به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

لی هون چان: از آلکاسر ناامید شدم اما عصبانی نیستمنقل و انتقالات
فرستنده محمدصدرا نژادی در تاريخ شنبه، ۱۳ شهریور ۱۳۹۵ (۱۴:۵۷) (۷۶۹ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: AS
مترجم: محمدصدرا نژادی / FCBarcelona.ir

مالک باشگاه والنسیا در آخرین مصاحبه خود درباره فروش آلکاسر صحبت کرده است. او در کنفرانس مطبوعاتی خود گفت که آلکاسر الگوی دیگر بازیکنان بوده است و او از اتفاق پیش آمده بسیار ناامید است. در ادامه متن مصاحبه او در این خصوص را می‌خوانید.


کانون هواداران بارسلونا در ایران

لی هون چان، در مراسم معارفه اسکیل گارای و الیاکیم مانگالا، گفت که چندان موافق انتقال پاکو آلکاسر به بارسلونا نبود، آن هم در شرایطی که تنها چند روز مانده به اتمام فصل نقل و انتقالات اعلام کرد که می‌خواهد والنسیا را ترک کند. او اذعان داشت: «از حرف‌هایی که در این گفتگو می‌شنیدم خیلی ناامید شده بودم اما سعی کردم درک کنم که رد کردن پیشنهاد باشگاهی مانند بارسلونا چقدر سخت است».

مالک باشگاه والنسیا یادآوری کرد که در 13 آگوست فروش آلکاسر را رد کرده بود: «اولویت باشگاه همیشه نگه داشتن آلکاسر بوده است. اگر می‌خواستیم او را بفروشیم، 3 هفته پیش از اتمام فصل نقل و انتقالات این کار را می‌کردیم. چند وقت پیش با پاکو صحبتی داشتم و از او پرسیدم آیا مطمئن است که می‌خواهد باشگاه را ترک کند؛ زیرا آلکاسر برای بازیکنان تیم ما یک الگوست، البته او در جواب گفت این یک تصمیم شخصی است و از من خواست تا پیشنهاد بارسلونا را قبول کنم».


هون گفت: «من با پیتر لیم مشورت کردم و به پاکو گفتم تا زمانی که باشگاه جانشینی برایش پیدا نکند، اجازه فروش او را نخواهد داد».

لی هون در ادامه افزود: «او الگوی بازیکنان جوان آکادمی و بازیکنان باشگاه بود برای همین من از او بسیار ناامید شدم. قطعا عصبانی نیستم؛ چون شما نمی‌توانید نسبت به کسی که فکر می‌کنید پسر شماست عصبانی شوید».
ارزش: ۹.۰۰ (۱ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
Lucho.The.Great
پاسخ به: لی هون چان: از آلکاسر ناامید شدم اما عصبانی نیستم
ضعیفه چینی اومده تو لالیگا چی میگه؟


شنبه، ۱۳ شهریور ۱۳۹۵ (۱۵:۱۲)
 
Heavenly.Girl
پاسخ به: لی هون چان: از آلکاسر ناامید شدم اما عصبانی نیستم
به درک که ناامید شدی براوومونو ازمون گرفتم صدامون دراومد که تو صدات در اومد؟


شنبه، ۱۳ شهریور ۱۳۹۵ (۱۵:۰۹)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۲۳۵ کاربر آنلاین است. (۱۷ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۲۳۵

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!