به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

پیش بازی؛ اسپورتینگ خیخون vs بارسلوناپیش بازی
فرستنده مبينا پولايی در تاريخ شنبه، ۳ مهر ۱۳۹۵ (۱۶:۴۵) (۵۱۱ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: مبینا پولایی / FCBarcelona.ir


لوئیز انریکه بعد از ظهر امروز (شنبه)، ساعت 17:45 (به وقت ایران)، در هفته ششم مجموعه رقابت‌های لالیگا، به مصاف شاگردان و هم‌تیمی (آبلاردو) سابق خود خواهد رفت. بعد از مصدومیت مسی در اواسط بازی با اتلتیکو مادرید، این دومین بازی کاتالان‌ها در این فصل از رقابت‌ها، بدون ستاره تیمشان می‌باشد. در این خبر نگاهی می‌اندازیم به وضعیت دو تیم پیش از این بازی.


کانون هواداران بارسلونا در ایران

با توجه به عملکردهای کاملی که اسپورتینگ خیخون در ورزشگاه خانگی خود به نمایش گذاشته است، به نظر می‌رسد شاگردان لوئیز انریکه کار سختی را در ال مولینون در پیش خواهند داشت. کسی که اکنون روی نیمکت حریف مرد آستوریایی می‌نشیند، کسی نیز جز یکی از هم‌تیمی‌های سابق خود او در دوران بازیگری‌اش در بارسا.

اخبار دو تیم

با توجه به مصدومیتی که در جریان دیدار با اتلتیکو برای لیونل مسی رخ داد، مهم‌ترین خبری که در مورد تیم میهمان وجود دارد، نبود همین مرد آرژانتینی است. در کنار او، ساموئل اومتیتی، مدافع جدید و فرانسوی آبی و اناری‌ها نیز مجدداً، به دلیل مصدومیت قبلی، در اختیار لوئیز انریکه نخواهد بود. الیکس ویدال و جوردی ماسیپ، همچون بازی گذشته، به دلایل فنی در ترکیب 18 نفره بارسا حضور ندارد.

نقطه نظرات مربیان

لوئیز انریکه دیروز، در کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی خود، در مورد تیم هم شهری خود اینگونه اظهار نظر کرد: «آن‌ها تیم خود را تقویت کرده‌اند. اما آنها هنوز همان تیم با همان شخصیت و ویژگی‌ها هستند، مخصوصا در ال مولینون». او همچنین اضافه کرد که این تیم (بارسا) توانایی کافی برای مقابله با عدم حضور لیونل مسی را دارد: «سال گذشته ما دو ماه و نیم بدون او بازی کردیم و تیم فوق‌العاده واکنش نشان داد».

آبلاردو، کسی که هم در اسپورتینگ و هم در بارسلونا در کنار لوئیز انریکه بازی کرده است نیز در مصاحبه خود اشاره کرد: «آنها یک تیم کامل هستند و اگر بخواهند فوتبال مالکانه خود را ارائه دهند، به بهترین نحو ممکن آن را انجام خواهند داد. آنها در ضدحملات و بازی بدون توپ شگفت انگیز هستند. این بهترین تیم در دنیاست». آبلاردو در خصوص عدم حضور مسی در این بازی نیز گفت: «بارسا همان بارسایی خواهد بود که مسی را در ترکیب دارد. این تیم مهره‌های بزرگ زیادی در خود جای داده است، هم از لحاظ قدرت و تکنیک».

فرم دو تیم

بارسا آخرین بازی خارج از خانه خود را با نتیجه 5-1 مقابل لگانس پیروز شد اما دو بازی اخیر خانگی خود را با شکست مقابل آلاوز (2-1) و تساوی با اتلتیکو مادرید (1-1) به سرانجام رساند.

اسپورتینگ خیخون شروع مقتدرانه‌ای در لیگ داشته است؛ این تیم در سه بازی ابتدایی خود دو پیروزی و یک تساوی کسب کرده است اما دو بازی اخیر خود را - که هر دوشان در خارج از ال مولینون برگزار شده‌اند - مقابل اتلتیکو مادرید (5-0) و سلتاویگو (2-1) واگذار کرده است.

تاریخچه

از ده بازی اخیر دو تیم، بارسلونا نه پیروزی کسب کرد و یک بازی به تساوی کشیده شد. تساوی مذکور در فوریه ،2011 در ورزشگاه ال مولینون حاصل شد و گل تساوی بخش آن را نیز دیوید ویا به ثمر رساند.
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
Lucho.The.Great
پاسخ به: پیش بازی؛ اسپورتینگ خیخون vs بارسلونا
به امید خدا با ارائه یه بازی خوب، یه برد قاطع بدست میاریم!


شنبه، ۳ مهر ۱۳۹۵ (۱۶:۵۴)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۱۲۱ کاربر آنلاین است. (۹ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۱۲۱

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!