به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

آلکاسر، به احتمال فراوان جایگزین مسی در دیدار روز شنبه خواهد شدآبی و اناری‌ها
فرستنده سید سجاد زرگرنتاج در تاريخ چهارشنبه، ۱۷ شهریور ۱۳۹۵ (۱۵:۰۴) (۶۳۵ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: Barca Blaugranes
مترجم: سید سجاد زرگرنتاج / FCBarcelona.ir


آخرین خرید بارسا، در آستانه انجام نخستین بازی‌اش با پیراهن این تیم قرار دارد. این اتفاق، به احتمال فراوان در حالی برای او رقم می‌خورد که باید از ابتدا و به عنوان جانشین بهترین بازیکن دنیا، در زمین حاضر شود.


کانون هواداران بارسلونا در ایران

بر اساس گزارشات در کاتالونیا، آلکاسر روز شنبه نخستین تجربه خود با پیراهن بارسا را خواهد داشت و در مقابل آلاوز، به عنوان جایگزین مسی در ترکیب اولیه قرار خواهد گرفت. لیونل مسی که از ناحیه همسترینگ دچار مصدومیت شده است، به احتمال فراوان توسط لوییز انریکه استراحت داده خواهد شد تا برای نخستین دیدار بارسا در لیگ قهرمانان این فصل مقابل سلتیک، که سه شنبه آینده در نیوکمپ برگزار خواهد شد، آماده باشد. این مسئله راه را برای آلکاسر باز کرده است تا نخستین بازی خود با پیراهن بارسا را در نیوکمپ انجام دهد.

آلکاسر هفته گذشته به بارسا پیوست و حسن ختامی بود بر فعالیت بسیار خوب آبی و اناری‌ها در تابستان نقل و انتقالاتی امسال. او بازیکن سرعتی و با مهارتی است که توانایی بازی در هر سه پُست خط حمله را داراست. این احتمال هم وجود دارد که با بازگشت نیمار، او در سمت چپ خط حمله بازی کند و آردا در سمت راست حضور یابد؛ اما انریکه می‌تواند نیمار را هم استراحت بدهد تا برای دیدار مقابل سلتیک آماده باشد و خط حمله تیم را آلکاسر، سوارز و توران تشکیل بدهند.

نکته قابل توجه اینکه، آلکاسر تنها یک «جانشین» برای مسی است، و بنابراین، نباید انتظارات چندان زیادی از او در نخستین بازی‌اش داشت.
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
messi-.10
پاسخ به: آلکاسر، به احتمال فراوان جایگزین مسی در دیدار روز شنبه خواه...
به احتمال زیاد بازی میکنه شاید از نیمه دوم بیاد به زمین


پنج‌شنبه، ۱۸ شهریور ۱۳۹۵ (۱۱:۳۷)
 
Lucho.The.Great
پاسخ به: آلکاسر، به احتمال فراوان جایگزین مسی در دیدار روز شنبه خواه...
بعیده. احتمالا آردا جای مسی بازی می کنه. ولی کاش لئو بود. بهترین فرصت بود گلاشو زیاد کنه! اون لاشخور نجس تو چنین بازیایی فقط گل می زنه الکی مطرح میشه!


چهارشنبه، ۱۷ شهریور ۱۳۹۵ (۱۷:۰۶)
 
9VECTOR9
پاسخ به: آلکاسر، به احتمال فراوان جایگزین مسی در دیدار روز شنبه خواه...
آلکاسر که مهاجم نوکه!


چهارشنبه، ۱۷ شهریور ۱۳۹۵ (۱۶:۴۱)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۹۸ کاربر آنلاین است. (۱۳ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۹۸

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!