به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

انتخاب لوئیز انریکه برای جایگزین مسی در بازی با سلتاویگولالیگا
فرستنده مبينا پولايی در تاريخ یکشنبه، ۱۱ مهر ۱۳۹۵ (۱۴:۲۹) (۶۷۳ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: مارکا
مترجم: مبینا پولایی / FCBarcelona.ir


کمتر از چند ساعت تا مصاف دشوار بارسلونا و سلتاویگو در ورزشگاه بالایدوس باقی است و در این لحظات، مهم‌ترین سوالی که می‌تواند ذهن هواداران را مشغول کند، چگونگی چیدمان خط حمله تیم است.


کانون هواداران بارسلونا در ایران

این حریف گالیسیایی، از معدود تیم‌هایی است که توانسته بارسای لوئیز انریکه را شکست دهد. آنچه انتظار می‌رود این است که سرمربی سابق حریف پیش رو، نیمار و لوئیز سوارز را در ترکیب حفظ کند، اما اینکه نفر سوم چه کسی خواهد بود، سوالی است که در این خبر با بررسی بازیکنانی که پیش از این بیشتر به عنوان جایگزین MSN استفاده شده است، پاسخ خواهیم داد.

رافینیا

مرد برزیلی کسی است که بیش از سایرین در جناح راست خط حمله مورد استفاده قرار گرفته و نیز عملکرد خوبی در این پست ارائه داده است. محتمل‌ترین گزینه یار جایگزین مسی، همین رافینیا است.

آردا توران

با توجه به عملکرد رضایت بخش و چشمگیری که در بازی با مونشن گلادباخ داشت، به روز‌ترین گزینه مرد ترک تبار کاتالان‌ها است. با اینکه آردا قادر به بازی در جناح راست است اما در چپ، راحت‌تر بازی می‌کند.

پاکو آلکاسر

دلیل اصلی خرید او این بود که می‌تواند در هر سه پست خط حمله بازی کند. انریکه در آلمان از ترکیب 2-4-4 استفاده کرد و آلکاسر را - پیش از تعویض با آردا - در کنار سوارز، در نوک حمله قرار داد. البته این خرید جدید آنقدر خوب کار نکرده است که سرمربی بخواهد از او به عنوان مهاجم راست استفاده کند.

نوآوری

انریکه از زمانی که به عنوان سرمربی بارسلونا منصوب شده است، همواره در پی ایجاد نوآوردی، ابتکار و تغییرات غیرمنتظره در این تیم می‌باشد. بنابراین ممکن است انتخاب او کمی غیر قابل پیشبینی باشد، و برای مثال دنیس سوارز را در آن بخش ببینیم.
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
Lucho.The.Great
پاسخ به: انتخاب لوئیز انریکه برای جایگزین مسی در بازی با سلتاویگو
قبلا احساس می شد سوارز می تونه جای مسی بازی کنه - با توجه به جابجایی پست زیادشون در بازی - و اینطوری آلکاسر می تونه بیاد نوک، اما مشخص شد این خیلی جواب نمیده. به نظرم رافینیا یا آردا بهترین گزینه ها باشن.


یکشنبه، ۱۱ مهر ۱۳۹۵ (۱۵:۳۳)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۲۳۶ کاربر آنلاین است. (۱۶ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۲۳۶

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!