به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

جوردی آلبا: استراحت‌های کوتاه مدت، به سود بارساستمصاحبه
فرستنده مبينا پولايی در تاريخ دوشنبه، ۲۲ شهریور ۱۳۹۵ (۲۱:۳۴) (۵۲۶ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: مبینا پولایی / FCBarcelona.ir

این مدافع 27 ساله آبی و اناری پوش، پیش از آغاز اولین بازی لیگ قهرمانان فصل جاری، که سه شنبه شب ساعت 23:15 (به وقت ایران) مقابل سلتیک، در ورزشگاه نیوکمپ برگزار خواهد شد، با لباس سبز رنگ تمرینات بارسا در میدان پرسش و پاسخ با رسانه‌ها حاضر شد و خوش بینانه صحبت کرد.


کانون هواداران بارسلونا در ایران

او علاوه بر اشاره به بازی‌های فصول گذشته بارسا و این حریف اسکاتلندی، به تقابل این دو تیم در رقابت‌های جام بین المللی قهرمانان (30 جولای در دوبلین) در پیش فصل که به پیروزی 3-1 کاتالان‌ها انجامید نیز توجه داشت و گفت: «مصاف با سلتیک را پیش روی خود میبینیم. ایجاد موقعیت در برابر آنها کار سختی است اما ما برای عملی کردن این اتفاق اینجا هستیم. داشتن یک شروع خوب و کسب سه امتیاز در اولین بازی این رقابت امری است بسیار حیاتی».

آلبا همچنین در رابطه با مسائلی مهمی که بارسلونا باید پیش از آغاز این بازی در نظر داشته باشد، صحبت کرد. او گفت: «ما نیاز به حفظ توپ، اجرای یک بازی تهاجمی، توپ ربایی و تلاش برای ایجاد موقعیت داریم».

این مدافع اسپانیایی همچنین به چند سوال در مورد شکست ناامید کننده و غیر منتظره شنبه شب مقابل آلاوز نیز پاسخ داد. همچنین یکی از خبرنگاران یادآور شد که مثلث آتشین MSN هنوز در هیچ یک از بازی‌های این فصل از ابتدا با یکدیگر به میدان نرفتند. هرچند در نیم ساعت پایانی شنبه شب هر سه در زمین حضور داشتند.

شماره 18 آبی و اناری‌ها، مسی، نیمار و سوارز تیم خود را "از بهترین مهاجمان دنیا" معرفی کرد و سپس، بر اهمیت کار گروهی تاکید کرد. آلبا تاکید کرد: «اگر در دفاع عملکرد بهتری نشان می‌دادیم، موفق‌تر بودیم». در ادامه می‌توانید سایر نقطه نظرات او را بخوانید.

استراحت‌های کوتاه مدت

«اینکه طی سه روز، دو بازی برگزار کنید، به نفع شماست زیرا از لحاظ جسمانی وضعیت آماده تری خواهید داشت و اگر مانند شنبه، شکست بخورید، زمانی برای تمرکز روی آن نخواهید داشت».

رقابت برای جایگری در ترکیب، در فصل جاری

«رقابت‌های داخلی همواره وجود دارند. این یکی از بهترین‌هایی است می‌تواند برای تیم و خودم رخ دهد، زیرا ما را هوشیار‌تر می‌کند. این نکته مثبتی است. از لحاظ فیزیکی خود را سطح مطلوبی می‌بینم. درست است که هیچ کس نمی‌خواهد از ترکیب اولیه خارج شود اما من [در فصول گذشته] با آدریانو رقابت داشتم. در نهایت این سرمربی است که تصمیم گیرنده است».

مهم‌ترین مسابقات

«در حال حاضر برای تمام رقابت‌ها انگیزه داریم. می‌خواهیم تمام عناوین را تا آنجا که می‌توانیم، کسب کنیم. این مسیری است که در آن قرار داریم. می‌خواهیم مردم را بازی به بازی هیجان زده ببینیم».

چالش اصلی تیم در این فصل

«کسب سه گانه».
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
Lucho.The.Great
پاسخ به: جوردی آلبا: استراحت های کوتاه مدت، به سود بارساست
باید اون شکست مسخره رو فراموش کنیم و دوباره بازی فوق العاده خودمون رو جلوی سلتیک نمایش بدیم!


سه‌شنبه، ۲۳ شهریور ۱۳۹۵ (۵:۰۷)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۱۴۸ کاربر آنلاین است. (۸ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۱۴۸

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!