به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

شروع درخشان آردا در فصل 2016/17آمار و ارقام
فرستنده مبينا پولايی در تاريخ جمعه، ۹ مهر ۱۳۹۵ (۱۶:۵۲) (۶۷۲ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: مبینا پولایی / FCBarcelona.ir


گل تساوی بخش آردا توران در بازی مقابل مونشن گلادباخ، پنجمین گل او در این فصل از رقابت‌ها بود. این مرد ترک تبار همچنین طی 9 بازی خود در این بازه زمانی، 4 پاس گل ارسال کرده است. در این خبر، آمار و ارقام مهمی از عملکرد او در فصل 2016/17 را خواهید خواند.


کانون هواداران بارسلونا در ایران

بازیکن مورد نظر ما، چهارشنبه شب، در مصاف با آلمانی‌ها، تنها در 30 دقیقه پایانی بازی، در بروسیا پارک هنرنمایی کرد اما در همین مدت کم، که برای نهمین بار در این فصل پیراهن بارسا را بر تن می‌کرد، پنجمین گل خود را به ثمر رساند؛ می‌توان ادعا کرد آردا بیش از اندازه برای برگزیده شدن به عنوان برترین بازیکن میدان، از دیدگاه یوفا، خوب بود. بی‌شک گل تساوی بخش او در بازی مذکور، نقش بسزایی در جایگاه بارسلونا در جدول رده‌بندی گروه C لیگ قهرمانان اروپا - بعد از دور دوم بازی‌های گروهی - داشت.

لوئیز انریکه طی 10 بازی رسمی فصل 2016/17 رقابت‌ها، 9 بار از بازیکن سابق اتلتیکو مادرید استفاده کرده است - 6 بار در ترکیب اولیه. در مقابل هم آردا توران، پاسخ درستی به اعتماد لوچو داد و در بازی برگشت سوپر جام اسپانیا، در نیوکمپ، 2 گل به ثمر رساند. او این کار را در پیروزی 6-2 مقابل رئال بتیس، در اولین بازی لالیگای این فصل، و نیز هفته گذشته مقابل اسپورتینگ خیخون انجام داد.

البته، گلزنی تنها دلیل رضایت ما از بازی‌های او نیست؛ مرد 29 ساله طی این 9 بازی، 4 پاس گل نیز ارسال کرده است. راحت‌تر بگوییم، آردا جایگزین مناسبی برای MSN است؛ او این مطلب را در دوران غیبت نیمار - به علت حضور در اردوی برزیل - و حال در غیاب، مسی - به علت مصدومیت - اثبات کرده است.


آردا توران، در نیم فصل دوم رقابت‌های سال قبل 1,174 دقیقه در 25 بازی پیراهن بارسا را پوشید، 2 گل به ثمر رساند و 4 پاس گل ارسال کرد. حال که بخشی از نیم فصل اول 2016/17 گذشته است، 589 دقیقه بازی کرده و در 9 گل مستقیما نقش داشته است.

به امید اینکه، مرد شماره 7 کاتالان‌ها، بتواند فرم عالی خود را تا انتهای فصل حفظ کند.
ارزش: ۱۰.۰۰ (۱ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
messi-.10
پاسخ به: شروع درخشان آردا در فصل 2016/17
بازیکن اگه استعداد داشته باشه خوب میشه اگه مربی کار درست باشه ولی داگلاس استعداد نداشت مربی تقصیری نداره و در مورد ماسکی هم درسته که اشتباه مرگبار داره خصوصا در این فصل ولی باید در نظر گرفت که پست اصلیش نیست و دوما خیلی زحمت کشیده برای تیم باید قدر شناس باشیم


جمعه، ۹ مهر ۱۳۹۵ (۲۰:۲۰)
 
Lucho.The.Great
پاسخ به: شروع درخشان آردا در فصل 2016/17
نقل قول
hadimoghadam نوشته:

همیشه آدمها اشتباه دارند. اگر میتونست داگلاس و متیو و ماسکرانو و...اینها رو احیا میکردو لیاقت این همه تعریف میشد.بازی بعدی خیلی سخت هست امیدوارم اونجا در چینش نفرات اصلی ریسک نکنه

مربیه، جادوگر که نیست از کودن بازیگر خوب بسازه!

انریکه تا حالا لیاقتشو به قدر کافی به اهل فن ثابت کرده. بهتره مقالات فوتبالی نویس های حرفه ای رو در مورد نبوغ فوتبالی انریکه بخونی. قطعا بزرگیش نیاز به تایید کسی نداره، با حقایق و فکت اثبات شده س.

نه اینکه اشتباه نداشته باشه، بالاخره آدمه. اما قطعا بیشتر از ما ترکیب چیدن بلده!


جمعه، ۹ مهر ۱۳۹۵ (۱۹:۴۳)
 
hadimoghadam
پاسخ به: شروع درخشان آردا در فصل 2016/17
همیشه آدمها اشتباه دارند. اگر میتونست داگلاس و متیو و ماسکرانو و...اینها رو احیا میکردو لیاقت این همه تعریف میشد.بازی بعدی خیلی سخت هست امیدوارم اونجا در چینش نفرات اصلی ریسک نکنه


جمعه، ۹ مهر ۱۳۹۵ (۱۸:۱۶)
 
Lucho.The.Great
پاسخ به: شروع درخشان آردا در فصل 2016/17
لوئیز انریکه با اعتماد به آردا، اونم زمانی که آدمای سطحی نگر اعتقاد داشتن دیگه به درد نمی خوره و باید دورش انداخت، و همین طور تغییر پست دادنش، این بازیکن خوب رو دوباره احیا کرد و شد یکی از بهترین های بارسا! این یکی از نشانه های نبوغ مربیه که تا بازیکن افت کرد نمی فروشش و سعی می کنه احیاش کنه! کاش بازیکن مثل رونالدینیو هم چنین فرصتی بدست می آورد!

به هر حال امیدوارم آردا روز به روز درخشان تر باشه و برای بارسا همین قدر تاثیرگذار بازی کنه.


جمعه، ۹ مهر ۱۳۹۵ (۱۶:۵۴)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۲۹۷ کاربر آنلاین است. (۲۱ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۲۹۷

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!