به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

هواسکورد؛ حضور MSN در تیم منتخب هفته اول لیگ قهرمانان!لیگ قهرمانان
فرستنده سید سجاد زرگرنتاج در تاريخ جمعه، ۲۶ شهریور ۱۳۹۵ (۱۱:۳۹) (۷۸۸ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: Whoscored
مترجم: سید سجاد زرگرنتاج / FCBarcelona.ir


لیگ قهرمانان بازگشته است. آن موسیقی معروف دوباره به گوش می‌رسد، و دوباره بهترین بازیکنان دنیا، در بالاترین سطح فوتبال باشگاهی دنیا، نمایش‌های خود را آغاز کرده‌اند. نتایج مختلفی برای تیم‌های بریتانیایی رقم خورد؛ در حالی که منچستر سیتی و لستر پیروزی‌های نسبتاً آسانی را در دیدارهای خود بدست آوردند، آرسنال به نوعی پی اس جی را در پاریس با حساب 1-1 متوقف کرد، اما تاتنهام و سلتیک به ترتیب مقابل موناکو و بارسا شکست خوردند.


کانون هواداران بارسلونا در ایران

با در نظر گرفتن این نکته، کمی عجیب است که هر سه ضلع مثلث معروف بارسا، MSN، در تیم منتخب هفته اول لیگ قهرمانان اروپا از نگاه Whoscored حضور دارند. MSN فرم فوق‌العاده‌ای داشتند و در شبی به یاد ماندنی، سلتیک اسکاتلند را با 7 گل نابود کردند. سرمربی سلتیک، برندون راجرز، پس از این بازی اظهار داشت که پنالتی از دست رفته موسی دمبله در نیمه اول، نقطه عطف این دیدار بود، اما نکته اساسی این است که بارسا، همانطور که در نتیجه نهایی می‌توانیم ببینیم، برای سلتیک بیش از اندازه حریف بزرگی بود.

در حالی که مسی، سوارز و نیمار، هر سه نمایشی تحسین برانگیز ارائه دادند، مهاجم برزیلی با کسب نمره کامل 10، بهترین بازیکن میدان از نگاه Whoscored لقب گرفت. او که در دیدار مقابل آلاوز نتوانسته بود از شکست خانگی تیمش جلوگیری کند، در مقابل سلتیک، نمایشی خیره کننده داشت و برای نخستین بار پس از سال 2012 که زلاتان به همراه پی اس جی مقابل دیناموزاگرب موفق به این کار شد، در یک بازی لیگ قهرمانان 4 پاس گل به نام خود ثبت کرد.

نام نیمار همچنین در لیست گلزنان هم حضور داشت. او چند دقیقه پس از آغاز نیمه دوم، از روی یک ضربه ایستگاهی دروازه سلتیک را گشود. او همچنین 7 پاس کلیدی و 6 دریبل به نام خود ثبت کرد؛ در حالی که گلسون مارتینز از اسپورتینگ (7) تنها کسی بود که تعداد دریبل بیشتری از نیمار در دور نخست مرحله گروهی لیگ قهرمانان به نام خود ثبت کرد. لیونل مسی در این دیدار هت تریک کرد و لوییز سوارز نیز دو گل به ثمر رساند. همچنین هر یک از این دو بازیکن، یک پاس گل به نام خود ثبت کردند تا خاطره مصیبت باری را برای اسکاتلندی‌ها از سفر به نیوکمپ رقم بزنند.


از زمان پیوستن سوارز به بارسا در سال 2014، MSN مجموعاً 266 گل در دیدارهای رسمی برای بارسا به ثمر رسانده‌اند، که البته باید محرومیت 4 ماهه لوییز سوارز در ابتدای فصل را در نظر گرفت. بروسیا دورتموند نیز سه نماینده در بهترین تیم هفته دارد؛ پیشتچک، سوکراتیس و رافائل گییرو. در پیروزی 0-6 خارج از خانه مقابل لژیا ورشو، گییرو ستاره میدان بود. باید این نکته را هم در نظر گرفت که گییروی جوان، در انتخابی غیر معمول، در کنار گوتزه در میانه میدان به کار گرفته شد.

سوکراتیس گل دوم دورتموند را به ثمر رساند و با توجه به نمایش نا امید کننده خط حمله تیم لهستانی، که در مجموع سه ضربه در چارچوب داشت، چندان در دفاع با چالشی روبرو نشد. در حالی که پیشتچک، نقشی کلیدی در دفاع راست در این پیروزی ایفا کرد. لیگ جزیره هم در این لیست یازده نفره بی‌نماینده نیست و کلاروف و آگرو، از منچستر سیتی در این تیم حضور دارند. کلاروف پاس گل اول بازی را برای آگرو فراهم کرد و با بازی خوبش در دفاع (سه تکل، سه قطع توپ و هفت دفع توپ)، نقشی مؤثر در نخستین کلین شیت کلودیو براوو برای منچستر سیتی داشت.

آگرو نیز، مانند مسی، در نخستین شب حضور تیمش در لیگ قهرمانان امسال، موفق به هت تریک شد و با ارسال 3 پاس کلیدی، نقشی مهم در پیروزی تیمش مقابل گلادباخ داشت. بایرن نیز، پس از پیروزی پر گل 5-0 مقابل روستوف، یک نماینده در این تیم دارد و آن هم جاشوآ کیمیش است. کیمیش جوان که در نیمه دوم دو گل به ثمر رساند، بیش از هر بازیکن دیگری در این دیدار، توپ را لمس کرد (135) و در نهایت با ارسال 110 پاس، به این لحاظ، بالاتر از هر بازیکن دیگری در این دیدار قرار گرفت.

کانون هواداران بارسلونا در ایران

داسکو تاسیچ، نقشی کلیدی در قلب خط دفاعی بشیکتاش بازی کرد تا قهرمان ترکیه، نتیجه‌ای مثبت در پرتغال کسب کند. این مدافع 31 ساله، با دو جلوگیری از ضربه، سه تکل، یک قطع توپ و نُه دفع توپ، و عقاب‌های سیاه کمک کرد تا یک امتیاز از نماینده پرتغال بگیرند. و در نهایت، یان اوبلاک، دروازبان شایسته اتلتیکو مادرید نیز، نماینده قرمز و سفیدهای مادریدی در این تیم بود.

او با دفع پنالتی آندرس گوادرادو و در مجموع ثبت چهار مهار توپ، در این دیدار کلین شیت کرد و با نمایش خود، باعث شد فینالیست فصل گذشته لیگ قهرمانان، دیدارهای خود در این فصل را با پیروزی آغاز کند.
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
messi-.10
پاسخ به: هواسکورد؛ حضور MSN در تیم منتخب هفته اول لیگ قهرمانان!
ترشتگن هم خوب کار کرد این فصل دفاع بهتر شده با اومدن اومتیتی البته باید جلو یک تیم قوی محک بخوریم


جمعه، ۲۶ شهریور ۱۳۹۵ (۱۷:۵۳)
 
Lucho.The.Great
پاسخ به: هواسکورد؛ حضور MSN در تیم منتخب هفته اول لیگ قهرمانان!
به امید خدا همیشه این فرم خوبو حفظ می کنیم!


جمعه، ۲۶ شهریور ۱۳۹۵ (۱۶:۰۹)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۲۳۵ کاربر آنلاین است. (۲۱ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۲۳۵

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!