به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

رافینیا و احتمال ترک بارسلونانقل و انتقالات
فرستنده سید سجاد زرگرنتاج در تاريخ چهارشنبه، ۱۰ شهریور ۱۳۹۵ (۱۲:۵۸) (۷۷۹ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: چهار چهار دو
مترجم: سید سجاد زرگرنتاج / FCBarcelona.ir


رافینیا اگر نتواند در فصل 2016/17 زمان کافی برای حضور در ترکیب را بدست بیاورد، احتمال دارد که فصل آینده را در جایی خارج از نیوکمپ بگذراند. خود او نیز در مصاحبه‌ای از امکان به وقوع پیوستن چنین اتفاقی سخن گفت.


لوییز انریکه در این فصل خط هافبک خود را به خوبی تقویت کرده و دنیس سوارز و آندره گومز را به ترتیب از ویارئال و والنسیا به تیم اضافه کرده است. این می‌تواند به معنای زمان کمتر حضور در ترکیب، برای رافینیای 23 ساله باشد که فصل گذشته به دلیل مصدومیت زمان بسیار زیادی - تقریباً تمام فصل - را دور از میادین سپری کرد.

کانون هواداران بارسلونا در ایران

هافبک برزیلی که تابستان امسال به همراه تیم فوتبال کشورش در المپیک ریو مدال طلا بدست آورد، اظهار داشت که ممکن است مجبور شود فوتبال خود را خارج از نیوکمپ دنبال کند. رافینیا در گفتگو با رادیو کاتالونیا، گفت: «من به ترک باشگاه فکر نمی‌کنم، حقیقت این است که می‌خواهم در بارسا بمانم. منطقی است که یک بازیکن بخواهد زمان کافی برای بازی در زمین داشته باشد».

او افزود: «بهترین چیز برای یک فوتبالیست این است که او در زمین بازی حضور داشته باشد. اگر این اتفاق برای من در اینجا نمی‌افتد، می‌توانم فوتبالم را به صورت قرضی در جای دیگری دنبال کنم. اما بارسا اولویت من است و من همه توانم را برای بدست آوردن زمان بازی مناسب در اینجا، خواهم گذاشت».
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
Lucho.The.Great
پاسخ به: رافینیا و احتمال ترک بارسلونا
قطعا لوچو بهش فرصت کافی میده و قطعا هم رافینیا حرفای زیادی برای زدن داره!


چهارشنبه، ۱۰ شهریور ۱۳۹۵ (۲۱:۵۰)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۱۰۸ کاربر آنلاین است. (۱۷ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۱۰۸

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!