به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

تراشتگن: به بارسا آمدم و به همه چیز دست یافتم!مصاحبه
فرستنده سید سجاد زرگرنتاج در تاريخ سه‌شنبه، ۶ مهر ۱۳۹۵ (۲۲:۲۹) (۴۴۹ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: سید سجاد زرگرنتاج / FCBarcelona.ir


تراشتگن تنها دو سال پس از ترک بروسیا پارک، این بار به عنوان سنگربان اصلی بارسا به این ورزشگاه باز می‌گردد، تا تقابلی احساسی با تیم دوران کودکی‌اش داشته باشد. صحبت‌های او پیش از این مسابقه را، در این خبر بخوانید.


کانون هواداران بارسلونا در ایران

دیدار مونشن گلادباخ و بارسا در لیگ قهرمانان، برای یک بازیکن خاص، رنگ و بوی دیگری نسبت به باقی بازیکنان خواهد داشت. آن بازیکن کسی نیست جز مارک آندره تراشتگن؛ کسی که از چهار سالگی در بروسیا مونشن گلادباخ حضور داشته و تا زمان پیوستنش به بارسا در سال 2014، همواره پیراهن این تیم را می‌پوشید.

بازی خاص

«بازگشت به ورزشگاه بروسیا پارک، بسیار برای من خاص خواهد بود. مردم از بازگشت من خوشحال خواهند شد، و من هم همینطور. گذراندن 18 سال از زندگی‌ام در این باشگاه، برای من یک افتخار است».

هدف، پیروزی بارسا

«من به اینجا آمده‌ام تا بهترین نمایش خود را ارائه بدهم و سه امتیاز را بدست بیاورم. می‌خواهم ببرم، و به همین خاطر است که در بارسا هستم؛ و به هیچ باشگاه دیگری فکر نمی‌کنم. من دو سالِ شگفت انگیز را در این تیم گذراندم و حالا می‌خواهم از فرصتی که باشگاه در اختیارم قرار داده، کمال استفاده را ببرم».

«وقتی شما باشگاهی که تمام عمر در آن بوده‌اید را ترک می‌کنید، برای کسب عناوین است. و به همراه بارسا، من در این دو سال به همه چیز دست یافتم».


بروسیا مونشن گلادباخ

«باید توپ را به خوبی بگردانیم تا از پس پرسِ سنگین آن‌ها بر بیاییم. آن‌ها تیمی هستند که می‌توانند به خوبی با شرایط و سیستم‌های متفاوت تطابق پیدا کنند. بازی سختی است و برای پیروزی، باید در بالاترین سطح خود باشیم».

کانون هواداران بارسلونا در ایران
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
Lucho.The.Great
پاسخ به: تر اشتگن: به بارسا آمدم و به همه چیز دست یافتم!
امیدوارم روز خوبش باشه.


چهارشنبه، ۷ مهر ۱۳۹۵ (۰:۲۰)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۲۰۱ کاربر آنلاین است. (۱۷ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۲۰۱

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!