به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

چهار بازیکن که برای بارسا و مونشن گلادباخ بازی کرده‌اند! لیگ قهرمانان
فرستنده مبينا پولايی در تاريخ سه‌شنبه، ۶ مهر ۱۳۹۵ (۲۰:۵۹) (۶۳۵ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: مبینا پولایی / FCBarcelona.ir


فردا شب، دومین بازی مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا برای بارسلونا، مقابل بروسیا مونشن گلادباخ، سوت خواهد خورد و به همین سبب، در این خبر نگاهی انداخته‌ایم به بازیکنانی که در طول تاریخ، در هر دو تیم مذکور حضور یافت‌اند.


کانون هواداران بارسلونا در ایران

الن سیمونسن، یک گلزن دانمارکی

اولین بازیکنی که از بروسیا مونشن گلادباخ، پا به نیوکمپ گذاشت، همین بازیکن دانمارکی بود، کسی که در سال 1979 به بارسلونا پیوست. او طی 7 سال در زمین قدیمی بروسیا، بوکلبرگ بازی می‌کرد و در دوران بازی برای این باشگاه آلمانی، سال 1977 به کفش طلای اروپا دست یافت. طی سه سالی که سیمونسن در بارسا بود، 98 بار پیراهن این تیم را پوشید و 31 بار با آن گلزنی کرد.

پاتریک اندرسون، دومین ورودی

این هافبک مرکزی در سال 2001 از بایرن مونیخ به بارسلونا آمد. این مرد سوئدی طی سه سال حضور در بارسا، 13 بار برای این تیم هنرنمایی کرد. دوسال پیش از ورود به نیوکمپ، آندرسون 6 فصل در بروسیا مونشن گلادباخ توپ می‌زد؛ او در این مدت 154 بازی برای باشگاه آلمانی به نمایش گذاشت، 10 گل به ثمر رساند و جام حذفی آلمان در سال 1995 را بالای سر برد.

رابرت انکه، اولین دروازبان آلمانی

این دروازبان در سال 2002 از بنفیکا به بارسلونا پیوست و تنها در سه بازی درون دروازه این تیم قرار گرفت. با این حال پیش از این در بین سال‌های 1996 تا 1999، در بروسیا مونشن گلادباخ بازی می‌کرد و 32 بازی برای این باشگاه، قبل از پیوستن به باشگاه پرتغالی (بنفیکا) به نمایش گذاشت.

مارک آندره تراشتگن، معرف حضور همه!

این ملی‌پوش آلمانی در فصل 2014/15 از بروسیا مونشن گلادباخ به بارسا آمد و در حال حاضر سومین فصل حضورش در این تیم را تجربه می‌کند. او زمانی که تنها 4 سال داشت به باشگاه آلمانی پیوست و 20 سال در آنجا بازی می‌کرد.
ارزش: ۱۰.۰۰ (۱ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
Lucho.The.Great
پاسخ به: چهار بازیکن که برای بارسا و مونشن گلادباخ بازی کرده اند!
دستشون درد نکنه ولی ما می بریم.


سه‌شنبه، ۶ مهر ۱۳۹۵ (۲۱:۰۴)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۱۷۵ کاربر آنلاین است. (۹ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۱۷۵

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!