به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

بررسی عملکرد آبی و اناری پوشان در بازی‌های ملی ملی‌پوشان
فرستنده مبينا پولايی در تاريخ پنج‌شنبه، ۱۸ شهریور ۱۳۹۵ (۱۵:۳۵) (۵۸۶ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: مبینا پولایی / FCBarcelona.ir

در هفته‌ای که گذشت، 16 تن از بازیکنان بارسلونا برای شرکت در بازی‌های دوستانه و مقدماتی جام جهانی 2018 روسیه، به همراه با تیم ملی کشورشان، به نقاط مختلف جهان سفر کردند؛ در این خبر می‌توانید عملکرد این ملی‌پوشان را مرور کنید.


کانون هواداران بارسلونا در ایران

ماک آندره تراشتگن

این دروازبان آلمانی در نیمه اول بازی دوستانه تیم ملی کشورش مقابل فنلاند، که منجر به پیروزی 2-0 ژرمن‌ها شد، حضور داشت اما بازی مقدماتی جام جهانی برابر نروژ را، از روی نیمکت دنبال می‌کرد؛ مصافی که به پیروزی 3-0 یاران تراشتگن انجامید.

جرارد پیکه

این مدافع مرکزی 59 دقیقه در بازی دوستانه اسپانیا و بلژیک هنرنمایی کرد و در پیروزی آسان 8-0 تیم ملی کشورش، در بازی مقدماتی جام جهانی مقابل لیختن اشتاین، تمام 90 دقیقه را در زمین حضور داشت.

جوردی آلبا

درست مانند پیکه؛ آلبا نیز همان مقدار مقابل بلژیک و 90 دقیقه در لئون بازی کرد.

سرجیو بوسکتس

او تنها بازیکن اروپایی بارسا بود که تمام 180 دقیقه را برای تیم ملی کشورش نقش آفرینی کرد. همچنین پاس یکی از گل‌های موراتا در پیروزی 8-0 مقابل لیختن اشتاین را بوسکتس ارسال کرد.

سرجی روبرتو

او تنها پنج دقیقه پایانی مصاف با بلژیک را بازی کرد اما در دیدار رسمی اسپانیا، اولین گل ملی خود را به ثمر رساند.

پاکو آلکاسر

خرید جدید آبی و اناری‌ها در هیچ یک از بازی‌های تیم ملی اسپانیا حضور نیافت اما همین که بعد از یورو 2016، حال مجددا به صلاحدید لوپتگی در لیست این تیم حاضر است، نشانه خوبی است.

دنیس سوارز

سوارز جوان بارسا، 72 دقیقه برای تیم ملی زیر 21 سال اسپانیا در پیروزی 6-0 برابر سان مارینو دوندگی کرد و در تساوی 1-1 با سوئد تمام 90 دقیقه را بازی نمود.

یسپر سیلسن

این گلر هلندی هر دو بازی دوستانه (شکست خانگی 2-1 مقابل یونان) و مقدماتی (تساوی 1-1 مقابل سوئد) تیم ملی کشورش را از روی نیمکت دنبال کرد.

ساموئل اومتیتی

مدافع فرانسوی کاتالان‌ها تنها 7 دقیقه در شکست 3-1 ایتالیا بازی کرد اما در تساوی 0-0 مقابل بلاروس نیمکت نشین بود.

لوکاس دینیه

لوکاس در مصاف با ایتالیایی‌ها دچار آسیب دیدگی‌ای جزئی شد و مقابل بلاروس نیز بازی را از روی نیمکت دنبال می‌کرد.

آندره گومز

خرید جدید بارسلونا، 27 دقیقه برای پرتغال، مقابل جبل الطارق بازی کرد، مصدومیت خفیفی گریبان گیرش شد و به نیوکمپ بازگشت؛ به همین دلیل نتوانست قهرمان یورو 2016 را در بازی مقدماتی‌اش مقابل سوئیس همراهی کند.

ایوان راکیتیچ

کروات‌ها بدون برگزاری بازی دوستانه به استقبال بازی‌های مقدماتی رفتند و این هافبک آبی و اناری پوش نیز تک گل آنها را در تساوی 1-1 مقابل ترکیه به ثمر رساند.

لیونل مسی

پادشاه آرژانتینی، تمام 90 دقیقه را برای آلبی سلسته در بازی مقدماتی جام جهانی مقابل اروگوئه بازی کرد و با به ثمر رساندن یک گل سه امتیازی، آبروی کشورش را خرید. مصدومیت همسترینگ مسی، مانع از سفر او به ونزوئلا و خود نمایی در دومین بازی تیم ملی کشورش شد.

خاویر ماسکرانو

دیگر آرژانتینی کاتالان‌ها، در بازی با اروگوئه، 90 دقیقه حضور داشت و مقابل ونزوئلا نیز همینطور؛ مصافی که به تساوی 2-2 انجامید.

لوئیز سوارز

این ملی‌پوش 29 ساله، در جهت مخالف مسی و ماسکرانو، 90 دقیقه برای اروگوئه دوید و در پیروزی 4-0 مقابل پاراگوئه 76 دقیقه بازی کرد؛ او با زدن یک گل (پنالتی) و ارسال دو پاس گل برای کاوانی، یکی از تاثیرگذاران مصاف مونته ویدئو بود.

نیمار

بعد از بوسکتس و ماسکرانو، نیمار سومین و آخرین بازیکن بارسا بود که در این هفته، تمام 180 دقیقه را در دو بازی ملی کشورش حضور یافت. این مرد کاتالانی، با به ثمر رساندن یک گل - از روی نقطه پنالتی - و ارسال یک پاس گل، سه امتیاز ارزشمند را از سفر به اکوادور، به حساب برزیل ریخت. در مصاف با کلمبیا نیز، او با عملکردی مشابه (یک گل و یک پاس گل) پیروزی 2-1 را برای قهرمانان المپیک به ارمغان آورد.
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
Lucho.The.Great
پاسخ به: بررسی عملکرد آبی و اناری پوشان در بازی های ملی
هرچی کمتر بازی کنن بهتر!


پنج‌شنبه، ۱۸ شهریور ۱۳۹۵ (۲۳:۱۱)
 
Heavenly.Girl
پاسخ به: بررسی عملکرد آبی و اناری پوشان در بازی های ملی
رسما خریدامون نقش هویج رو ایفا کردن تو این بازیا


پنج‌شنبه، ۱۸ شهریور ۱۳۹۵ (۱۵:۴۱)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۱۹۴ کاربر آنلاین است. (۱۶ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۱۹۴

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!