانده است.


پاکو آلکاسر، این مهاجم مرکزی اسپانیایی، دارای هوش فوتبالی عالی، سرعت دوندگی بالا، توانایی اداره بازی، مهارت‌های تکنیکی فوق‌العاده و نیز توانایی منحصر به فردی در گلزنی دارد. با اینکه جوان است اما تجربه زیادی دارد و استعدادهای فراوان!

بازی‌هایی ملی

آلکاسر پیش از به نمایش گذاشتن اولین بازی ملی خود در سپتامبر 2014 مقابل فرانسه، در رده‌های سنی پایین‌تر تیم ملی اسپانیا موفقیت‌های زیادی کسب کرده بود. او در مسابقات جام ملت‌های زیر 17 سال اروپا در سال 2010 عنوان نایب قهرمانی را در حالی کسب کرد که با به ثمر رساندن 6 گل، آقای گل این تورنمنت لقب گرفت. با این حال اوج موفقیت‌های او به همراه تیم ملی زیر 19 سال اسپانیا کسب شد؛ او با این تیم دو بار قهرمان جام ملت‌های اروپا (2011 و 2012) شد. او همچنین در جام جهانی زیر 20 سال 2013 ترکیه شرکت کرد. همچنین این مرد 23 ساله تاکنون در 13 بازی برای تیم ملی بزرگسال اسپانیا حضور یافته و 6 گل به ثمر رسانده است.
ارزش: ۱۰.۰۰ (۱ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
Lucho.The.Great
پاسخ به: پاکو آلکاسر؛ جوانی، گلزنی و تجربه!
هنوز سنی نداره و خیلی جا برای رشد داره! امیدوارم تو بارسا یه ستاره بشه!


چهارشنبه، ۱۰ شهریور ۱۳۹۵ (۲۱:۵۴)
 
borselan
پاسخ به: پاکو آلکاسر؛ جوانی، گلزنی و تجربه!
نقل قول
تقریباً هر بازی دو گل

چجوری حساب کردی هر بازی 2 گل این که میشه هر 2 بازی یک گل!!!!


چهارشنبه، ۱۰ شهریور ۱۳۹۵ (۱۵:۰۳)
 
Heavenly.Girl
پاسخ به: پاکو آلکاسر؛ جوانی، گلزنی و تجربه!
نقل قول
همچنین این مرد 23 ساله تاکنون در 13 بازی برای تیم ملی بزرگسال اسپانیا حضور یافته و 6 گل به ثمر رسانده است. 


این رقم فوق العاده ست! تقریباً هر بازی دو گل!
خداکنه تو بارسا هم همینطور باشه.


چهارشنبه، ۱۰ شهریور ۱۳۹۵ (۱۲:۳۱)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۲۰۷ کاربر آنلاین است. (۲۵ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۲۰۷

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!