به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

بازی با سلتا، به تعریف لوئیز انریکه! مصاحبه
فرستنده مبينا پولايی در تاريخ شنبه، ۱۰ مهر ۱۳۹۵ (۱۸:۵۳) (۶۷۹ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: مبینا پولایی / FCBarcelona.ir


سرمربی بارسلونا، در آخرین مصاحبه پیش از بازی خود، در مورد مشکلات و موانعی که تیمش در ورزشگاه بالایدوس با آن مواجه است و نیز کیفیت بازی سلتا، صحبت کرد. در این خبر بخش‌های مهم مصاحبه او را خواهید خواند.


کانون هواداران بارسلونا در ایران

بارسلونا و سلتاویگو، فردا شب (یکشنبه) ساعت 22:15 (به وقت ایران) در ورزشگاه خانگی گالیسیایی‌ها به مصاف هم خواهند رفت؛ این بازی علاوه بر این که 7امین - و آخرین - بازی کاتالان‌ها در 23 روز گذشته می‌باشد، سومین بازی متوالی خارج از خانه آنها نیز هست. لوئیز انریکه در خصوص این بازی حساس به رسانه‌ها گفت: «ما به خوبی از چند بازی دشواری که اخیراً مقابل آنها برگزار کردیم، آگاه هستیم». سرمربی، پیش از بازی فردا، به خوبی شکست 4-1 در فصل گذشته، مقابل آنها را به یاد داشت: «سلتا تیم جاه طلبی است که می‌تواند به هر دوشکل با توپ و بدون توپ بازی کند».

سلتا که طی 5 بازی اخیر خود، متحمل هیچ شکستی نشده است، میزبان دیداری خواهد بود که پیش از آغاز وقفه دوم بازی‌های بین المللی برگزار خواهد شد. لوئیز انریکه همچنین اذعان دارد: «نتایج - خوبی که - اخیراً کسب کرده‌ایم، می‌توانند روی این بازی تاثیرگذار باشند، اما صرف نظر از این مطلب، سلتا، به دلیل روش بازی و نوع بازیکنانی که دارد، تیم خطرناکی است».

با وجود اینکه سلتاویگو در تابستان، نولیتوی خود را، راهی منچسترسیتی کرد و ارللنا را به علت مصدومیت در اختیار ندارد، اما انریکه همچنان سبک بازی این تیم را جذاب تلقی می‌کند و به بازیکنان خود هشدار می‌دهد: «زمانی که شما تحت فشار باشید، نمی‌توانید به راحتی بازی را تحت مالکیت خود در بیاورید». در مجموع - از دیدگاه سرمربی - تیم ادواردو بائوزا، چالش سختی برای کاتالان‌ها خواهد بود.

زمانی که از لوچو، در رابطه با مهاجم جدیدش، پاکو آلکاسر سخن به میان آمد، به سرعت بحث را طوری ادامه داد که از ایجاد هرگونه انتقاد از او، جلوگیری کرده باشد: «آلکاسر هر کاری را که من از او بخواهم انجام می‌دهد، حتی اگر کاملاً با تیم تطبیق نیافته باشد، آن‌ها [خواسته‌های انریکه] را به خوبی انجام می‌دهد. این مهم است که اعضای تیم بدانند، او می‌تواند برای آنها کارهایی انجام دهد».
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
Lucho.The.Great
پاسخ به: بازی با سلتا، به تعریف لوئیز انریکه!
سلتا درست از زمانی که لوچوی بزرگ اونجا رفت، تبدیل شد به یه تیم بزرگ! قطعا هیچ کس هم جز خود لوچو با نبوغش نمی تونه این تیم خوب رو شکست بده!


شنبه، ۱۰ مهر ۱۳۹۵ (۲۰:۵۹)
 
toraj
پاسخ به: بازی با سلتا، به تعریف لوئیز انریکه!
خواهشا دوباره بچه بازی نکنیا ترکیب درستو انتخاب کن. مثل آلاوز که 3 امتیاز مفت رو تقدیم کردیم اگه حداقل مساوی هم میکردیم الان صدر بودیم. کل تیمو یهویی تعییر نمیدن که آخه!!! الان سویا 2-1 آلاوزو شکست داد اعصابم بیشتر خورد شد که چطور ما با اشتباه بچگانه تو ترکیب 3 امتیازو اونم تو نوکمپ دو دستی تقدیم این تیم کردیم.


شنبه، ۱۰ مهر ۱۳۹۵ (۲۰:۳۰)
 
messi-.10
پاسخ به: بازی با سلتا، به تعریف لوئیز انریکه!
باید درس حسابی ب سلتا داد


شنبه، ۱۰ مهر ۱۳۹۵ (۲۰:۱۵)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۲۵۱ کاربر آنلاین است. (۲۵ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۲۵۱

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!