به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

ترکیب بارسا برای فصل 2016/17 چگونه خواهد بود؟آنالیز فنی
فرستنده محمدصدرا نژادی در تاريخ جمعه، ۱۲ شهریور ۱۳۹۵ (۱۴:۱۰) (۱,۵۷۳ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: اسپورت
مترجم: محمدصدرا نژادی / FCBarcelona.ir


با خرید آلکاسر از والنسیا، کار بارسلونا در فصل نقل و انتقالات تابستانی به اتمام رسید. حال باید منتظر ماند و دید که انریکه از این 22 بازیکن چگونه استفاده می‌کند. در این مطلب به بازیکنان هر پست نگاهی می‌اندازیم و با آن‌ها بیش‌تر آشنا می‌شویم.



کانون هواداران بارسلونا در ایران

دروازبان

پس از اینکه براوو بارسا را به مقصد سیتی ترک کرد، تراشتگن جوان دروازبان اول بارسا شد. بعد از دو فصل رقابت با این دروازبان شیلیایی، حالا او به خواسته دوساله‌اش رسیده است.

تراشتگن عملکرد بسیار درخشانی از خود در بازی در سن مامس به نمایش گذاشت. واکنش‌های خوب، بازی با پای فوق‌العاده و هوش بالای او نشان دادند اعتماد انریکه به او بی‌دلیل نبوده است. دروازبان دوم تیم یسپر سیلیسن هلندی است که برای بازی در کوپا دل ری خریداری شده است. جوردی ماسیپ دروازبان سوم تیم نیز آماده است تا در مواقع ضروری درون دروازه بایستد.

کانون هواداران بارسلونا در ایران

دفاع راست

سرخی روبرتو و الکس ویدال بعد از اینکه دنی آلوز به یوونتوس پیوست بر سر این پست با یکدیگر رقابت خواهند کرد. آلوز از تابستان 2008 که به نیوکمپ آمد نقش بسیار مهمی را در تیم ایفا کرد و حال روبرتو و ویدال باید جای خالی او را پر کنند.

در حال حاضر اعتماد انریکه به روبرتو بیش‌تر است و او 3 بازی از 4 بازی رسمی را به میدان رفته است. هوش بالا و توانایی بازی در چند پست، انریکه را مجاب کرده تا از او استفاده کند. الکس ویدال جانشین او در این پست خواهد بود و باید بیش از پیش تلاش کند تا بتواند نظر انریکه را تغییر دهد.

کانون هواداران بارسلونا در ایران

دفاع وسط (سمت راست)

بازیکنی که بارسلونا از سال 2008 از او در این پست بهره برده کسی نیست جز جرارد پیکه. محصول تیم جوانان بارسا تضمین کننده دفاع بلوگراناست. جای‌گیری مناسب، بازی خوانی، بازی هوایی، توانایی شرکت در حمله و ... بخشی از مهارت‌های اوست. او تبدیل به جز جدایی ناپذیری از ترکیب انریکه شده است. در صورت مصدومیت، ماسکرانو می‌تواند جای او را پر کند. هم چنین بوسکتس در مواقع بسیار ضروری توانایی بازی در این پست را دارد.

کانون هواداران بارسلونا در ایران

دفاع وسط (سمت چپ)

در این پست، دست انریکه در انتخاب بازیکن باز است. ماسکرانو، متئو و ساموئل اومتیتی مدافعان این قسمت از زمین هستند. در حال حاضر خرید جدید بارسلونا، ساموئل اومتیتی در این پست بازی می‌کند. باید دید اگر این سه بازیکن عملکرد خوبی از خود نشان بدهند، لوچو از کدام یک استفاده خواهد کرد.

در چندبازی اخیری که ساموئل به میدان رفته، توانسته خود را به عنوان یک مدافع قابل قبول اثبات کند. او قدرت بدنی بالایی دارد و در کارهای هوایی خوب کار می‌کند. ماسکرانو و متئو می‌توانند در پست‌های دیگر بازی کنند. پست هافبک دفاعی برای ماسکرانو و پست دفاع چپ برای متئو نیز مناسب هستند.

کانون هواداران بارسلونا در ایران

دفاع چپ

جوردی آلبا و لوکا دینیه رقیب یکدیگر برای این پست هستند. آلبا به دلیل تجربه زیاد در چندبازی اخیر به میدان رفته است اما دینیه نشان داده که می‌تواند رقیب سرسختی برای او باشد. جرمی متئو توانایی بازی در این پست را دارد. آخرین بار او در بازی رفت سوپرکاپ اسپانیا در این پست به میدان رفت.

کانون هواداران بارسلونا در ایران

هافبک دفاعی

سرخیوبوسکتس از سال 2008/09 انتخاب اول کاتالان‌ها بوده است. همیشه صحبت‌هایی برای خرید یک جانشین به جای او بوده است، اما بوسکتس آن قدر خود را در این پست خوب نشان داده تا باشگاه نیازی به خرید یک پشتیبان نداشته باشد. شما نمی‌توانید در لالیگا کسی را پیدا کنید که به اندازه سرخیو در پرس کردن عالی باشد. از ماسکرانو به عنوان یار ذخیره او نام برده می‌شود.

