به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

گواردیولا: هیچ تیمی بهتر از بارسا بازی نمی‌کند!مصاحبه
فرستنده سید سجاد زرگرنتاج در تاريخ چهارشنبه، ۱۰ شهریور ۱۳۹۵ (۱۳:۲۶) (۵۴۱ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: چهار چهار دو
مترجم: سید سجاد زرگرنتاج / FCBarcelona.ir


سرمربی منچستر سیتی با توجه به قرعه تیمش در دور گروهی لیگ قهرمانان اروپا، باید با بارسا مصاف بدهد. او در مصاحبه‌ای به ستایش از تیم سابقش و سرمربی فعلی این تیم پرداخت و اظهار داشت که هیچ تیمی در دنیا بازی بهتری نسبت به بارسا ارائه نمی‌دهد.


دو دیداری که او به عنوان سرمربی منچستر سیتی با بارسا برگزار خواهد کرد، سومین و چهارمین مصاف‌هایی خواهند بود که او از زمان ترک بارسا در سال 2012، با تیم سابقش خواهد داد. او پیش از این در نیمه نهایی لیگ قهرمانان 2014/15 به همراه بایرن مونیخ به مصاف بارسا رفت که در نهایت با شکست 5-3 در مجموع دو بازی، از راه‌یابی به فینال باز ماند.

کانون هواداران بارسلونا در ایران

گواردیولا در مصاحبه‌ای اظهار داشت که این دیدار یک آزمون بسیار سخت دیگر است، خصوصاً که بارسا از حضور خط حمله‌ای آتشین با حضور مسی، سوارز و نیمار بهره می‌برد: «آیا با بارسا زودتر از آنچه انتظار داشتم مصاف می‌دهم؟ به هر حال این اتفاقات جزئی از مسیر هستند. شما همیشه باید با بهترین‌ها مصاف بدهید و هیچ تیمی بهتر از آن‌ها وجود ندارد. سه مهاجم اصلی تیم می‌تواند اوضاع را برای حریف کاملاً نامتوازن کنند، اما تلاش‌های بسیار زیادی هم در پشت پرده وجود دارد».

او افزود: «اگر به بازی بارسلونا دقت کنید، متوجه می‌شوید که لوییز انریکه تأثیر واضحی بر سبک بازی تیم گذاشته است و در سال‌های آینده، این تغییرات وجود خواهند داشت. آن‌ها بهترین تیم دنیا هستند و این آزمون بزرگی برای ماست. شانس این چالش به ما داده شده است و ما باید ببینیم که چه سطحی از خود می‌توانیم به نمایش بگذاریم».


«البته مونشن گلادباخ هم تیم بسیار خوبی است و تا حدی مرا نگران می‌کند. امروزه لیگ قهرمانان در دور گروهی آغاز می‌شود و نه در یک چهارم نهایی! شما نمی‌توانید در هیچ گامی اشتباه کنید و تاوانش را ندهید».

«اما همواره دلچسب است که به نیوکمپ برگردم و با دوستان قدیمی خود دیدارها را تازه کنم».
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
toraj
پاسخ به: گواردیولا: هیچ تیمی بهتر از بارسا بازی نمی کند!
پپ عزیز با اینکه خیلی خاطرت برام عزیزه چون بارسا با تو اوج گرفت و به عنوان بهترین مربی دنیا قبولت دارم ولی بازم میبریمت اونم رفت و برگشت


شنبه، ۱۳ شهریور ۱۳۹۵ (۳:۳۰)
 
pob1188
پاسخ به: گواردیولا: هیچ تیمی بهتر از بارسا بازی نمی کند!
این بار واقعا باید بریم براش


پنج‌شنبه، ۱۱ شهریور ۱۳۹۵ (۱۰:۵۳)
 
Lucho.The.Great
پاسخ به: گواردیولا: هیچ تیمی بهتر از بارسا بازی نمی کند!
حالا وقتی اومدی نیوکمپ بافتیمت باز بهتر متوجه میشی! با اون بازیکنا که ازمون دزدیدی!


چهارشنبه، ۱۰ شهریور ۱۳۹۵ (۲۱:۴۸)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۲۰۳ کاربر آنلاین است. (۱۴ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۲۰۳

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!