به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

اسپورتینگ خیخون 0 - بارسلونا 5؛ به روایت اعداد و ارقامآمار و ارقام
فرستنده مبينا پولايی در تاريخ یکشنبه، ۴ مهر ۱۳۹۵ (۱۶:۵۴) (۵۳۵ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: مبینا پولایی / FCBarcelona.ir


از مهمترین نکاتی که بازی دیروز کاتالان‌ها به همراه داشت، می‌توان به تبدیل شدن سرخی روبرتو به برترین پاسور و لوئیز سوارز به برترین گلزن لالیگا اشاره کرد. در این خبر آمار و ارقامی که در این بازی به ثبت رسید را می‌خوانید.


کانون هواداران بارسلونا در ایران

- با دو پاس گلی که حال سرخی روبرتو در بازی با اسپورتینگ ارسال کرد، حال نامش در صدر جدول برترین پاسورهای لالیگا (4 پاس گل) می‌درخشد. بعد از او آرد توران و تونی کروس، هر کدام با سه پاس گل، در رده دوم قرار دارند.

- سرخی روبرتو تاکنون مجموعا 12 پاس گل با پیراهن بارسا ارسال کرده است. جالب است بدانید یکی از پاس گل‌های او برای رافینیا بود و این درست مانند همان اتفاقی است که در فصل گذشته در ورزشگاه ال مولینون رخ داد.

- بارسلونا تا اینجای فصل جاری رقابت‌ها، در بازی‌های خارج از خانه، مجموعا 13 گل به ثمر رسانده و تنها یک گل دریافت کرده است.

- لوئیز سوارز طی 68 بازی لالیگایی که با پیراهن بارسا به نمایش گذاشته، 61 گل به ثمر رسانده است که 6 تای آنها مقابل اسپورتینگ به ثبت رسیده است. مهاجم اروگوئه‌ای که عنوان برترین گلزن فصل گذشته این رقابت‌ها را به نام خود زد، حال مجددا می‌تواند نام خود را، با پنج گل، در صدر جدول برترین گلزنان آن ببیند.

- با دو گلی که، آردا و رافینیا، روز گذشته با ضربه سر وارد دروازه خیخون کردند، حال بارسا تیمی است که بیش از سایرین، به این نحو گلزنی کرده است (5 گل).

- در دقایق پایانی این بازی، بازوبند کاپیتانی بارسا در اختیار پیکه قرار گرفته بود زیرا هیچ یک از چهار کاپیتان تیم، در زمین حضور نداشتند؛ اینیستا و ماسکرانو نیمکت نشین بودند، مسی مصدوم بود و بوسکتس - در دقیقه 70 - تعویض شد.

- نیمار علاوه بر دو گلی که به ثمر رساند، روز پر کاری داشت و 7 پاس کلیدی (بیشتر از هر بازیکن دیگری) ارسال کرد.

- سه امتیاز پیروزی در برابر اسپورتینگ بارسا را به یک امتیازی صدر جدول رساند. از سوی دیگر، بارسا با 19 گل بهترین خط حمله لیگ را در اختیار خود دارد.

- آخرین باری که بارسا در دو بازی پیاپی خارج از خانه توانست حداقل 5 گل به ثمر برساند، به ژانویه 2015 در برابر الچه و بیلبائو باز می‌گردد.

- بازیکنان برزیلی بارسا، یعنی نیمار و رافینیا، متحمل بیشترین خطا (4 مورد) از سوی بازیکنان حریف شدند.
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
Lucho.The.Great
پاسخ به: اسپورتینگ خیخون 0 - بارسلونا 5؛ به روایت اعداد و ارقام
امیدوارم تا آخر فصل بهتر و بهتر بشیم.


یکشنبه، ۴ مهر ۱۳۹۵ (۱۶:۵۵)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۳۵۸ کاربر آنلاین است. (۳۶ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۳۵۸

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!