به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

ده تصویر منتخب ماه آگوستتصاویر بارسا
فرستنده سید سجاد زرگرنتاج در تاريخ جمعه، ۱۲ شهریور ۱۳۹۵ (۱۹:۵۰) (۵۰۷ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: سید سجاد زرگرنتاج / FCBarcelona.ir


قهرمانان جام خوان گمپر و سوپر کاپ اسپانیا، در آگوست دو دیدار اولیه خود در لیگ را به انجام رساندند و شروعی کامل برای رقابتی سخت را ثبت کردند. در این خبر مهمترین تصاویر ثبت شده در ماه آگوست را با هم مرور خواهیم کرد.


گمپر در خانه ماند

از بارسای جدید در پنجاه و چهارمین دوره جام خوان گمپر برای هواداران رونمایی شد. در این دیدار که در نهایت با پیروزی 3-2 شاگردان انریکه خاتمه یافت، سمپدوریا میهمان بود. این دیدار با بیست و پنجمین سالگرد نخستین قهرمانی بارسا در اروپا که در سال 1992 مقابل همین سمپدوریا در ومبلی بدست آمد، مصادف شد.

کانون هواداران بارسلونا در ایران

گوینده جدید ورزشگاه نیوکمپ

در روز برگزاری دیدار خوان گمپر، گوینده ورزشگاه، کارلس ویچ، فرزند مانل ویچ فقید، بود. اما گوینده رسمی باشگاه، کار خود را از دیدار برگشت سوپر کاپ اسپانیا شروع کرد. نام این گوینده جدید، الکس سانتاکانا است و پیش از این در پالائو بلوگرانا وظیفه گویندگی را بر عهده داشت.

کانون هواداران بارسلونا در ایران

کاپیتانی مسی و کسب نخستین جام فصل

در حالی که آندرس اینیستا در دیدار رفت در سانچز پیزخوان مصدوم شده بود، در بازی برگشت سوپر کاپ، این لیونل مسی بود که بازوبند را بر بازو بست. و در پایان بازی که بارسا در مجموع با حساب 5-0 پیروز میدان بود، این ستاره آرژانتینی بود که جام را بالای سر برد.

کانون هواداران بارسلونا در ایران

مدال طلای نیمار و رافینیا در ریو

تیم فوتبال برزیل که در المپیک به عنوان میزبان رقابت‌ها بازی می‌کرد، در دیدار پایانی با غلبه بر آلمان در ضربات پنالتی، مدال طلا را از آن خود کرد. نیمار، کاپیتان این تیم، ضمن به ثمر رساندن تک گل تیمش در فینال از روی یک ضربه آزاد دیدنی، پنالتی نهایی را هم وارد دروازه آلمان‌ها کرد تا ماراکانا را یک تنه غرق در شادی کند.

کانون هواداران بارسلونا در ایران

شروع بسیار خوب در لیگ

شروع بسیار خوب بارسا در لیگ، نماد خیز بلند آن‌ها برای کسب سومین قهرمانی پیاپی در لیگ بود. در دیدار مقابل بتیس در نیوکمپ، سوارز هت تریک کرد، مسی دو گل به ثمر رساند و توران گل دیگر را به عهده گرفت تا بارسا در نهایت 6-2 پیروز باشد.

کانون هواداران بارسلونا در ایران

دوران بارتزوکاس آغاز شد

تیم بسکتبال بارسا لاسا از 22 آگوست تمرینات خود را در حالی آغاز کرد که یک سرمربی جدید، هدایت آن‌ها را برعهده دارد - سرمربی یونانی که سابقه سرمربیگری در تیم‌های المپیاکوس یونان و لوکومتیو کوبان را در کارنامه دارد. همچنین این تمرینات با حضور دو بازیکن جدید تیم، تیرس رایس و پتری کوپونن برگزار شد.

کانون هواداران بارسلونا در ایران

پیوستن سیلسن به باشگاه

در تاریخ 26 آگوست، یسپر سیلسن به عنوان دروازبان جدید آبی و اناری‌ها، به نیوکمپ آمد. دروازبان شماره یک تیم ملی هلند، 27 ساله است و پیش از این سه بار در لیگ قهرمانان اروپا مقابل بارسا قرار گرفته است.

کانون هواداران بارسلونا در ایران

قهرمانی تیم زنان در کوپا کاتالونیا

تیمی که تحت هدایت ژاوی لورنز قرار دارد، شروع فوق‌العاده‌ای با پیروزی 6-0 مقابل اسپانیول و قهرمانی در کوپا کاتالونیا داشت. این دیدار همچنین فرصتی بود تا از بازیکنان تازه وارد تیم، رونمایی شود: رودیک، لیلا و آلتانا.

کانون هواداران بارسلونا در ایران

فتح سن مامس

بارسا در نخستین بازی خارج از خانه خود در لیگ، در دیداری سخت، به مصاف اتلتیک بیلبائو در سن مامس رفت. این دیدار در نهایت با ضربه سر ایوان راکیتیچ روی پاس بی‌نقص آردا توران، با پیروزی بارسا همراه بود تا این تیم از این خوان به سلامت عبور کند.

کانون هواداران بارسلونا در ایران

پیوستن آلکاسر به خط حمله بارسا

یک روز پیش از پایان بازه نقل و انتقالاتی، بارسا مهاجم چهارمی که در تمامی طول این بازه در پی آن بود را به خدمت گرفت. پاکو آلکاسر با قراردادی پنج ساله به تیم پیوست و کار بارسا در نقل و انتقالات تابستانی با 6 خرید به اتمام رسید. آلبرت سولر در مصاحبه‌ای از بازیکنان فعلی تیم، به عنوان جذاب‌ترین بازیکنان دنیا نام برد.

کانون هواداران بارسلونا در ایران
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
Lucho.The.Great
پاسخ به: ده تصویر منتخب ماه آگوست
عجب ماه خوبی بود! امیدوارم تا آخر فصل همین طور باشه!


شنبه، ۱۳ شهریور ۱۳۹۵ (۱۵:۲۵)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۱۲۹ کاربر آنلاین است. (۱۹ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۱۲۹

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!