به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

خبر خوب برای بارسا؛ بازگشت مسی به تمریناتاخبار بارسا
فرستنده سید سجاد زرگرنتاج در تاريخ پنج‌شنبه، ۱۸ شهریور ۱۳۹۵ (۱۳:۳۲) (۶۰۶ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: سایت گل
مترجم: سید سجاد زرگرنتاج / FCBarcelona.ir


لیونل مسی که به دلیل مصدومیت دیدار تیم ملی کشورش مقابل ونزوئلا را از دست داده بود، در حالی به تمرینات تیم بازگشت که آندرس اینیستا، کاپیتان اول تیم نیز، از بند مصدومیت رهایی یافته و می‌تواند این هفته در ترکیب تیم قرار بگیرد.


کانون هواداران بارسلونا در ایران

ستاره آرژانتینی پس از اینکه با گلزنی مقابل اروگوئه تیمش را به یک پیروزی خانگی مهم در رقابت‌های مقدماتی جام جهانی رساند، از ناحیه همسترینگ دچار مصدومیت شد و حالا پس از چند روز استراحت، به نظر می‌رسد که تا بازگشت به ترکیب تیم فاصله‌ای ندارد.

مسی چند روز قبل اظهار داشت که نگرانی از بابت مصدومیت او وجود ندارد، و حالا با حضور در تمرینات روز چهارشنبه تیم، نشان داد که زودتر از آنچه تصور می‌شد می‌تواند به ترکیب بازگردد. او به طور معمولی با باقی بازیکنان تیم تمرین کرد، و پس از تمرین، یک سری فعالیت‌های خاص انجام داد.

در همین حال، آندرس اینیستا که یک ماه را به دلیل مصدومیت از ناحیه زانو خارج از ترکیب گذرانده بود، امیدوار است در دیدار مقابل آلاوز در ترکیب تیمش قرار بگیرد. آخرین حضور او در ترکیب تیم، به دیدار رفت سوپر کاپ اسپانیا مقابل سویا در سانچز پیزخوان باز می‌گردد که این مصدومیت برایش رخ داد.

اینیستا که اوایل این هفته به تمرینات بازگشته بود، در مصاحبه‌ای اظهار داشت: «من این هفته تمرین با توپ را آغاز کرده‌ام، اما باید ببینیم که اوضاع چگونه پیش می‌رود. در حال حاضر نمی‌توانم بگویم، چون با تیم تمرین نکرده‌ام. اما زانویم خوب به نظر می‌رسد. وقتی شما مدتی را خارج از ترکیب هستید، می‌خواهید بازی کنید، اما باید تا خوب شدن همه چیز، کمی صبر داشت».
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
Lucho.The.Great
پاسخ به: خبر خوب برای بارسا؛ بازگشت مسی به تمرینات
امیدوارم مسی برسه و گلبارون کنه!


پنج‌شنبه، ۱۸ شهریور ۱۳۹۵ (۲۳:۱۳)
 
9VECTOR9
پاسخ به: خبر خوب برای بارسا؛ بازگشت مسی به تمرینات
به هیچ وجه نباید روی مسی ریسک کنیم!


پنج‌شنبه، ۱۸ شهریور ۱۳۹۵ (۱۷:۱۶)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۲۳۲ کاربر آنلاین است. (۳۱ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۲۳۲

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!