به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

بارتمئو: بارسلونا میخواهد تیم فوتبال بانوان خود در ایالات متحده را تاسیس کندمصاحبه
فرستنده فاطمه ایران پور در تاريخ چهارشنبه، ۱۷ شهریور ۱۳۹۵ (۲۳:۳۲) (۴۹۶ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: فاطمه ایران پور / FCBarcelona.ir

مدیر عامل باشگاه از علاقه خود به فوتبال زنان به عنوان راهی برای تسریع شکل گرفتن وجهه باشگاه در آمریکای شمالی، سخن گفت.


چوزپ ماریو بارتومئو در یک کنفرانس مطبوعاتی در حضور خبرنگاران اسپانیایی که در ایالات متحده، پس از مراسم افتتاحیه دفتر جدید تیم در نیویورک برگزار شد، شرکت کرد. معاون اول ریاست باشگاه، جوردی کاردونر و معاونان ریاست باشگاه، جوردی مستره و مانوئل آرویو او را در این مراسم همراهی کردند.

کانون هواداران بارسلونا در ایران

بارتمئو مصاحبه با Barca TV، از علاقه باشگاه به فوتبال بانوان، که ورزشی مهم در این منطقه است، خبر داد. این یک موقعیت خوب برای بارسلوناست، تا از آن برای سرعت بخشیدن به شکل‌گیری شخصیت باشگاه در ایالات متحده، بهره برد. او توضیح داد: «یکی از اهداف باشگاه، تاسیس تیمی است که بتواند در لیگ ملی فوتبال زنان، شرکت کند. این کار به ما برای گسترش باشگاه کمک خواهد کرد». اما این تنها پروژه ورزشی مدنظر بارسلونا در آمریکای شمالی نیست. رئیس باشگاه افزود: «آینده بارسا هم چنین در تاسیس یک تیم فوتسال برای رقابت در لیگ‌های محلی است».

جستجو برای پیدا کردن اسپانسر و توسعه اف سی بی‌اسکولا

به جز اهداف ورزشی باشگاه، بارتمئو هم چنین بر روی امور خیریه و تحصیلی تاکید داشت. «یکی از اهداف راه اندازی پروژه‌هایی با همکاری موسسات خیریه و دایر کردن یک شبکه ارتباطی وسیع برای مدارس فوتبال اف سی بی‌اسکولا، جهانی کردن نام باشگاه است». این مراکز نقش کلیدی را در گسترش باشگاه در این کشور ایفا میکنند، به این ترتیب مدیر عامل باشگاه اذعان کرد: «برنامه آینده باشگاه بر جستجو برای اسپانسر و گسترش مدارس فوتبالمان، طراحی شده است». باشگاه هم اکنون یک مدرسه فوتبال در فلوریدا دارد، هم چنین مدرسه دیگری در شارلوت در چند روز آینده بازگشایی خواهد شد. بارتمئو در این خصوص گفت: «همه این برنامه‌ها به ما برای نزدیکتر شدن به هواداران کمک خواهند کرد».

برای هرچه نزدیک‌تر شدن رابطه بارسلونا با سایر ارگان‌های ورزشی، بارتمئو دلیل همکاری مشترک با لیگ فوتبال آمریکا را "کمک به توسعه این ورزش در این ناحیه دانست". هم چنین باشگاه، به دلایل مشابهی با لالیگا همکاری دارد: «به همین دلیل ما با رائول گنزالس، به عنوان سفیر لالیگا در ایالات متحده و خاویر تباس، رئیس سازمان لیگ، به عنوان حرکتی نمادین همکاری داشتیم».

دیدار با مطبوعات اسپانیا، در رستورانی واقع در بالای هتل روزولت در نیویورک، با نمایی کامل از منهتن، برگزار شد. همچنین بیش از صد مهمان در این مراسم پذیرایی شدن، که شامل بازیکنان سابق بارسا، رونالدینیو، هریستو استوچکوف و داوید ویا و هم چنین پزشک معتبر کاتالانی، جوزپ باسلگا میشد.
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
Lucho.The.Great
پاسخ به: بارتمئو: بارسلونا میخواهد تیم فوتبال بانوان خود در ایالات م...
یکی این عقده ای رو جمعش کنه بیارش کشت خودشو.


چهارشنبه، ۱۷ شهریور ۱۳۹۵ (۲۳:۴۶)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۲۴۳ کاربر آنلاین است. (۲۰ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۲۴۳

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!