به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

مسی و آندره گومز، به بارسلونا باز خواهند گشتملی‌پوشان
فرستنده سید سجاد زرگرنتاج در تاريخ شنبه، ۱۳ شهریور ۱۳۹۵ (۱۲:۱۳) (۷۹۹ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: چهار چهار دو
مترجم: سید سجاد زرگرنتاج / FCBarcelona.ir


با تأیید تیم‌های ملی پرتغال و آرژانتین، آندره گومز و لیونل مسی به دلیل مصدومیت، دیدارهای بعدی تیم‌های ملی خود در مقدماتی جام جهانی را از دست خواهند داد و به همین دلیل به باشگاه باز می‌گردند.


کانون هواداران بارسلونا در ایران

لیونل مسی که در دیدار قبلی تیم ملی کشورش مقابل اروگوئه تک گل پیروزی بخش این تیم را به ثمر رساند، به دلیل احساس ناراحتی از ناحیه کشاله ران، نمی‌تواند در دیدار مقابل ونزوئلا حاضر باشد. بائوزا، سرمربی آلبی سلسته در این باره گفت: «لئو احساس ناراحتی می‌کند. متأسفانه قادر نخواهیم بود برای دیدار مقابل ونزوئلا او را در اختیار داشته باشیم. او دچار التهاب شده و ما نمی‌خواهیم ریسک کنیم. با او و پزشکان صحبت کرده‌ایم و توصیه شده که بهتر است او به استراحت بپردازد. او امروز با گروه تمرین خواهد کرد، اما در بازی حضور نخواهد یافت».

پس از آن به احتمال بسیار زیاد مسی به بارسلونا باز می‌گردد تا خود را برای مصاف تیم باشگاهی‌اش مقابل آلاوز آماده کند: «فکر نمی‌کنم او به ونزوئلا سفر کند، چرا که مصدومیت در نقطه‌ای حساس است و باید به صورت جدی پیگیری شود».

از طرف دیگر، آندره گومز پرتغالی نیز به دلیل مصدومیت از ناحیه ماهیچه پای راست که در جریان دیدار دوستانه تیمش مقابل جبل الطارق برایش به وجود آمد، قادر به همراهی تیمش در مقابل سوییس از سری رقابت‌های مقدماتی جام جهانی، نخواهد بود.

فرناندو سانتوس، سرمربی تیم ملی پرتغال، آندره آندره، هافبک تیم پورتو را برای پر کردن جای خالی او به تیم دعوت کرده است. گومز نیز مانند مسی به زودی به باشگاهش باز خواهد گشت تا آزمایش‌های کامل تری در مورد مصدومیتش بدهد.

خوشبختانه برای لوییز انریکه، آندرس اینیستا، کاپیتان اول این تیم، با ارسال تصویری از خود در توییتر، از آمادگی‌اش برای حضور در ترکیب پس از گذراندن یک مصدومیت چند هفته‌ای، خبر داد.
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
Lucho.The.Great
پاسخ به: مسی و آندره گومز، به بارسلونا باز خواهند گشت
امیدوارم مصدومیتش جدی نباشه.


شنبه، ۱۳ شهریور ۱۳۹۵ (۱۵:۲۳)
 
Heavenly.Girl
پاسخ به: مسی و آندره گومز، به بارسلونا باز خواهند گشت
بهتر که مسی برگشت، مصدمیتش تشدیدشه واسه 4تا قدر نشناس که چی؟

ولی خدایی قسمت نبود مسی تو این بازیا باشه، میبینید؟ اول که خدافظی بعدم مصدومیت


شنبه، ۱۳ شهریور ۱۳۹۵ (۱۲:۲۲)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۲۴۵ کاربر آنلاین است. (۲۴ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۲۴۵

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!