به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

جزئیات پیشنهاد عجیب پی اس جی به نیمارمصاحبه
فرستنده فاطمه ایران پور در تاريخ جمعه، ۲۶ شهریور ۱۳۹۵ (۹:۵۴) (۹۱۳ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: چهار چهار دو
مترجم: فاطمه ایران پور / FCBarcelona.ir


طبق گفته‌های وگنر ریبیرو، مدیر برنامه‌های نیمار، پی اس جی پیشنهادی هنگفت شامل جت شخصی و داشتن سهم در تجارت هتل را به او داده بود تا ستاره بارسلونا را برای رفتن به فرانسه وسوسه کند.


کانون هواداران بارسلونا در ایران

وگنر ربیرو ادعا می‌کند که هواپیمایی شخصی، داشتن سهم در تجارت هتل و مطمئن ساختن او از اینکه نگرانی بابت مالیات نخواهد داشت، همگی بخش‌هایی از پیشنهاد قهرمان لیگ 1 فرانسه به نیمار بود. مرد ملی‌پوش برزیلی با امضای قراردای پنج ساله با بارسا در ماه جولای، به این داستان دراز مدت پایان داد.

ستاره 24 ساله به شکلی جدی به پاریس سنت ژرمن و منچستر یونایتد نزدیک شده بود، به طوری که روبیرو قبلا ادعا کرده بود نیمار پیشنهاد دستمزد سالیانه 40 میلیون یورو از پارک دو پرنس را برای ماندن در بارسا رد کرده است؛ هرچند منبعی از باشگاه هفته گذشته این ادعاها را رد کرد.

مدیر برنامه‌های این بازیکن اکنون جزئیات جدیدی از پیشنهاد باورنکردنی که از طرف ناصر ال خلیفی، مالک پی اس جی داده شده بود را، افشا کرده است. طبق ادعای ریبیرو، پی اس جی تنها یک پکیج برای پدر نیمار در نظر گرفته بود که او را قانع به آمدن به پی اس جی کند: «آن‌ها با نیمار تماس گرفتند و گفتند: "برای بازی کردن در پی اس جی، چه می‌خواهی؟ ما آنچه می‌خواهی را داریم". نیمار شروع کرد به خندیدن. من پرسیدم که چه چیزی به ما پیشنهاد می‌دهند و آن‌ها گفتند می‌توانند یک هتل زنجیره‌ای در سراسر دنیا افتتاح کنند و بخشی از درآمد آن را برای ما در نظر بگیرند. من کاملاً متعجب شده بودم. چطور ممکن است؟ نیمار صاحب هتل خواهد شد؟».

او افزود: «آن‌ها توضیح دادند که مشکلی بابت مالیات در فرانسه نخواهد بود. او گفت: "من می‌توانم یک جت شخصی برای مسافرت به برزیل، برای وقتی که می‌خواهد به تیم ملی برزیل ملحق شود، به او بدهم". نیمار مشتاق شده بود. آن‌ها همچنین گفتند که او در تیم شماره یک خواهد بود و رقیبی نخواهد داشت، موضوعی که در بارسلونا وجود ندارد. آن‌ها رقمی غیر قابل باور 40 میلیون یورو، بدون مالیات را پیشنهاد دادند. در حالی که او در بارسا 9.5 میلیون یورو دریافت می‌کند».


او در ادامه صحبت‌هایش گفت: «این من بودم که ناصر ال خلیفی را به سائوپائولو آوردم. من به نیمار گفتم که این پیشنهادی فراتر از تصور است و او با این قرارداد به بازیکنی با بیشترین دستمزد در جهان تبدیل می‌شود و هیچ بازیکنی بیشتر از او دریافت نخواهد کرد. من پیشنهاد پی اس جی را از مطبوعات مخفی نگه داشتم و در حالی که داشتم با پاریسی‌ها گفتگو می‌کردم، پدر نیمار نیز در همین زمان در حال مذاکره با بارسلونا بود. او از پی اس جی برای تمدید قرارداد با بارسا استفاده کرد».

در پایان او گفت: «دلیل ماندن نیمار، این بود که می‌خواست در بارسلونا باشد. او از حضور در این باشگاه و این شهر خوشحال است. من از او خواستم که به پی اس جی برود؛ اما پدر نیمار در هر صورت او را مجبور به ماندن کرد».
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
toraj
پاسخ به: جزئیات پیشنهاد عجیب پی اس جی به نیمار
شاهزاده نیمارو عشقه


شنبه، ۲۷ شهریور ۱۳۹۵ (۲۳:۵۶)
 
messi-.10
پاسخ به: جزئیات پیشنهاد عجیب پی اس جی به نیمار
این همه پول
ولی فوتبالش خراب میشد اگه میرفت خود نیمار فهمید و نرفت


جمعه، ۲۶ شهریور ۱۳۹۵ (۱۷:۵۶)
 
Lucho.The.Great
پاسخ به: جزئیات پیشنهاد عجیب پی اس جی به نیمار
عرب کثیف... دم نیمار گرم که پولشو پرت کرد تو صورتش!


جمعه، ۲۶ شهریور ۱۳۹۵ (۱۶:۱۱)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۲۴۸ کاربر آنلاین است. (۱۸ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۲۴۸

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!