به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

انریکه: از نحوه تطبیق اومتیتی با تیم، شگفت زده شدم!مصاحبه
فرستنده سید سجاد زرگرنتاج در تاريخ پنج‌شنبه، ۲۵ شهریور ۱۳۹۵ (۱۹:۲۴) (۶۱۰ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: Squawka
مترجم: سید سجاد زرگرنتاج / FCBarcelona.ir


پس از پیروزی سه شنبه شب بارسا مقابل سلتیک با نتیجه‌ای خیره کننده، لوییز انریکه به تمجید از ساموئل اومتیتی پرداخت و اظهار داشت که سرعت تطبیق مدافع فرانسوی با نحوه بازی تیم، شگفت انگیز بوده است.


کانون هواداران بارسلونا در ایران

اومتیتی در حالی تابستان امسال از تیم لیون به نیوکمپ آمد که در لوشامپیونه، به عنوان یکی از بهترین استعدادهای جوان لیگ شناخته می‌شد. او که وظیفه‌اش تقویت پُستی بود که در سال‌های اخیر بارسا همواره در آن ضعف داشته، در سه بازی‌اش با تیم در کنار جرارد پیکه، تحسین همگان را برانگیخته است.

او در دیدار سه شنبه شب بارسا مقابل سلتیک حضور یافت و بارسا موفق شد با نتیجه پر گل 7-0 سلتیک را در هم بکوبد تا آغازی بی‌نقص در لیگ قهرمانان اروپا داشته باشد. اگرچه همه هم‌تیمی‌هایش در این دیدار فوق‌العاده بودند، انریکه نتوانست از مدافع جوان فرانسوی تمجید نکند.

به گزارش وبسایت گل، انریکه گفت: «تطبیق اومتیتی کاملاً مرا شگفت زده کرده است، چرا که او با سرعتی باور نکردنی خود را با بازی در پُستی مطابقت داده است که بارسا در سال‌های اخیر همواره در آن مشکل داشت. تنها چهار یا پنج بازی می‌گذرد و به نظر می‌آید که او کاملاً تطبیق یافته است. اگرچه باید برای قضاوت بازیکنان جدید، کمی محتاط باشیم».


اومتیتی که در شکست روز شنبه بارسا مقابل آلاوز در ترکیب این تیم حضور نداشت، رکورد خوبِ پنج حرکت دفاعی در هر بازی را برای خود بر جا گذاشته است و تا کنون در لالیگا، 67% دوئل‌های خود را برده است.
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
messi-.10
پاسخ به: انریکه: از نحوه تطبیق اومتیتی با تیم، شگفت زده شدم!
باید بیشتر بازی کنه
ماسکی برای جام حذفی بزارن فقط


جمعه، ۲۶ شهریور ۱۳۹۵ (۱۷:۵۰)
 
Lucho.The.Great
پاسخ به: انریکه: از نحوه تطبیق اومتیتی با تیم، شگفت زده شدم!
واقعا هم شگفت انگیز بوده! این بچه از بازی اولش مثل یه بازیکن پخته و با تجربه، با تسلط و اعتماد به نفس فوق العاده بازی کرده! منو واقعا یاد جوونیای یایا انداخت! هم اینکه تو دفاع سفت و محکم و نابودگر حملات حریفه، هم پا به توپ میاد جلو و می تونه حتی بازیسازی و دریبل کنه! واقعا همون حلقه گم شده بارساس و یکی از بهترین خریدهای دهه اخیرمون!


پنج‌شنبه، ۲۵ شهریور ۱۳۹۵ (۲۰:۳۳)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۱۷۱ کاربر آنلاین است. (۲۱ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۱۷۱

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!