به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

بارسای لوئیز انریکه، به مسی وابسته نیست!آمار و ارقام
فرستنده مبينا پولايی در تاريخ سه‌شنبه، ۱۶ شهریور ۱۳۹۵ (۲۱:۰۳) (۸۲۱ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: مارکا
مترجم: مبینا پولایی / FCBarcelona.ir

به احتمال زیاد، لیونل مسی، به علت مصدومیت از ناحیه همسترینگ، بازی بعدی بارسلونا در فصل جاری را از دست خواهد داد، اما این برای لوئیز انریکه مشکلی ایجاد نخواهد کرد؛ زیرا این مرد همان کسی است که همواره با نظریه وابستگی بارسا به مسی، مخالفت کرده است. در این مقاله بررسی می‌کنیم که چطور بارسای لوئیز انریکه به مسی وابسته نیست!


در واقع اگر نتیجه بازی‌هایی که بارسای تحت تعلیم لوئیز انریکه، بدون اسطوره آرژانتینی خود، انجام داده است را بررسی کنیم، در می‌یابیم که طی 16 بازی، آنها 13 برد، 2 تساوی و تنها یک شکست کسب کرده‌اند.

کانون هواداران بارسلونا در ایران

در اولین فصل مربیگری لوچو در بارسا (2014/15)، 'لا پولگا' در سه بازی به میدان نرفت، که هر سه آنها در چارچوب رقابت‌های جام حذفی اسپانیا بوند. هوئسکا اولین تیمی بود که مغلوب بارسای بی‌مسی شد؛ این تیم در دو بازی (رفت و برگشت) با نتایج 4-0 و 8-1 از آبی و اناری‌ها شکست خورد. الچه نیز که در بازی رفت همین رقابت‌ها، با حضور مسی 5-0 از بارسا شکست خورده بود، در بازی برگشت و در غیاب او باز هم 4-0 مغلوب بارسا شد.

در فصل 2015/16 اما مسی در 13 حضور نداشت که در این میان علت 10تای این غیبت‌ها، مصدومیتی بود که در تاریخ 26 سپتامبر 2015 مقابل لاس پالماس گریبان گیرش شد. نتیجه این 10 بازی یک شکست (2-1) مقابل سویا، یو تساوی (0-0) مقابل ویانووسه و 8 پیروزی مقابل تیم‌های بایر لورکوزن، رایو وایکانو، دو برابر باته بوریسوف، ایبا، ویانووسه، ختافه و ویارئال بود.

مسی بعد از این غیبت طولانی، در ال کلاسیکو به میدان آمد اما در نیمه نهایی جام باشگاه‌های جهان، مقابل گوانگژو اورگراند در ترکیب تیم حضور نیافت، دیداری که کاتالان‌ها 3-0 در آن به پیروزی رسیدند.

مسی در سال 2016 در دو بازی حضور نداشت، که اولین آنها در بازی رفت مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی مقابل اتلتیک بیلبائو به علت مصدومیت همسترینگ و دومین آنها در بازی برگشت نیمه نهایی همین رقابت‌ها مقابل والنسیا به صلاحدید سرمربی بود - صلاحدیدی که منطقی هم به نظر می‌رسید چرا که بارسلونا بازی رفت را 7-0 پیروز شده بود و طبیعتا در بازی برگشت نیازی به مسی نبود.
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
messi-.10
پاسخ به: بارسای لوئیز انریکه، به مسی وابسته نیست!
انریکه کارش عالیه


پنج‌شنبه، ۱۸ شهریور ۱۳۹۵ (۱۱:۳۹)
 
Sidarta
پاسخ به: بارسای لوئیز انریکه، به مسی وابسته نیست!
ما باهر ترکیبی بریم تو زمین برنده ایم


چهارشنبه، ۱۷ شهریور ۱۳۹۵ (۱۴:۵۳)
 
mahtabjr
پاسخ به: بارسای لوئیز انریکه، به مسی وابسته نیست!
این که ابی اناری ها به هیچ کسی وابسته نیست عالیه


چهارشنبه، ۱۷ شهریور ۱۳۹۵ (۱۴:۰۷)
 
Lucho.The.Great
پاسخ به: بارسای لوئیز انریکه، به مسی وابسته نیست!
فوق العادگی بارسای لوئیز انریکه، ریشه در تفکرات تاکتیکی ناب سرمربیش داره، بر خلاف بارسای پپ که اساسش نبوغ بازیکناش بود. نبود مسی همیشه دردناکه و غیر قابل پوشش، اما بارسای لوچو بدون مسی هم توقف ناپذیره!


سه‌شنبه، ۱۶ شهریور ۱۳۹۵ (۲۱:۱۳)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۸۲ کاربر آنلاین است. (۱۲ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۸۲

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!