به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

آندرس اینیستا: آردا با گلزنی و شیوه بازی خود، سهم بزرگی در این پیروزی داشتمصاحبه
فرستنده مبينا پولايی در تاريخ پنج‌شنبه، ۸ مهر ۱۳۹۵ (۱۰:۱۳) (۶۱۸ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: مبینا پولایی / FCBarcelona.ir


جرارد پیکه، آردا توران، آندرس اینیستا، بوسکتس و ایوان راکیتیچ بعد از کسب پیروزی 2-1 مقابل مونشن گلادباخ، در ورزشگاه بروسیا پارک، که بارسا را با دو امتیاز بیشتر از منچستر سیتی، به صدر جدول گروه C لیگ قهرمانان اروپا رساند، نظرات خود را با خبرنگاران در میان گذاشتند. در این خبر نقل قول‌هایی از مصاحبه آنها را می‌خوانید.


کانون هواداران بارسلونا در ایران

پیکه

«این یک نتیجه عادلانه در برابر تیمی بسیار خطرناک در ضدحمله بود، آنها توانستند با تنها موقعیتی که در نیمه اول ایجاد کردند، به گل برسند. تغییرات خوبی در نیمه دوم بازی در تیم خود اعمال کردیم و اشتباهاتمان را کاهش دادیم. این سه امتیاز برای ما بسیار مهم بود».

آردا توران

«این یک بازی سخت برای ما بود اما در نیمه دوم بیشتر فرم و ریتم درست خود را پیدا کردیم. من برای این تیم کار می‌کنم. لوئیز انریکه به من گفته بود که حمله کنم و این کاری بود که من در طول بازی انجام می‌دادم».

آندرس اینیستا

«بازی دشواری بود و ما عملکرد فوق‌العاده همه جانبه‌ای ارائه کردیم. دفاع عمیقی که آنها داشتند باعث می‌شد که ما به سختی فضا پیدا کنیم. ما فکر می‌کردیم آنها - از زمین خود - خارج می‌شوند و ما را تحت فشار قرار می‌دهند، اما اینطور نبود. ما همه چیز را در نیمه دوم تغییر و تداوم بیشتری به بازی خود دادیم».

«این یک بازی بسیار دشوار بود و سه امتیاز آن به لطف کارهای خوبی که ما انجام دادیم، حاصل شد. نکته مهم این است که ما می‌توانیم در بازی‌های این چنینی - سخت - به پیروزی برسیم و حال شش امتیاز داریم».

بوسکتس

«از پیش می‌دانستیم که باید مقابل تیم خوبی بازی کنیم که چند ماهی است در خانه شکست نخورده است. آنها به خوبی در خط میانی فشار می‌آوردند و در ضدحملات مهلک و کشنده بودند. اما در نیمه دوم این ما بودیم که بازی فوق‌العاده‌ای را به نمایش گذاشتیم و روند بازی را در دست گرفتیم. زمانی که در نبود لئو مسی پیروز می‌شوید، غیبت او را بیشتر حس خواهید کرد».

ایوان راکیتیچ

«آنها تیم سازمان یافته‌ای بودند و با قدرت بازی می‌کردند. اما ما نیز خوب بازی کردیم. ما نیاز به حملات این چنینی داشتیم. به طور کلی، بازی بسیار سختی بود».

«آنها یک خط دفاعی بسیار قوی چیده بودند و این باعث شده بود که ما فضای بسیار کمی برای مانور داشته باشیم».

آردا توران، ارزشمند‌ترین بازیکن میدان!

این مرد ترک تبار جایزه MVP یوفا را در این بازی دریافت کرد؛ مسلما ارزش این جایزه زمانی بیشتر خواهد شد که بدانیم او تنها در نیم ساعت پایانی بازی به ترکیب تیم اضافه شد. شکی نیست که توران تاثیر بسیار زیادی در تغییر روند بازی به سود بارسا داشت، او حتی گل تساوی بخش بازی را به ثمر رساند. آندرس اینیستا نیز بعد از بازی در مورد هم‌تیمی خود گفت: «آردا با گلزنی و شیوه بازی خود، سهم بزرگی در این پیروزی داشت».
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
Sidarta
پاسخ به: آندرس اینیستا: آردا با گلزنی و شیوه بازی خود، سهم بزرگی در این پیروزی داشت
تورو خدا این آردا رو انقدر بزرگش نکنین
هیچ وقت اون وحشی بازیاشو تو اتلتیکو یادم نمیره


جمعه، ۹ مهر ۱۳۹۵ (۰:۲۲)
 
Lucho.The.Great
پاسخ به: آندرس اینیستا: آردا با گلزنی و شیوه بازی خود، سهم بزرگی در این پیروزی داشت
یک تیم فوق العاده...


پنج‌شنبه، ۸ مهر ۱۳۹۵ (۱۴:۱۱)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۱۳۹ کاربر آنلاین است. (۱۶ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۱۳۹

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!