به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

پیش بازی بارسلونا vs اتلتیکو مادریدپیش بازی
فرستنده مبينا پولايی در تاريخ چهارشنبه، ۳۱ شهریور ۱۳۹۵ (۱۷:۲۳) (۶۶۳ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: مبینا پولایی / FCBarcelona.ir


امشب، ساعت 23:30 (به وقت ایران)، بارسلونا به مصاف حریف آشنایی خواهد رفت؛ فرم ویژه‌ای که دو تیم در آن قرار دارند، این بازی را هیجان انگیز‌تر می‌کند.


کانون هواداران بارسلونا در ایران

کاتالان‌ها بعد از کسب دو پیروزی پر گل مقابل تیم‌های سلتیک (لیگ قهرمانان) و لگاتس (لالیگا)، حال در خانه به دنبال انتقام جویی از اتلتیکو مادریدی هستند که در فصل قبل، دست آنها را از رسیدن به نیمه نهایی لیگ قهرمانان، کوتاه کرد؛ تیمی که تا اینجا بهترین دفاع لیگ را دارد!

اخبار دو تیم

مهم‌ترین خبری که می‌توان به بارسایی‌ها داد این است که ساموئل اومتیتی، خرید جدید و اثر بخش خط دفاعی آنها، در تمرینات روز گذشته (سه شنبه) به مصدومیت دچار شد و در نتیجه دیدار حائز اهمیت هفته پنجم رقابت‌های لالیگا را از دست خواهد داد. ترکیب 18 نفره ارتش کاتالان‌ها نیز در این خبر قابل مشاهده است.

اتلتیکو مادرید هم در این دیدار چند تن از بازیکنان خود را به علت مصدومیت در اختیار نخواهد داشت: السیو چرچی و میگل آنخل مویا (مصدومیت زانو)، هافبک کهنه کار، تیاگو مندس (مصدومیت همسترینگ).

نقطه نظرات مربیان

لوئیز انریکه، سرمربی بارسلونا، روز گذشته در مصاحبه پیش از بازی خود اذعان داشت: «باید اشتباهاتمان را کم کنیم و طبق برنامه بازی کنیم». او افزود: «بازی مقابل اتلتیکو مادرید، هیچ گاه آسان نیست». مرد آستوریایی به خوبی اتلتیکو مادرید را می‌شناسد، به همین دلیل یادآوری کرد: «آنها بازی‌های سخت خود را با موفقیت پشت سر گذاشتند» اما تاکید کرد: «اتلتیکو مهاجمان با کیفیت و تحرک پذیری دارد».

دیگو سیمئونه نیز نظرات خود در مورد بازی پیش رو را بیان کرد و اینگونه به تمجید از بارسا پرداخت: «آنها هنوز هم درخشان فوتبال بازی می‌کنند. آنها بازیکنان تعیین کننده‌ای دارند و در موقعیتی باورنکردنی هستند».

فرم دو تیم

بارسا در آخرین بازی خانگی لالیگایی خود، با نتیجه نزدیک 2-1 از آلاوز شکست خورد اما خیلی زود مجددا مسیر درست خود را پیدا کرد؛ مغلوب‌سازی سلتیک در لیگ قهرمانان با نتیجه 7-0 و لگانس در لالیگا با نتیجه 5-1 گواه این موضوع هستند. حال آبی و اناری پوشان ارتش لوئیز انریکه در پی اجرای همین عملکرد مقابل اتلتیکو مادرید هستند.

اتلتیکو مادرید، بعد از پشت سر گذاشتن دو تساوی 1-1 و 0-0 مقابل تازه واردان لالیگا، در دو بازی بعدی خود جشنواره گل به راه انداخت و همچنین طی سه بازی اخیر خود، حتی یک گل هم دریافت نکرد. آخرین بازی آنها به برد 5-0 مقابل اتلتیک بیلبائو باز می‌گردد.

تاریخچه

کلاسیک‌های زیادی در بازی‌های این دو تیم وجود دارد؛ اتلتیکو مادرید از سال 2006 تاکنون حتی یک پیروزی هم در نیوکمپ کسب نکرده است، آخرین پیروزی این تیم در این ورزشگاه با نتیجه 3-1 در حالی به پایان رسید که فرناندو تورس، 2 گل آن را به ثمر رساند.

اما این بدان معنا نیست که نیوکمپ طی این مدت، هیچ گاه برای اتلتیکو مادرید شادی آفرین نبوده است؛ آنها در سال 2014، در روز پایانی بازی‌های لالیگا، با تساوی 1-1 جام قهرمانی را از بارسا سلب کردند. این نتیجه در بازی رفت نیمه نهایی لیگ قهرمانان همان فصل، زمانی که قرعه بارسا و اتلتیکو به هم خورده بود، نیز حاصل شد که نهایتاً، حذف کاتالان‌ها را در پی داشت.

بارسلونای لوئیز انریکه بعد از آن دیدار، 7 پیروزی متوالی مقابل این تیم کسب کرد اما اتلتیکو مادرید این افتخار را در کارنامه سال گذشته خود دارد که بلوگرانایی‌ها را در بازی برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان، با نتیجه 2-0 حذف کرد.
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
Lucho.The.Great
پاسخ به: پیش بازی بارسلونا vs اتلتیکو مادرید
به امید خدا پیروزیم!


چهارشنبه، ۳۱ شهریور ۱۳۹۵ (۱۸:۳۱)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۱۱۹ کاربر آنلاین است. (۱۱ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۱۱۹

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!