به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

مسی، نیمار، سوارز vs تورس، گریزمان، گامیرولالیگا
فرستنده مبينا پولايی در تاريخ چهارشنبه، ۳۱ شهریور ۱۳۹۵ (۱۹:۴۹) (۵۹۵ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: مارکا
مترجم: مبینا پولایی / FCBarcelona.ir


تا ساعاتی دیگر یکی از بزرگترین بازی‌های جهان فوتبال آغاز خواهد شد؛ دیداری حائز اهمیت، بین بارسلونا و اتلتیکو مادرید. طبیعتاً اصلی‌ترین جدال این بازی بین MSN معروف کاتالان‌ها با آنتوان گریزمان و کوین گامیرو است، دو مهاجم فرانسوی که توسط فرناندو تورس کهنه کار حمایت می‌شوند. در این خبر به بررسی عملکرد این 6 ستاره لالیگا خواهیم پرداخت.


کانون هواداران بارسلونا در ایران

فرناندو تورس

تورس اتلتیکو مادرید، تاکنون 11 بار مقابل بارسلونا گلزنی کرده است. این بازیکن اسپانیایی، در حالی پا به نیوکمپ خواهد گذاشت که در آخرین بازی لالیگایی خود مقابل اسپورتینگ خیخون، دابل کرد. او همچنین در آخرین پیروزی اتلتیکو مادرید در نیوکمپ - مقابل بارسا - که به سال 2006 باز می‌گردد، دو گل به ثمر رساند.

آنتوان گریزمان

این ملی‌پوش فرانسوی علاوه بر زدن هر دو گل روخی بلانکو در بازی برگشت مرحله گروهی لیگ قهرمانان فصل گذشته و حذف بارسا از این رقابت‌ها، زمانی که در رئال سوسیداد بازی می‌کرد، دو بار دروازه بارسلونا را گشود.

کوین گامیرو

گامیرو در دورانی که برای سویا بازی می‌کرد، در تساوی 2-2 این تیم مقابل بارسلونا، گلزنی کرده بود و همچنین در سوپر جام اروپا 2015.

لیونل مسی

بدیهی است که مرد آرژانتینی کاتالان‌ها، این بار هم در امر گلزنی از سایر حریفان خود برتر باشد. اولین باری که مسی دروازه اتلتیکو مادرید را گشود، به فصل 2006/07 و پیروزی 6-0 بارسا مقابل این تیم باز می‌گردد. اکنون نیز که حدودا 10 سال از آن روز می‌گذرد، شماره 10 آبی و اناری‌ها، 20 بار با روجیبلانکوز‌ها در لالیگا رو به رو شده و 21 گل وارد دروازه آنها کرده است.

نیمار

این مهاجم 24 ساله، نه تنها در سوپر کاپ اسپانیای 2013 برابر مادریدی‌ها گلزنی کرده است، بلکه در جریان پیروزی 2-1 فصل قبل بارسلونا در ویسنته کالدرون، از روی ضربه ایستگاهی نیز این کار را انجام داد.

لوئیز سوارز

این ملی‌پوش اروگوئه‌ای، در بازی رفت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان، در سال 2015، دو بار دروازبان سفید و قرمز پوشان را مغلوب کرد و همچنین طی این مدتی که پیراهن بارسلونا را بر تن کرده است، دو بار در کسب پیروزی‌های لالیگایی این تیم مقابل پایتخت نشینان اسپانیا، با گلزنی هنرنمایی خود را نشان داده است.
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
Sidarta
پاسخ به: مسی، نیمار، سوارز vs تورس، گریزمان، گامیرو
امشب شب مهتابه ...


چهارشنبه، ۳۱ شهریور ۱۳۹۵ (۲۲:۱۷)
 
Lucho.The.Great
پاسخ به: مسی، نیمار، سوارز vs تورس، گریزمان، گامیرو
به امید خدا مسی امشب آمارشو ارتقا میده!


چهارشنبه، ۳۱ شهریور ۱۳۹۵ (۱۹:۵۹)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۲۴۷ کاربر آنلاین است. (۱۴ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۲۴۷

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!