به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

انریکه: گلادباخ در خانه تیم ترسناکی استمصاحبه
فرستنده سید سجاد زرگرنتاج در تاريخ سه‌شنبه، ۶ مهر ۱۳۹۵ (۲۲:۱۴) (۵۳۱ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: سید سجاد زرگرنتاج / FCBarcelona.ir


لوییز انریکه در کنفرانس خبری پیش از بازی دو تیم مونشن گلادباخ و بارسا در لیگ قهرمانان اروپا، که فردا - چهارشنبه - در بروسیا پارکِ آلمان برگزار خواهد شد، شرکت کرد و به تمجید از حریف پرداخت. در این خبر ضمن مشاهده کامل صحبت‌های انریکه، بخشی از صحبت‌های آندره شوبرت، سرمربی گلادباخ را هم خواهید خواند.


کانون هواداران بارسلونا در ایران

بارسا چهارشنبه در حالی در دیداری دشوار باید میهمان مونشن گلادباخ باشد، که این تیم از 26 ژانویه امسال، در هیچ دیدار خانگی شکست نخورده است. لوییز انریکه هم به دشوار بودن این دیدار کاملاً واقف است و این تیم را در خانه «ترسناک» توصیف می‌کند.

قلعه بروسیا پارک

«آن‌ها در خانه تیم ترسناکی هستند. بدون توپ، آن‌ها شدیداً پرس می‌کنند و به راحتی توپ را از دست نمی‌دهند. به همین جهت ما باید به خوبی در نقاط مختلف زمین حضور داشته باشیم. در هنگام در اختیار داشتن توپ، آن‌ها می‌دانند که چه باید بکنند و خوب بازی می‌کنند. در کناره‌ها بسیار خطرناکند، چرا که بازیکنان سرعتی زیادی در ترکیب دارند».

ضرورت شروع خوب

«اینکه بازی را خوب آغاز کنیم، نکته‌ای کلیدی است. کاملاً توجیه شده‌ایم که برای پیروزی، باید بازی بسیار سطح بالایی ارائه بدهیم».


بازگشت تراشتگن به خانه

«این اتفاق گاهی در دوران بازیگری یک بازیکن رخ می‌دهد، و من مطمئنم که این اتفاق برای مارک، اتفاق خوبی است. تراشتگن در حالی چالش حضور در بارسا را پذیرفت که می‌دانست این مسئله می‌تواند تا چه حد سخت باشد. او به خوبی پیشرفت کرد و باید به این پیشرفت ادامه بدهد، چرا که هدف هر ورزشکار حرفه‌ای، همین است».

صحبت‌های آندره شوبرت

سرمربی بروسیا در کنفرانس خود به تمجید از بارسا پرداخت: «آن‌ها یکی از بهترین تیم‌های دنیا هستند. بسیار تمایل داشتیم که مسی را در بروسیا پارک ببینیم، اما، حتی بدون او، بارسا تیمی بسیار، بسیار قدرتمند است».
ارزش: ۱۰.۰۰ (۱ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
Lucho.The.Great
پاسخ به: انریکه: گلادباخ در خانه تیم ترسناکی است
قطعا بازی از اون چیزی که به نظر میاد سخت تره! امیدوارم خوب بازی کنیم و نتیجه خوبی بگیریم.


سه‌شنبه، ۶ مهر ۱۳۹۵ (۲۲:۲۳)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۲۹۷ کاربر آنلاین است. (۱۹ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۲۹۷

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!