به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

بارسا در فکر تمدید قرارداد مسی، سوارز و انریکهمصاحبه
فرستنده سید سجاد زرگرنتاج در تاريخ چهارشنبه، ۱۰ شهریور ۱۳۹۵ (۱۴:۵۴) (۵۰۰ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: ESPN
مترجم: سید سجاد زرگرنتاج / FCBarcelona.ir


جوزپ ماریا بارتومئو، رئیس باشگاه بارسلونا، در مصاحبه‌ای اظهار داشت که این باشگاه حاضر است پیشنهاداتی را برای تمدید قرارداد به سرمربی تیم، لوییز انریکه، و دو مهاجم تیم، لیونل مسی و لوییز سوارز ارائه بدهد.


انریکه در دو سال نخست حضورش، از 10 جام ممکن، هشت جام را برای آبی و اناری‌ها به ارمغان آورده است که شامل دو عنوان لالیگا، دو جام حذفی، یک لیگ قهرمانان اروپا، یک جام جهانی باشگاه‌ها، یک سوپر کاپ اسپانیا و یک سوپر کاپ اروپا می‌باشد، اما قرارداد او تابستان آینده پایان می‌یابد.

کانون هواداران بارسلونا در ایران

بارتومئو در گفتگو با رادیو کاتالونیا اظهار داشت: «لوییز انریکه در حال حاضر نمی‌خواهد در این باره صحبت کند، اما پس از کریسمس جلسه‌ای با این موضوع برگزار خواهیم کرد. ما باید در مورد تمدید قراردادهای مسی، سوارز و راکیتیچ هم صحبت کنیم».

سوارز فصل گذشته در لیگ 40 گل به ثمر رساند و ضمن کسب عنوان قهرمانی لالیگا به همراه بارسا، کفش طلای اروپا را برای دومین در دوران ورزشی‌اش، از آنِ خود کرد. مرد اروگوئه‌ای در سال 2014 از لیورپول به بارسا پیوست و تا سال 2019 با این باشگاه قرارداد دارد. از قرارداد راکیتیچ 28 ساله نیز 3 سال باقی مانده است.

بارتومئو گفت: «رقابت در ترکیب تیم بسیار بالاست. من سال‌های زیادی در بارسا بوده‌ام و سطح بازیکنان این تیم، بسیار فوق‌العاده به نظر می‌رسد».

اولویت بارسا این است که با مسی یک قرارداد بلند مدت امضا کند. قرارداد کاپیتان تیم ملی آرژانتین در سال 2018 به پایان می‌رسد و بارتومئو شک ندارد که مرد 29 ساله آینده خود را تنها در باشگاه فعلی‌اش می‌بیند: «مسی یک برنده است و جاه طلبی بی‌پایانی دارد. او قوی‌تر از هر وقتی به تیم بازگشته است. او نشان داده است که تا چه حد می‌خواهد بارسایی‌ها را خوشحال کند. او مرد شماره یک فوتبالی جهان است و مرد شماره یک تعهد جهان! او عضوی از خانواده بارساست».


پس از اتفاقات اخیر قضایی و محکومیت او و پدرش به دلیل فرار مالیاتی، در شایعاتی خبرهایی از جدایی او از بارسلونا شنیده می‌شد. سپس او با شکست در فینال کوپا آمریکا مقابل شیلی برای دومین سال پیاپی، از تیم ملی خداحافظی کرد و در این ماه، با صحبت بائوزا سرمربی جدید تیم، از این تصمیم بازگشت.

بارتومئو افزود: «نبردن کوپا آمریکا در تابستان امسال یک نا امیدی بود، و این برای هر بازیکن دیگری می‌توانست این چنین باشد. پس از اتفاقاتی که در زمینه‌های قضایی برای او رخ داد، ما اظهار داشتیم که هر اتفاقی که بیفتد، ما در کنار او خواهیم بود. نه فقط مسی، بلکه با مدیر برنامه‌ها و خانواده‌اش».

اگرچه باشگاه نیوالد بویز امیدوار است مسی پس از جام جهانی 2018 روسیه به این باشگاه بپیوندد. مهاجم بارسا پیش از این اظهار داشته است که می‌خواهد دوران ورزشی خود را در این باشگاه آرژانتینی به پایان برساند.
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
Lucho.The.Great
پاسخ به: بارسا در فکر تمدید قرارداد مسی، سوارز و انریکه
هر سه تاشون باید لااقل 6-5 سال دیگه تو بارسا بمونن!


چهارشنبه، ۱۰ شهریور ۱۳۹۵ (۲۱:۴۷)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۲۲۴ کاربر آنلاین است. (۱۴ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۲۲۴

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!