به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

در صورت مصدومیت مسی چه بازیکنی جانشین او مقابل آلاوز خواهد بود؟آبی و اناری‌ها
فرستنده محمدصدرا نژادی در تاريخ دوشنبه، ۱۵ شهریور ۱۳۹۵ (۱۳:۵۸) (۶۲۲ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: اسپورت
مترجم: محمدصدرا نژادی / FCBarcelona.ir


لیونل مسی پس از بازی در برابر اتلتیک بیلبائو دچار مصدومیت خفیفی شد اما در نهایت تصمیم گرفت که برای بازی‌های مقدماتی جام جهانی به آمریکای جنوبی سفر کند. مصدومیت او در بازی اول تیمش مقابل اروگوئه تشدید پیدا کرد و مجبور شد تا برای انجام تست‌های پزشکی به بارسلونا برگردد. حال با فرض اینکه ممکن است مسی به بازی بعدی بارسا با آلاوز نرسد شرایط بازیکنان جانشین او را بررسی خواهیم کرد.


کانون هواداران بارسلونا در ایران

لوئیز انریکه برای این کار گزینه‌های زیادی در اختیار دارد. بدون شک خواست همه هواداران این است که خرید جدید کاتالان‌ها، یعنی پاکو آلکاسر به میدان برود. اما برای به کار گرفتن آلکاسر موانعی وجود دارد. او تا کنون با بازیکنان تیم بازی نکرده و با روش بازی آن‌ها آشنا نیست. هم چنین پست اصلی او مهاجم هدف – جایی که لوئیز سوارز بازی می‌کند – است. برای همین به نظر نمی‌آید که انریکه بخواهد از او استفاده کند.

گزینه بعدی آردا توران است. او با درخشش در بازی‌های اخیر می‌تواند گزینه خوبی برای بازی در این قسمت از زمین باشد. بازیکن آخر رافینیای برزیلی ست. او که با توانایی بازی در پست‌های مختلف، باعث شده تا انریکه به روش بازی او اعتماد داشته باشد. رافینیا در بازی مقابل با اتلتیک بیلبائو به جای آردا توران به میدان آمد.

به نظر می‌آید که برای بازی بعدی دو تغییر در ترکیب آبی و اناری‌ها رخ خواهد داد: مسی بازی نخواهد کرد و نیمار به تیم اضافه خواهد شد. تحت هر شرایطی دست انریکه برای انتخاب بازیکن باز است و باشگاه نگرانی از این بابت ندارد.
ارزش: ۱۰.۰۰ (۱ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
Lucho.The.Great
پاسخ به: در صورت مصدومیت مسی چه بازیکنی جانشین او مقابل آلاوز خواهد ب...
بیخود. می رسه مسی.


دوشنبه، ۱۵ شهریور ۱۳۹۵ (۱۴:۴۳)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۲۴۷ کاربر آنلاین است. (۲۸ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۲۴۷

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!