به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

ریکاوری پس از یک پیروزی پر گلتمرینات
فرستنده سید سجاد زرگرنتاج در تاريخ چهارشنبه، ۲۴ شهریور ۱۳۹۵ (۱۷:۳۶) (۴۵۸ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: سید سجاد زرگرنتاج / FCBarcelona.ir


کمتر از دوازده ساعت پس از اینکه بارسا قاطع‌ترین پیروزی خود در رقابت‌های اروپایی را به ثبت رساند، بازیکنان تیم اصلی، به علاوه 7 بازیکن از تیم بی‌ در جلسه ریکاوری شرکت کردند.


کانون هواداران بارسلونا در ایران

وقتی شما کار بزرگی انجام می‌دهید، بسیار آسان است که صبح روز بعد زود بیدار شوید و به سر کار برگردید. صبح امروز، بازیکنان و مربیان بارسا به زمین تمرین پا گذاشتند و یک جلسه تمرین نشاط بخش، پس از شبی دلچسب برگزار کردند.

تمام بازیکنان در دسترس تیم نخست، به علاوه هفت بازیکن از تیم بی‌در این جلسه ریکاوری حاضر بودند، که بازیکنان جوان عبارت بودند از: مارلون، موجیکا، کاربونل، کاپتوم، گامبائو، مویی، و آلفارو.

بازیکنان فردا به استراحت خواهند پرداخت، و سپس روز جمعه از ساعت 17:00 به وقت محلی به تمرینات باز خواهند گشت، تا آخرین تمرین خود را پیش از سفر به مادرید برای مصاف با لگانس، که روز شنبه، ساعت 14:30 به وقت ایران برگزار می‌شود، انجام دهند.
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
Lucho.The.Great
پاسخ به: ریکاوری پس از یک پیروزی پر گل
باید بریم برای یه عرض اندام خوب تو لالیگا!


چهارشنبه، ۲۴ شهریور ۱۳۹۵ (۲۰:۵۷)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۱۷۷ کاربر آنلاین است. (۲۲ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۱۷۷

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!