کانون هواداران بارسلونا در ایران

هافبک وسط (سمت راست)

در پستی که راکیتیچ بازی می‌کند، از آن جا که رابط دفاع و خط حمله است، فشار بسیار زیادی وجود دارد. ایوان از سال 2014/15 در این قسمت بازی می‌کند. در بازی‌های خشن فیزیکی وجود او حیاتی به نظر می‌رسد. انریکه به جای او می‌تواند از رافینیا و سرجی روبرتو استفاده کند.

کانون هواداران بارسلونا در ایران

هافبک وسط (سمت چپ)

کاپیتان تیم در این قسمت از زمین بازی می‌کند. اینیستایی که 15اُمین فصل خود را در بارسلونا می‌گذراند پادشاه بی‌چون و چرا این پست در لالیگاست. دقت بالا، کنترل بر روی بازی و دفاع خوب را فقط بازیکنی شبیه اینیستا می‌تواند داشته باشد. از آن جا که انریکه می‌داند آندرس نمی‌تواند برای همه بازی‌ها آماده باشد، دنیس سوارز و آندره گومز را برای این پست به خدمت گرفته است. هم چنین آردا توران توانایی بازی در این نقطه را دارد.

کانون هواداران بارسلونا در ایران

فوروارد (سمت راست)

لیونل مسی به واسطه استعدادش در این پست حضور دارد. مسی در این پست بسیار آزادانه عمل می‌کند و نقش زیادی در موفقیت‌های بارسا دارد. او در هر کجای زمین که احساس می‌کند می‌تواند مفید باشد حرکت می‌کند. سرجی روبرتو، الکس ویدال و رافینیا جایگزینان او هستند.

کانون هواداران بارسلونا در ایران

فوروارد (مهاجم هدف)

لوئیز سوارز از سال 2014 در این پست بازی می‌کند. او که هیچگاه از گل زدن و پاس گل دادن سیر نمی‌شود، برخلاف سال پیش باید با پاکو آلکاسر بر سر این پست رقابت کند. واضح است که آلکاسر رقیب آسانی برای سوارز نخواهد بود؛ فرار‌های هوشمندانه و توانایی گرفتن پنالتی، او را تبدیل به یک بازیکن قابل اعتماد کرده است.

کانون هواداران بارسلونا در ایران

فوروارد (سمت چپ)

از وقتی نیمار به نیوکمپ آمد، بازیکن دیگری در این پست به طور ثابت بازی نکرده است. نیمار مانند هر برزیلی دیگر خوب دریبل می‌کند، خوب پاس گل می‌دهد و خوب گل می‌زند.

از آن جا که او به دلیل مسابقات المپیک در بازی‌های اول تیم غایب بوده، آردا توران به جای او به میدان رفته و در همین تعداد بازی کم درخشیده است. قطعا رقابت این فوروارد ترکیه‌ای با نیمار بسیار جذاب خواهد شد.

کانون هواداران بارسلونا در ایران
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
messi-.10
پاسخ به: ترکیب بارسا برای فصل 2016/17 چگونه خواهد بود؟
ماسکی خوبه ولی باید اومتیتی بیشتر بازی کنه تا پخته بشه
کلا ترکیب عالی و برعکس چند سال پیش ضعف نداره امیدوارم همه جام ها رو ببریم


یکشنبه، ۱۴ شهریور ۱۳۹۵ (۱۷:۱۵)
 
borselan
پاسخ به: ترکیب بارسا برای فصل 2016/17 چگونه خواهد بود؟
ماسکرانو باید در پست خودش بای کنه تا سوتیاش مشخص نشه استفاده از ماسچه در دفاع مرکزی یعنی باید منتظر گل خوردن باشیم.ماسچه باید ذخیره بوسکتس باشه.همینطور میتونه از دقیقه 65 به بعد با راکیتیچ برای حفظ پرسینگ تعویض بشه.


شنبه، ۱۳ شهریور ۱۳۹۵ (۱۳:۳۳)
 
پادشاه
پاسخ به: ترکیب بارسا برای فصل 2016/17 چگونه خواهد بود؟
مگه ماسکی چی کار کرده ک همه ازش بد میگن؟خیلی با تعصب بازی میکنه که....


جمعه، ۱۲ شهریور ۱۳۹۵ (۱۵:۵۸)
 
Lucho.The.Great
پاسخ به: ترکیب بارسا برای فصل 2016/17 چگونه خواهد بود؟
خوشبختانه امسال بر خلاف چندین سال اخیر نیمکت خیلی خوبی داریم! همین که مطمئن باشیم ماسکرانو تو زمین نیست، یعنی هر ترکیبی که باشه خوبه!


جمعه، ۱۲ شهریور ۱۳۹۵ (۱۵:۴۸)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۲۶۸ کاربر آنلاین است. (۳۱ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۲۶۸

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!