به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

ادعای ژاوی: مسی بسیار برتر از رونالدو استمصاحبه
فرستنده فاطمه ایران پور در تاريخ پنج‌شنبه، ۱۸ شهریور ۱۳۹۵ (۱۸:۱۶) (۴۴۹ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
مرجع: چهار چهار دو
مترجم: فاطمه ایران پور / FCBarcelona.ir


طبق گفته‌های ژاوی، لیونل مسی از تمام بازیکنان جهان، از جمله کریستیانو رونالدو، بهتر است. ژاوی، کاپیتان سابق بارسلونا، لیونل مسی را در سطحی بسیار بالاتر از رقیبش در رئال مادرید، کریستیانو رونالدو، می‌داند. این دو برای مدت زمانی طولانی است که بهترین بازیکنان فوتبال جهان شناخته می‌شوند و توپ طلا در هشت سال اخیر بین آن‌ها جابجا شده است، اما هافبک کنونی تیم السد قطر می‌گوید تمام مردم دنیا به جز طرفداران مادریدی با نظر او موافق‌اند.


مسی آخرین برنده این عنوان بود، در حالی که رونالدو از فرصت استفاده کرد و با قهرمانی با رئال مادرید و تیم ملی پرتغال در یورو 2016، عنوان بهترین بازیکن سال اروپای یوفا را ماه گذشته به دست آورد. عملکرد او در فصل 2015/16 او را از گزینه‌های اصلی بهترین بازیکن جهان کرده است، با این حال ژاوی اعتقاد دارد مرد 31 ساله به هیچ عنوان با هم‌تیمی سابق او در نیوکمپ قابل مقایسه نیست.

کانون هواداران بارسلونا در ایران

ژاوی به کادنا سر گفت: «رونالدو بازیکن خوبی در این دوران است، اما مشکل اینجاست که بازیکن دیگری هم دوره اوست که با فاصله زیاد از سایرین، بهترین بازیکن تاریخ است». او افزود: «رونالدو بازیکن فوق‌العاده‌ای است، اما در مقایسه با مسی، برای من و برای همه کسانی که علاقمند به فوتبال هستند، هیچ مقایسه‌ای بین آنها وجود ندارد. مسی تا زمانی که بخواهد می‌تواند شماره یک جهان باشد. او از همه برتر است و در جهان بهترین است، به جز برای مادریدی‌ها».
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
toraj
پاسخ به: ادعای ژاوی: مسی بسیار برتر از رونالدو است
رسانه ها و شرکت های تبلیغاتی کاری کردن که محوالدو خودشم باورش شده که بازیکنه. این آدم از فوتبال هیچی بلد نیست ولی تا دلتون بخواد شانس و غرور خفش کرده. به خدا اگه من مربی باشم این آدمو حتی تو تیمهای محلاتی هم راه نمیدم. بازیکنی که از هر جای زمین توپ بهش میرسه شوت بزنه به درد فوتبال نمیخوره باید بره بسکتبال بازی کنه.


شنبه، ۲۷ شهریور ۱۳۹۵ (۱:۵۰)
 
Lucho.The.Great
پاسخ به: ادعای ژاوی: مسی بسیار برتر از رونالدو است
نقل قول
رونالدو بازیکن فوق العاده ای است، اما در مقایسه با مسی، برای من و برای همه کسانی که علاقمند به فوتبال هستند، هیچ مقایسه ای بین آنها وجود ندارد. مسی تا زمانی که بخواهد می تواند شماره یک جهان باشد. او از همه برتر است و در جهان بهترین است، به جز برای مادریدی ها.

دمش گرم که اصل حرفو زد! هیچ کس جز یه مادریدی بی مغز این مقایسه مضحک رو انجام نمیده! پنالدو چیزی نیست جز باد رسانه ها!


پنج‌شنبه، ۱۸ شهریور ۱۳۹۵ (۱۸:۲۰)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۵۳۹ کاربر آنلاین است. (۲ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۵۳۹

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!